GİRİŞİMCİ SUNUMU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
Girişimci: Candan İŞVEREN
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
1512 Girişimcilik Aşamalı Destek Programı.
TGSD Başvuru Formu Dikkat Edilecek Hususlar
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
Müşteri-Sektör-Rekabet
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
“Alternatif Finansman Kaynağı Olarak Girişim Sermayesi "
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
HAFTA I.
FİNANSAL ANALİZ.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Ar-Ge ve Girişimcilik Ekibi
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
GİRİŞİMCİLİKTE İŞ PLANI (Yapım - Uygulama)
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Finansal planlamada temel amaç;
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
Yeni Pazarlama Teknikleri
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Kimsenin Rüyalarınızı Çalmasına İzin Vermeyin
Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması. Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması Küçük işletmelerde muhasebe ve nakit akışı Tanımlama.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi.
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
TURİZM PAZARLAMASI PLANLAMASI.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Strategic Business Planning for Commercial Producers
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
İNKÜBASYON HAKKINDA TEMEL KAVRAMLAR / ANKARA.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Doç. Dr. Yusuf KARACA Afyon Kocatepe Üniversitesi
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
KISIM 2 Finansal Yönetimde Temel Kavramlar BÖLÜM 3 Finansal Tablolar, Nakit Akışı ve Vergiler.
PORTFÖY ANALİZLERİ ve Diğer Stratejik Araçlar
1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
5. İŞLETMENİN GELİRLERİ.
İş Planı.
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
BCG Pazarın Büyüme Oranı/Göreli Pazar Payı Matrisi
İÇİNDEKİLER Sermaye Maliyeti ve Sermaye Yapısı Kararları
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sunum transkripti:

GİRİŞİMCİ SUNUMU

İÇİNDEKİLER 1- Şirket Hakkında Bilgi 2- Genel Bilgi 3- Sektör ve Pazar Hakkında 4- Teknoloji ve Patent Hakkında 5- Rakip Analizi 6- SWOT Analizi 7- Satış ve Pazarlama Stratejisi 8- Müşteriler Hakkında 9- Finansal Durum Hakkında 10- Sermaye Yapısı 11- Öngörülen Yatırım Miktarı ve Hisse Oranı

Şirket Hakkında Bilgi Şirket Adı: Ortaklar Hakkında: Yönetim/Ekip: CEO/Genel Müdür (İsim, eğitim, tecrübe) Toplam çalışan sayısı: Yorumlar:

Genel Bilgi Şirket Kuruluş Detayları: Şirket Bilgisi: Ürün veya hizmet nedir ve katkısı nelerdir: Ürün yada hizmetin hangi aşamada olduğu hakkında bilgi: - Prototip aşamasında yada aktif hizmet verdiği: - Satışa başlama süreci: - Satış aktivitesi var mıdır: - Var ise yıllara göre gelir dağılımı:

Sektör ve Pazar Hakkında Odaklanılan Pazar: Pazar ölçeği: Pazarın gelişim ve büyüme tahmini: Yorum:

Teknoloji -Patent Teknoloji tanıtımı: (50 kelime ile sınırlıdır.) Prototip süreci ve uygulama: Alınan yada başvurulan patentler, lisanslar: Patent ve lisansların kapsamı ve etkinliği: KOSGEB, TÜBİTAK ve benzeri kuruluşlardan alınan destekler:

Rakip Analizi Pazarlama yaklaşımı /Stratejisi: Rakipler, pazarda ana oyuncular: Mevcut girişimi farklılaştıran ana unsurlar: Rekabet avantajları nelerdir: Fiyat, yeni özellikler, patent, yetenekli personel, üretim satış süreç üstünlüğü, müşteri bağlılığı Güncel ve muhtemel engeller:

SWOT Analizi Güçlü Yönleri: Zayıf Yönleri: Fırsatlar: Tehditler: Not: Sadece SWOT analiz tablosunu da ekleyebilirsiniz.

Satış ve Pazarlama Stratejisi Gelir Modeli: Satış ve pazarlama stratejileri: Satış kanalları: Satış tahmini: (Bu yıl ve ek 3-5 yıl)

Müşteriler Sahip olunan mevcut müşteri adedi: En büyük mevcut müşteriler: Potansiyel müşteriler: Ürün dışı satış imkanları: (akım, servis, destek, malzeme satışı)

Finansal Durum Aylık sabit gider: Güncel nakit durumu: Başabaş nokta analizi: (Çeyrek dönemler itibariyle) En az 3 yıl olmak üzere 5 yıla kadar iş planı: Satışlar: Giderler: Brüt kar: Net kar ve zarar Ebitda:

Sermaye Yapısı Güncel yatırımcılar : (Müteşebbisler, aile/arkadaşlar/varsa diğer yatırımcılar) Daha önce melek yatırım yada benzeri yatırım aldı ise detayları: Hisse dağılımı tablosu:

Öngörülen Yatırım Miktarı Talep edilen yatırım miktar ve hisse oranı Yatırım öncesi şirket değeri: Talep edilen yatırımın nerelerde kullanılacağı ve kullanım detayları: Girişimin gerçek ihtiyacı / Gelecek vizyon: Exit planı:

Teşekkürler