Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BETİMLEYİCİ ANLATIM Bu tekniği uygulayan yazarın amacı, okuyucunun görmediği bir görüntüyü, olayı, yeri, okuyucunun kafasında canlandırmaktır. Yazar.
Advertisements

=>PARAGRAFTA ANLAM<=
ÖRNEK OLAY TEKNİĞİ Nedir? Amaçları nelerdir? Kullanıldığı Durumlar
İGOOGLE EBRU KAYA İGOOGLE NEDİR?  iGoogle özelleştirilebilir bir ana sayfadır.  iGoogle, üst bölümünde bir Google arama kutusu, alt bölümünde.
SINIF YÖNETİMİ Sınıf; eğitim-öğretim etkinliklerinin
Zihinsel Yönden Yetersiz Çocukların Özellikleri
KAYIT TUTMA VE BİLGİ AKIŞININ SAĞLANMASI
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Etkili Sunumlar İçin Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE REHBERLİK HİZMETLERİ
ROL OYNAMA.
Simülasyonların Kullanımı
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akdağ Öğretim Yöntemleri
Buluş yoluyla öğretim stratejisi
Yetişkin Eğitimi. Yetişkin, kendi yaşamının sorumluluğunun kendisine ait olduğunu bilen kişidir.
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER
Düşünme Becerileri ve Eleştirel Düşünme
Öğretim Teknolojileri ve İletişim Süreci
ÇOCUKLARIN UYMASI GEREKEN TRAFİK KURALLARI
9.Sınıf Sağlık Hizmetlerinde İletişim
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ
Onları sevdiğinizi ve onların iyiliğini kendi iyiliğiniz kadar önemli olduğuna ilişkin açık bir mesaj verebilirsiniz.
Bilgisayar Destekli Eğitim
POWER POİNT SUNU HAZIRLAMAK
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
POWERPOİNT BERİL ŞENDOĞAN.
Sunu HazIrlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
SUNU YAPIYORUM Hazırlayan:Merve Özdemir
FBBM509 - Yapay Zeka Proje Raporu – Aşama 1
-İLETİŞİM- SUNUSU.
Oturum aç butonuna tıklayın.
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
ALKOL ve MADDE KULLANAN ÇOCUĞUN AİLESİNE YAKLAŞIM ALKOL ve MADDE KULLANAN ÇOCUĞUN AİLESİNE YAKLAŞIM ALİAĞA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Rehberlik ve.
YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA.
YETİŞKİN EĞİTİMİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
Video için Hızlı Başvuru Görüntülü arama başlatma Kişiler listenizde, bir kişinin fotoğrafının üzerine gelin ve kamera simgesini tıklatın. Kişinizin ekranında.
© 2012 Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır. Kişi ekleme Kişiler listeniz iletişiminizi basitleştirir ve sizin için en önemli kişilerin uygunluğunu.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
RUTH CLARK’IN E-ÖĞRENME İLKELERİNİ ÖĞRENMEYE NE DERSİN ?
Web 2 araçları Web 2 araçları.
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ B İ LG İ SAYAR VE Ö Ğ RET İ M TEKNOLOJ İ LER İ Ö Ğ RETMENL İĞİ  EMRULLAH TURHAN  FATMA İ ME  SERVET GÖKÇEK.
Kişisel Rehberlik Uygulamaları
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
ANLATIM YÖNTEMİ BELİRLEME
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
ÜNİTENİN ÖRÜNTÜSÜ FİZİKSEL ORTAMIN DEĞİŞKENLERİ FİZİKSEL ORTAMIN ÖNEMİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Murat Özdemir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
İÇİNDEKİLER Kural nedir?
ANLATIMA HAZIRLIK.
BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM. BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
Bölüm IV Öğretimde Görsel İşitsel Araçlar
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
PowerPoint'e Hoş Geldiniz
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ALTIN KURALLARLA GÜVENDEYİM
KONTROL SİSTEMLERİ DERSİ LABORATUVARI PROJE SUNUSU
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
FİZİK-1DERSİ UYGULAMA PROJE SUNUSU
SLAYT.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Şirket Broşürünüz Burası misyon bildirimi için uygun bir yer
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
TANIMLAR EĞİTİM «Bireyin davranışlarında kendi yaşantıları yoluyla, «kasıtlı (amaçlı-bilinçli) olarak istendik (toplumca uygun görülen-istenilen yönde)
Sunum transkripti:

Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak.

Tek satırlık yazılarımın soldan sağa doğru serilmesini tercih ederim. Efekt : süpür (soldan) / çok hızlı Paragraflar ve listeler aşağı serilebilir veya Yazının hemen ardından resim girer. Efekt : soluk / hızlı Ender durumlarda, konuya uygun farklı efektler de kullanabilirim. “Soru-cevap” konusunun işlendiği bu kompozisyonda ellerin yukarı kalkması daha uygundu. Efekt : uzat (alttan) / çok hızlı ‘soluktan’ görünebilir

Slayt değişiminde şu efekt kullanıldı: Yavaşça Soluklaştır / Hızlı

Sadece PowerPoint numaraları ile yetinmeyin (onları herkes biliyor) Slayt Hazırlanması Kendi yaratıcılığınızı da katmalı fakat bu konuda çok seçici olmalısınız. Çoğu minik, başka yazılımlarda oluşturabileceğiniz kimi numaralar çok etkili olabilir.

Çoğu minik, başka yazılımlarda oluşturabileceğiniz kimi numaralar çok etkili olabilir. Bunun gibi…

Yığınla söz verdik ama… Hadi hayırlısı… Tabi bunlar da başka bir yazının konusu olacak

Şimdi bazı seçilmiş slaytlar üzerinden gidelim ve bu sunumun izlerken neye benzeyeceğini görmeye çalışalım. (Konu bütünlüğü gözetilmemiştir)

Öğretme Yöntemleri Özellikleri Öğretmen merkezlidir. Anlatma Yöntemi

Öğretme Yöntemleri Aynı anda çok sayıda kişiye bilgi aktarılır. Özellikleri Öğretmen merkezlidir. Anlatma Yöntemi

Derse / konuya karşı ilginin uyanması ve sürdürülmesi anlamındaki güdülemeyi dersin başlarında yapmak önemlidir. Sunuş Yönetme

Öğretme ve Öğrenme Eğitim Nedir ? Eğitim, bireyin davranışlarında kendi yaşantısı yoluyla ve kasıtlı olarak, istendik davranış değişikliği meydana getirme sürecidir. FORMAL EĞİTİMİNFORMAL EĞİTİM Buradaki TV’de gerçekten bir film oynayabilir

Tipik Grup Üyeleri

KAVGACI TİP Sakin ol, tartışmaya girme. Konferans yöntemini kullan Konuşmaları tekeline almasını engelle Tipik Grup Üyeleri

OLUMLU TİP Tartışmalarda büyük yardımcıdır. Katkıda bulunmasına olanak ver. Görüşlerine sık sık başvur. Tipik Grup Üyeleri

HERŞEYİ BİLEN TİP Görüşlerine cevabı grubun vermesini sağla Tipik Grup Üyeleri

Büyük resmi görmek isterler. “Nasıl”ın arkasındaki “niçin”i, parçaların bütünle ilişkisini, eğitim konularının sırasını ve akışını anlamak isterler. Yetişkin Eğitimi

Gereksiz, sıkı otoriteden hoşlanmazlar. Kişisel değerlere izin vermeyen, gerçekçi olmayan, deneysel olanaklar sağlamayan ortamlarda çok daha zor öğrenirler. Yetişkin Eğitimi

Yasaksız ve rahat bir ortamda, kendileri olmalarına, hata yapabilmelerine, yaratıcılıklarını kullanmalarına olanak verildiğinde daha kolay öğrenirler. Yetişkin Eğitimi

1. Sözcüklere boğma (verbolizm) 2. Anlamların karıştırılması 3. Algılayamama 4. İlgi Duymama Yalnızca sözlü anlatımlarda alıcının dikkati kısa sürede dağılır. İletişim ve Engelleri