K A L İ T E O K U L L A R I M E R K E Z İ HAYAL KÖKSAL K A L İ T E O K U L L A R I M E R K E Z İ
EĞİTİMDE 21. YY. REFORM HEDEFLERİ A. Kendi milli değerlerini davranış haline getirmiş; KENDİ İLE BARIŞIK, B. Toplum değerlerini benimsemiş; TOPLUMLA BARIŞIK, C.Çağdaş dünyanın uygarlık değerleri ve DÜNYA İLE BARIŞIK İNSAN VE YURTTAŞ olarak; Kalite Okulları Merkezi,2001
Ana dilini çok iyi bilen ve kullanan, Bir Yabancı Dili konuşabilen, Matematik, Fen, Sosyal Bilgiler alanında TEMEL BİLGİ ve BECERİLERİ gelişmiş, ÖĞRENMEYİ ÖĞRENMİŞ, SORUMLULUK ÜSTLENİP RİSKİ GÖZE ALABİLEN, KARAR VERME YETENEĞİ GELİŞMİŞ, Geçmişini, ve gününü doğru yorumlayan ve geleceğini buna göre PLANLAMASINI bilen, GRUP ÇALIŞMALARINA önem veren, Bireylerle SAĞLIKLI İLETİŞİM KURABİLEN, SEVGİ, SAYGI VE HOŞGÖRÜ ANLAYIŞINA SAHİP, Teknolojiyi sadece alan ve kullanan değil; üretebilen ve satabilen niteliklere sahip BİREYLER YETİŞTİRMEKTİR (MEB,1998) Kalite Okulları Merkezi,2001
ASLINDA AMAÇLANAN NİTELİKLER? İYİ DOĞRU DÜRÜST SEVGİ - SAYGI HOŞ GÖRÜ DOLU GÖREV DUYGUSU GELİŞMİŞ: ÇALIŞKAN PROFESYONEL AMA AMATÖR RUHLU ALÇAK GÖNÜLLÜ ÖZ DEĞERLERİNE SAHİP İÇTEN ÖZVERİLİ SABIRLI DOĞRU BİLDİĞİNİ SONUNA KADAR SAVUNABİLEN YÜREKLİ DAYANIŞIP YARDIMLAŞAN ONURLU GENÇLER YETİŞTİRMEK Kalite Okulları Merkezi,2001