Eczane Sadakat Kart Sistemi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
ÖRGÜTLERİN KİTLE İLE OLAN İLETİŞİMLERİ
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Sinyal Takip Otomasyonu
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
HAZIRLAYAN: SEZGİN ZUKU
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
İSTATİSTİK VE OLASILIK I
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Yazılımda Tria Farkı Eczanede İlk POS Kasa Uygulaması
Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama
Google Analytics Nedir?
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
ISO Müşteri Memnuniyeti Kuruluşlarda Şikayetlerin Ele Alınması
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
1TÇ Ürün Konsepti Özellikleri ve avantajları 1TÇ:ÜRÜNLERİ SATIŞ ÖZELLİKLERİ Alirıza Uzunmehmetoğlu.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
ALPA ALÜMİNYUM SANAYİ VE TİCARET ÖMER AKKAŞ
Dr Hüdai Kara Temmuz  23 Mart 1992 tarihinde yürürlüğe girmiş  Çiçek sembolü logolu  Tüm Avrupa Birliğinde geçerli  Performans ve çevre bazlı.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
En ucuzundan en pahalısına doğru sıralanmış olarak “Cep Telefonları” kategorisindeki tüm ürünlerin isimleri “Spor” kategorisinde ürünleri listelenen “İstanbul”
Web kullanım madenciliği ve kişiselleştirme
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Tria Eczane Otomasyonu
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
DOKUN BANA Gelişmiş teknolojiler her alanda boy gösteriyor. İletişim çağı vitrinlere yansımaya başladı. İşte bu noktada mağaza vitrinleri.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
İnfo Stand Sistemi ileri teknoloji ürünüdür. İnfo Standlar müşterinize ürünlerinizle ilgili her türlü bilgi ve detayı.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İŞLEYİŞ Etkinlik ÖncesiEtkinlik SırasındaEtkinlik Sonrası Ege Engin.
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
İSTATİSTİKLER (ARALIK 2000 SONU). 2 KART SAYILARI AVRUPA (MİLYON ADET)
KREDİ KARTI NEDİR Kredi kartı, Bankaların ve bazı finansman kuruluşlarının müşterilerine verdiği, anlaşmalı POS cihazı bulunan alışveriş noktalarında.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Microsoft Office Access
Bankacılık Sektöründe Kullanıcı Deneyimi Araştırması: Dijital Şube, XTM Yazarlar: Öznur Savaş Fatma Molu
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.
CEREAN BAYİLİK.
1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Tablet Menü.
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
Tablet Menü.
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
TASARIM ÜRÜNLERİNİN TANITIMI VE SUNUMU
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Rezervasyon ve Masa Yönetimi Yazılımı Tablizt
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Çalışma Dilim Tasarım Başarı İçin Çalışmak.
Sunum transkripti:

Eczane Sadakat Kart Sistemi

Sistem 360 nedir? Bilgisayar veya/ Pos cihazı üzerinden çalışan, yazılımı ve onun eczanelere özel sadakat kartıdır. Çok yönlü bir marketing ve müşteri memnuniyeti yönetim (CRM) sistemidir.

Sistem 3600 ne yapar? Müşteri davranışlarını ve alışveriş modellerini izler Müşterilerin eczanelerine daha sık gelmesini sağlar Eczanelere prestij katar

Eczaneye avantajları nelerdir? Eczane tüm müşteri bilgilerine sahip olur. (Adres, telefon, mail, cinsiyet, doğum günü vb.) Yüzden fazla istatistiksel rapor alınarak pazarlama planı yapılabilir. Müşteri alışveriş tercihleri ve alışkanlıklarına göre pazarlama aktiviteleri düzenlenebilir.

Eczaneye avantajları nelerdir? Hedef müşteri ile her türlü iletişim sağlar (mail, sms, postalama…) En iyi ve en düşük alışverişler görülür Müşterilerin sürdürülebilirliği sağlanır.

Sistem 3600 nasıl çalışır? Müşteriler, eczanelerinden isimlerine özel kart sahip olurlar. Müşteriler her alışverişlerinde önceden belirlenen para puanlar kazanırlar. Biriken para puanları yine eczanelerde alışverişte kullanır. Alışveriş ve hizmetle ilgili tüm bilgiler sisteme aktarılmış olur. Kartlı müşterilerin tüm istatistikleri düzenli olarak veri üretir.

Bazı örnek istatistikler…

Bazı örnek istatistikler…

Bazı örnek istatistikler…

Bazı örnek istatistikler…

Hizmetlerimiz Eczaneye özel sadakat kart software

Hizmetlerimiz 1000 adet eczane logolu özgün tasarlanmış kart

Hizmetlerimiz Eczane içi tanzim - teşhir ürünleri (70 x 100cm / 1 adet totem, 2 A4 prezantuar )

Hizmetlerimiz 1000 adet renkli kart katılım formu ve tanıtım broşürü (A4 ebatında, tek kırım) eczaneye özel tasarım

Özel hizmetlerimiz Pazarlama analizleri ve veriler ile marketing aksiyonları oluşturma Eczane müşterilerine özel tanıtımlar Kampanya ve yeni ürün duyuruları Eczane müşterilere özel SMS, Mailing ve postalama Verilere göre ayrıştırılmış kategorik müşteriye özel duyurular.

0216 456 94 40 0533 714 02 31 koray.alboga@markadanismanlik.com