Sınıf Koçluğu İçeriğinin Bir Kısmı NLP ile SINIF KOÇLUĞU Empatik Dinleme Temsil Sistemleri Vizyon – Misyon Oluşturma Negatif Çapa Kaldırma Pozitif.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
“Eğer hepimiz, yapabileceğimiz her şeyi yapsaydık, şaşkınlıktan kendi aklımızı başımızdan alırdık ”
Advertisements

SINAV KAYGISI.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
MENARİT FOTOGRAFİK HIZLI OKUMA
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
MENARİT İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN HIZLI OKUMA
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
TOKİ ŞEHİT MUSTAFA DOLUMAY ANAOKULU
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
‘VERİMLİ ÇALIŞMA’.
Eğitimci Geliştirme Programı
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMET ÇEŞİTLERİ
Çağdaş Bilimler Merkezi Dershanesi
Güce Çok Programlı Lisesi Onur ÖZDEMİR Okul Psikolojik Danışmanı
Buluş yoluyla öğretim stratejisi
Mahmut Fehime Güleç İlköğretim Okulu
Minikler Akademisi Nedir?
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
HAYATIN İ Ç İ NDEN PS İ KOTERAP İ MERKEZ İ YÖN VE HEDEF BEL İ RLEME.
İKTİSADA GİRİŞ-I.
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
BUGÜN NELERDEN BAHSEDECEĞİZ?
1 eğitimde yeni yaklaşımlar İbrahim KALYONCU Zehra Kitapçıoğlu İlköğretim Okulu Ocak 2007 Tonya Halk Eğitim Merkezi “ y e n i d e r s p r o g r a.
STRES & STRESLE BAŞA ÇIKMA
HIGH SCOPE.
Yönetimde stres kaynakları ve başa çıkma Dr. Alper Engeler
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÖĞRENME VE ÖĞRETMENİN KURAMSAL TEMELLERİ
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
Okulöncesi dönemde okuma yazmaya hazırlık çalışmaları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLKELERİ
Afyon Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Büyük düşün, küçük adımlarla başla...
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Recaizade Ekrem İlköğretim Okulu 3 – B Sınıfı
Kaygı Nedir? Nedeni belirsiz korkuya kaygı denir. Kaygıda korkudan farklı olarak fiziksel açıdan tehdit eden bir uyaran söz konusu değildir. Kaygı.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
KISIM 1 Bilgi İşleme Teorisi BÖLÜM 5 Bilgiyi Geri Getirme Süreçleri.
İNCİRLİOVA SPOR LİSESİ EĞİTİMDE KOÇLUK SİSTEMİ SUNUSU
Öğretim Modelleri Anlamlı (Okulda) Öğrenme, Tam Öğrenme, Çoklu Zeka, Yapılandırmacılık, Dr. Kerim Karabacak.
YÖNTEMLERİ ETKİLİ ÖĞRENME.
EĞİTSEL REHBERLİK Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı TOMAR
Hazırlayan Serap TİRYAKİ BT Rehber Öğretmeni.
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
İrem BAYSAN Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık 1.Sınıf
Sınav Nedir ? Sınav bir değerlendirme sürecidir Öğrenilen bilgi ve becerilerin düzeyini belirlemek için yapılan ölçme sistemi değerlendirme Sınavın amacı,
1. BİLİNÇALTI BİR HAFIZA BANKASI OLARAK HİZMET VERİR  KAYDET VE SAKLA  ÇÖZÜM ÜRET.
KAYGI NEDİR?. SINAV KAYGISI NEDİR? KORKU YOĞUN KAYGI BAŞARININ DÜŞMESİ ENDİŞE.
Tanıtım Sunumu.
Okul Öncesi Eğitim Dr. Burcu Çabuk.
İsmail KILINÇ-Eğitim Görevlisi
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
Zekâ Oyunları.
ÖĞRENME VE ÖĞRETMENİN KURAMSAL TEMELLERİ
Duygular ve hisler.
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Sınav Kaygısı.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
STRES YÖNETİMİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Uzamsal Düşünme Mekanda konum Parça-bütün ve Alan ilişkisi
Yazı Tahtası Hem öğrencinin hem de öğretmenin aynı anda aynı konu üzerinde çalışabilmesine olanak sağlayan en etkili sınıf içi iletişim aracıdır. Her öğretmen,
Zekâ Oyunları. Zekâ oyunları, boş zamanlarını değerlendirmek için aktivite arayanların, günlük yaşamın stresinden kurtulmak için biraz olsun soluk almak.
Sunum transkripti:

Sınıf Koçluğu İçeriğinin Bir Kısmı NLP ile SINIF KOÇLUĞU Empatik Dinleme Temsil Sistemleri Vizyon – Misyon Oluşturma Negatif Çapa Kaldırma Pozitif Çapa Oluşturma

TRANS İLE SINIF KOÇLUĞU Sınav kaygısı, sınav stresi, sınav heyecanı konularında hafif transla motivasyon çalışması Bireysel olarak 21 günlük Subliminal CD (Bilinçaltı CD’si) hazırlanması

EFT ile SINIF KOÇLUĞU Derslere ve sınavlara karşı oluşmuş öfke ve korku gibi olumlu olmayan duygulardan ve blokajlardan özgürleşme

NLP ile HAFIZA TEKNİKLERİ & NLP ile HIZLI OKUMA Sözel ve sayısal hafıza tekniklerini öğrenilmesi ve bilgilerin kolay hatırlanabilir hale getirilmesi Hızlı okuma ile sınavda soru çözerken öğrenciye zaman kazandırmak

ODAKLANMA LARGO BAROK MÜZİK İLE ÖĞRENME NOT TUTMA TEKNİKLERİ Meditasyon ile Odaklanma Nokta Egzersizi Akıl Haritaları Konu üzerinde not tutma tekniği Largo barok müzik ile konsantrasyon

NEFES TEKNİKLERİ & BESLENME STRATEJİSİ ile SINIF KOÇLUĞU Ders dinlerken, ders çalışırken, sınav öncesi ve sınav esnasında doğru nefes alma teknikleri Diyetisyen ile Beslenme Koçluğu

DUYGUSAL ZEKA (EQ) GELİŞTİRME ile SINIF KOÇLUĞU Öğrencinin, öğreniyor olduğu konunun mantığını kavrama yeteneğini güçlendirir 

PQ ile ÖĞRENME Öğrencinin oyun kurarak öğrenmesi sağlanır. (Anaokulu ve İlköğretim 1.2.3. sınıf öğrencilerine uygulanır).