 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla 3 + 1 (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
CYEA THE JCI CREATIVE YOUNG ENTREPRENEUR AWARD JCI YILIN YARATICI GENÇ GİRİŞİMCİSİ.
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
Selda Aydın Seyhan Kamçı
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
TEKNOLOJİ YÖNETİMİNE GİRİŞ HAFTA I-II
TÜBİTAK TÜBİTAK 1513 Teknoloji Transfer Ofisleri Destekleme Programı Teknoloji ve Yenilik Destek Programları Başkanlığı (TEYDEB)
Yenilikçi Yöntemlerle Kayıtlı İstihdamın
AVİVASA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş.
Teknoloji Ödülü Yürütme Kurulu (TÖYK) Başkanı
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÖDÜL SÜRECİ ŞANLIURFA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ HOŞGELDİNİZ.
ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI (ORAN) ABUDYK TOPLANTISI SUNUMU
1512 Girişimcilik Aşamalı Destek Programı.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Techno IK Modülleri Aday Yönetimi Personel Sağlık Yönetimi
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
GÜLOĞLU YAYIN GRUBU.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
KADINLARIN VE KADIN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ GÜÇLENDİRİLMESİ HİBE PROGRAMI GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ TOPLUM PROJESİ STRONG WOMEN STRONG SOCIETY PROJECT TR2009/ /69.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
Doç. Dr. Esvet AKBAŞ YYÜ Rektörlüğü PDO Koordinatörü 2013-VAN.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMİ. Amacımız Sistem : Değerlendirme sistemine sistematik, kirterleri tanımlı bir yaklaşım sağlamak. Çalışanların hangi kriterlere.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
 KONU VE AMAÇ: Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasının hızlandırılması amacıyla 2012 yılında TR83 Bölgesi İnovasyon.
Yrd. Doç Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ
SAĞLIKTA PERFORMANS YÖNETİMİNİN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI Haziran 2007 Ankara Dr. Mehmet DEMİR.
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
İNOVASYONDA KADIN TÜBİTAK MARMARA TEKNOKENT VE KADEM İŞBİRLİĞİNDE KADIN GİRİŞİMCİLİK KAMPI 31 Ağustos – 4 Eylül 2015.
XII. TEKNOLOJİ ÖDÜLLERİ TANITIM TOPLANTISI Deniz Bayhan Teknoloji Ödülleri Yürütme Kurulu Üyesi Üyesi.
Süreç Yönetimi.
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Proje Yönetim Döngüsü: -Aşamaları -Rol ve Sorumluluklar
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Bilişim Ortağınız.
Toplam Kalite Yönetimi
TAKIMA DAYALI PERFORMANS DEĞERLENDİRME
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Manufacturing Planning and Control – İmalat/Üretim Planlama ve Kontrol
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
SAP SE, merkezi Walldorf, Almanya'da bulunan, Avrupa'nın en büyük yazılım şirketidir.
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
Şirket Adı İş planı sunusu.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori ile ilgili, en fazla 3 adet A4 sayfası uzunluğunda tamamlayıcı malzeme eklenmesi gerekmektedir.  Adaylık süreci, 1 Haziran 2011 ile 30 Haziran 2012 tarihleri arasında gerçekleştirilmiş çalışmaları kapsamalıdır

 AWARDS SEKTÖR BULUŞMASI : 19 Nisan 2012  SON BAŞVURU TARİHİ : 29 Haziran 2012  WEB ‘DE YAYINLAMA : 11 Temmuz 2012  FİRMA ZİYARETLERİ : Temmuz - Eylül 2012  FİRMA SUNUMLARI : 6 Ekim Cumartesi  ÖDÜL TÖRENİ : 19 Ekim 2012, Cuma Lütfi Kırdar

2006 – 2011 yılları arasında; 100 kuruluş aday oldu, Bu kuruluşlar arasından toplam 42’si ödül kazanma başarısı gösterdi.

 Sektörün temel bileşenlerinden biri olan “Teknoloji “ kullanımının değerlendirileceği bu kategoride; yaratıcılığın teşvik edilmesi ve başarılı uygulamaların ön plana çıkarılması hedeflenmektedir.  Teknolojik çözümün uygulanmasında hedeflerin yanı sıra, seçim ve yönetim metodolojisinin tanımlanmış olması  Kullanılan teknolojik çözümün, müşteri temsilcisine, takım liderine, müşteriye ve kuruma etkisinin ortaya konması,  Benzer uygulamalardan farklı yönlerinin tanımlanarak istatistiksel verilerle desteklenmesi  ve iş hedefleriyle uyumlu olması gerekmektedir.

Çağrı Merkezi sektörüne de katkı sağlaması beklenen uygulamanın;  Çağrı Merkezi sektörü ve genel çalışma prensiplerine uygun, yaratıcı ve yenilikçi olması  Elde edilen faydanın iş hedeflerine uygunluğu  Çalışanlara yada müşterilerine fayda sağlaması  Uygulamanın deneme ve sonuçlarının takip edilmesi süresinin minimum 3 ay olması ve sonuçlarının somut olarak gösterilmesi beklenmektedir.

Sosyal Medya’da En İyi Müşteri Yönetimi kategorisinde değerlendirme 7 ana kriter doğrultusunda yapılacaktır.  Strateji ve Süreç Yönetimi  Kriz Yönetimi  Operasyonel personel / ajans planlama – Yönetimi  Teknoloji Kullanımı (Monitoring&Reporting)  Sosyal Medya Cevaplama Yönetimi  Social CRM  Yenilikçi / Fark Yaratan Uygulamalar

 Sektörel gelişimin ve yeni girişimcilerin motivasyonuna katkı sağlamayı amaçlayan bu kategori, 1 Ocak 2010 tarihinden sonra faaliyete başlamış yeni çağrı merkezlerini kapsamaktadır.  Planlama, süreç, insan kaynağı, performans yönetimi ve teknoloji unsurlarında beklentileri karşılayabilecek; stratejisiyle eksiksiz servis / müşteri / personel tatmini konularında işlevsel yeterlilik sergileyebilecek çağrı merkezi aranmaktadır.

 Çağrı merkezinin var oluş amaçlarından biri olan “müşteri” memnuniyetini sağlamaya yönelik etkili ve yaratıcı uygulamalar bu kategorinin temelini oluşturmaktadır.  Müşteri sadakati ve memnuniyeti oluşturulması aşamasında teknoloji ve personelin rolü, güçlü ve güvenilir ölçüm uygulamalarının varlığı ve organizasyon üzerindeki ticari ve finansal etkilerinin de açıklanması beklenmektedir.

Belirlenen dönemde planlanmış ve hayata geçirilmiş tek bir projeye yönelik satış ve/veya dış arama kampanyasının öngörülen hedefleri gerçekleştirmedeki başarıları değerlendirilecektir. Bu kategoride;  Hedefleri ve hayata geçirme süreçlerinin  Kullanılan teknoloji ve altyapıların  Kampanyanın, şirkete yarattığı değer ve sonuçları n  Müşteri memnuniyetine etkisinin  ve yatırımın geri dönüsündeki etkinliğinin detaylı olarak tanımlanması beklenmektedir.

 En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Inbound ) ve En İyi Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi ( Outbound ) olarak iki alt kategoride verilecek olan ödül için;  Adayların belirtilen kriterlere uygunluğunun gözlemlenebileceği 10 dakikalık bir sunum / video ile iş performanslarını ve kişilik özelliklerini ortaya koyması  Sorulan soruların cevaplarını da yazılı iletilmesi beklenmektedir.  Her iki alt kategori için kazanların seçiminde, Adayın kişilik özelliklerinin, iş performansında ölçülebilir kriterlerin ve fark yaratan yönlerinin değerlendirilmesinin yanı sıra referans mektupları etkili olacaktır.  Sadece kurumsal başvurular geçerli olup, inbound ve outbound için birer aday olmak üzere, en fazla iki adayla başvurulabilir.

 Kişiliği, nasıl çalıştığı ve başarılarının yanı sıra; yönetici, çalışma arkadaşları ve müşterilerinin aday hakkındaki değerlendirmelerini içeren 360 derece geri bildirimler seçimde etkili olacaktır.  Ayrıca adaylardan,  Performanslarını ve kişilik özelliklerini ortaya koyacakları 10 dakikalık bir sunum yapmaları  Değerlendirme kurulu ile yapılacak olan mülakata katılmaları beklenmektedir.  Sadece kurumsal başvurular geçerli olup, her kurum sadece tek bir aday ile başvurulmalıdır

 Bu onur ödülü,  Yerel bir topluluğa yönelik bir Sivil toplum çalışması olabileceği gibi, çağrı merkezinin kullanıldığı bir projeye de verilebilir.  ‘Sıra dışı'' bir proje veya bir çalışma gerçekleştirmiş olan bir bireye, bir ekibe ya da bir şirkete verilebilir  Söz konusu projenin;  Çağrı Merkezi odaklı ve Çağrı Merkezi dinamikleri ile uyumlu,  Genel kabul görmüş standart uygulama ve yöntemlerden farklı olması gerekmektedir

 Bu kategoride, Şirket hedeflerine uygun olarak planlanmış ve uygulanmış olan eğitim programının, müşteriler, personel ve çağrı merkezi performansı üzerindeki etkisi sorgulanacak  Adaylardan, eğitim sonrası kazanımların, yatırım geri dönüşünün ve geleceğe yönelik planların açıklanması beklenmektedir.

 Bu kategoride,  Metodoloji ve hedeflerin net olarak tanımlandığı İyileştirme programının, müşteriler, yönetim, personel ve çağrı merkezi performansı üzerindeki etkisinin açık kanıtları ile sunulduğu,  Elde edilen kazanımların ve geleceğe yönelik planların açıklandığı,  Şirket stratejisiyle uyumlu projeler değerlendirilecektir.  Ayrıca; Planlama, Uygulama, Sonuç ve İyileştirme aşamalarına yönelik değerlendirmeler yapılacaktır.

500 ‘den Fazla Koltuklu, Koltuklu ve 100 ‘den Az Koltuklu olmak üzere 3 alt kategoride değerlendirilecek olan bu prestijli ödül için aranan özellikler  Strateji ve Liderlik : Yönetimin strateji ve sonuçları değerlendirme başarısı  Süreç Yönetimi : Stratejinin hayata geçirilmesini sağlayacak etkin süreç yönetimi  İnsan Kaynakları ve Gelişim Yönetimi işe alma süreçleri, eğitim programları, performans yönetim ve değerlendirme sistemleriyle etkin ve verimli IK uygulamaları  Operasyonel Planlama operasyonlara etki eden tüm unsurların planlanması ve operasyon yönetiminin etkinliği  Teknoloji Kullanımı seçilen teknolojinin şirket hedeflerine uyumlu olması ve hedefe etkin bir şekilde ulaştıracak nitelikler taşıması  Performans Yönetimi ve Elde Edilen Sonuçlar Müşteri memnuniyeti sürecinin etkin yönetimi  Yenilikçi / Fark Yaratan Uygulamalar Çağrı merkezinin fark yaratan ve yenilikçi yaklaşımlar, uygulamalar ortaya koyması