NÜFUS VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAGRI MERKEZİ.
Advertisements

Bilgisayar Ağları ve İnternet
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Bilgi Edinme Birim Amiri
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
IP PBX.
Dernekler Yönetmeliğinde Yapılan Değişiklikler
BORÇLARIN YENİDEN YAPILANDIRILMASI SÜRECİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR MUĞLA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ MUĞLA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
BİMER BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ. BİMER BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ.
Merkezi Hastane Randevu Sistemi
WinDesk Çözümü.
Yaşlılık Aylığının Bağlanması İçin Nereye ve Nasıl Başvurulur?
İnternet Siteleri Yönetimi
KA Bilişim Teknolojileri
T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
Ağ ve Sistem Yönetimi Şubesi
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
T.C. SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI SOSYAL SİGORTALAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sigortalı Tescil Ve Hizmet Daire Başkanlığı DEVLET MEMURLARININ GENEL SAĞLIK SİGORTASI.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
KESTEL BELEDİYE BAŞKANLIĞI.  Kestel Belediyesi adlı kablosuz ağa bağlanılması gerekir.  İstemcilerin IP, Ağ Geçidi ve DNS ayarlarını otomatik alması.
BTP 108 BİLGİSAYAR AĞ SİSTEMLERİ AĞ KAVRAMI Birden çok bilgisayarın birbirine bağlı olarak kullanılmasıyla oluşturulan çalışma biçimine bilgisayar ağı.
Halk Sağlığı Müdürlüğü
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS) ÖRNEK ANONİM ŞİRKET KURULUŞU
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAGRI MERKEZİ
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. İLÇE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜ.
ÇEVRİMİÇİ ÇEVRE İZİNLERİ
1 VERİLEN BİR EĞİTİMİN SİSTEME KAYDEDİLMESİ SİSTEME YENİ EĞİTİM KAYDI EKLENMESİ.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
Tanışma Toplantısı 07 Ekim 2009 Değişim Sürecinde Gerekli Bilgiler Doç.Dr.Nagihan OKTAYER Erasmus Koordinasyon Komitesi Üyesi
SANAL DEVLET.
1 KİŞİSEL BİLGİLERİN SİSTEME EKLENMESİ VE ŞİFRE ALINMASI EĞİTMENLERİN VE TAG KATILIMCILARININ KİŞİSEL BİLGİLERİNİ SİSTEME EKLEMELERİ VE KULLANICI ADI İLE.
8383 MEB MOBİL BİLGİ SERVİSİ
İNTERNET VE İLETİŞİM İnternet Bağlantı Şeması
Muhtar Bilgi Sistemi.
KİŞİSEL SAĞLIK KAYDI SİSTEMİ
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KAYIT TAKİP VE İZLEME PROGRAMI
Mehmet ÖZDEMİR Rehber Öğretmen. Bize neler söylendi? Biz neler söylüyoruz? “Meslek seçimi çok önemlidir..” “Bu karar bütün hayatını etkiler..” “Yaşamda.
Süleyman Demirel Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi
E-Tebligat Nedir.
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
NÜFUS MEVZUATI Aile kütüklerinin yenilenmesi
Kasım 2015 VERGİDE ELEKTRONİK TEBLİGAT DÖNEMİ 1 OCAK 2016’ DA BAŞLIYOR.
OPODER TİTUBB SİSTEMİNE (TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI) ISMARLAMA ORTOPEDİK PROTEZ ORTEZ KAYIT İŞLEMİ Aralık 2015.
İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ EDİNDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
MHRS nedir? Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS);
Bilgi Teknolojileri ve Bilişim Hukuku Öğr. Gör Mehmet Akif BARIŞ.
Tablet Uzaktan Yönetim Yazılımı (Mobil Device Management)
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ YAYGINLAŞTIRMA ÇALIŞMALARI
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
2N® SingleTalk Lift Communicator
ÜGD MEVZUATI ve TAREKS - II
ELEMENT BİLGİSAYAR İNSAN KAYNAKLARI BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ.
e-Trakya Uzaktan Eğitim Sistemi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
BİLİŞİM SUÇLARI.
V. Bireysel Başvuru Usulü
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİNE YURT DIŞINDAN BAŞVURU YAPACAK ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER İÇİN BAŞVURU İŞLEMLERİ.
Sunum transkripti:

NÜFUS VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ

ÇAĞRI MERKEZİ TANIMI KURUMUN KENDİSİ İLE TEMAS ETMESİNİ İSTEDİGİ TÜM TARAFLARIN (WEB,FAX,E-MAİL VS) İLETİŞİM KANALLARINI KULLANARAK ETKİLEŞİM İÇİNDE OLMASINI SAĞLAYAN İLETİŞİM MERKEZLERİNE VERİLEN ADDIR.

ÇAĞRI MERKEZİ TARİHSEL GELİŞİMİ TELEFONUN İCADI (1876) GRAHAM BELL TELEVİZYONUN İCADI (1884) İLK SANTRALLER (1940) İNTERNET (1969) PC- (1973) ÇAĞRI MERKEZİ (1980) WORD WİDE WEB(1989) ÇOK KANALLI ÇAĞRI MERKEZİ (2001)

MERNİS VE ÇAĞRI MERKEZİ 1998 YILINDA YARDIM MASASI OLARAK TELEFONLA FAALİYETE BAŞLADI. 2008 YILINDA WEB TABANLI UYGULAMA İLE WEB ÜZERİNDEN E-ÇAĞRI ALINMAYA BAŞLANDI. 2010 YILINDA DONANIMLARI ALINDI. 2014 YILINDA YENİ ÇAĞRI MERKEZİ İHALESİ YAPILDI OLUP, 2014 ARALIK İTİBARİYLE HİZMET VERİLMEYE BAŞLANILACAK.

MEVCUT DURUM

ÇAĞRI MERKEZİNİN İŞ AKIŞ ŞEMASI İlçe Nüfus Müdürlüklerindeki kullanıcılar E-Çağrı programından Çağrılarını girerler İLÇELERDEN GELEN ÇAĞRILAR HAVUZDA TOPLANIR VE ATAMA OPERATÖRLERİNE ATANIR. Sorun çözüldü mü? HAYIR EVET Yazılım Hatası Ç Ö Z Ü M Programlama Şb. Donanım Hatası İlgili Firmaya Network Hatası Network Grubu Çağrıların çözümü E-çağrı programına girilerek son kullanıcıya ulaştırılır

E-Çağrı Uygulaması Çağrı Kategorizasyonu Mernis Sorunları Adres Askerlik İşlemleri Boşanma Cüzdan İşlemleri Doğum Evlat Edinme Kayıt Düzeltme Kişi Sorgulama Ölüm ... Donanım Sorunları Hub KGK Laptop Modem PC Switch Sıramatik Sunucu Tarayıcı Yazıcı Bağlantı Sorunları Telekom Network Tanımlar Kullanıcı İşlemleri Şifre İşlemleri

E-Çağrı Uygulamasıyla Açmış olduğunuz çağrılara ilişkin; Tekil bir çağrı numarası (2014-000506) alırsınız. Çağrılarınızın durumunu çağrı numarası ile elektronik ortamda takip edebilirsiniz. Çağrılarınız, ilgili gruplara sistem tarafından yönlendirilir ve onlar tarafından çağrınıza ilişkin yapılan tüm aktiviteleri bu sistemden takip edebilirsiniz

E-Çağrı Giriş Ekranı

YILLARA GÖRE ÇAGRI SAYILARI ÇAĞRI SAYISI 2010 37157 2011 28807 2012 31073 2013 43928 2014 (01.01.2014-30.09.2014) 35854

01/01/2014 – 30/09/2014 ÇAGRI DAĞILIM GRAFİĞİ(35854)

01/01/2014 – 30/09/2014 MERNİS DAĞILIM GRAFİĞİ

01/01/2014 – 31/09/2014 DONANIM ARIZA DAĞILIM GRAFİĞİ

EN SIK GELEN ÇAGRILAR ŞİFRE YAZICI TANIMI CÜZDAN HATALI İŞLENEN KAYITLAR

ARIZAYA MÜDAHALE SÜRESİ TÜM İLÇELERDE 3 GÜN

YENİ ÇAĞRI MERKEZİ

YENİ ÇAĞRI MERKEZİ MEVCUT ÇAĞRI MERKEZİ DONANIMLARININ YENİLENMESİ ALO 199 HATTININ GENEL MÜDÜRLÜĞE TAHSİSİ ÇAĞRI MERKEZİ HİZMET ALIM İHALESİ

PROJE DETAYLARI

LOKASYON BİLGİLERİ Erzurum Çağrı Merkezİ Lokasyonu 135 operatör Ankara Balgat Çağrı Merkezi Lokasyonu 50 operatör BALGAT Ankara Kurum Binası 6 operatör NVİ KURUM

VERİLECEK HİZMET KANALLARI TELEFON (PSTN / GSM) Inbound Outbound SMS E-POSTA KURUM WEB SOSYAL MEDYA BİMER

HİZMET VERİLECEK HEDEF KİTLE VATANDAŞLARIMIZ PROTOKOL YAPILMIŞ OLAN KURUMLAR NÜFUS DAİRELERİ

VATANDAŞ ÇAĞRILARI (Yeni Kimlik Kartı İçin Randevu) Randevu verme Randevu degistirme Randevu iptali Kimlik kartı verilmesi Kimlik kartı iptali

VATANDAŞ ÇAĞRILARI (Vatandaş - Bilgi Alma Amaçlı Çağrılar) Vatandaşlık başvurumun ne aşamada olduğunu öğrenmek istiyorum Yabancı ülkedeyim, ...... İşlemini nasıl yaptıracağım. TC Kimlik Numaramda hatalı bilgi çıkıyor, ne yapmam lazım? Adres değişikliğimi nereye bildireceğim? Başka bir şehirdeyim, nüfus cüzdanı almak için başvurabilir miyim? Soyağacımı öğrenebilir miyim? Eski nüfus kayıtlarıma nereden ulaşabilirim? Veraset ilamı çıkartmak için ne yapmam lazım? Çok dilli belge isteniyor, ne yapmam lazım? Vb.

VATANDAŞ ÇAĞRILARI (Diğer Kurumlardaki İşlemlerine Bağlı Çağrılar) Notere gittim, adres bilgim yanlış görünüyor. Düzeltmek için NVI’yi aramamı söylediler. Banka Kredi Kartı sorgulamasında evlilik durumum görünmüyor. Kaydınız hatalı, NVI’ye başvurup düzeltin dediler. Pasaport Dairesindeyim, bilgilerim yanlış çıkıyor. ..... vefat etmişti, ancak buradaki kayıtta hayatta görünüyor .....

KURUMLAR Protokol kapsamımızda hangi hizmetler var? Protokol kapsamına yeni hizmet eklemek için ne yapmalıyız? Servisleri hazırladık, ancak çalıştıramadık, destek istiyoruz. Servis çalışmıyor, acil destek istiyoruz. Bazı servislerden bilgi alamıyoruz, destek istiyoruz. IP numaramız değişiyor, güncelleme yapılmasını istiyoruz. Vb.

NÜFUS MÜDÜRLÜKLERİ ..…. Uygulamasında ….. işlemini nasıl yapacağız? Vatandaş …… yaptırmak istiyor, mevzuata uygun mu? Daha önce …… işlemini yapabiliyorduk, ancak şimdi yapamıyoruz. Yeni bir sürüm gelmiş, ….. Işlemini artık nasıl yapıyoruz? Sistemde ….. Bölümü çalışmıyor, acil destek istiyoruz.

GENEL MÜDÜRLÜK BİRİMLERİ Vatandaş telefonla Genel Müdürlükteki herhangi bir kişiyi arayıp sorunu anlatıyor, çözüm istiyor. Vatandaş telefonla Bilgi İşlem Dairesi’ndeki yazılımcıları doğrudan arayıp sorunu anlatıyor, çözüm istiyor. Kurumlar, protokol kapsamlarını sormak, güncellemek veya başvurmak için Genel Müdürlükteki herhangi birini arayıp bilgi istiyor.

ÇAĞRI MERKEZİ Kapsam NVİ Genel Müdürlüğü’nün tüm hizmetleri Sorun, şikayet ve öneriler Vatandaşın bilgi istekleri, vatandaşlık başvuru talepleri Protokol kapsamındaki kurumlara hizmet Taşra teşkilatına hizmet

HEDEF ÇAĞRI MERKEZİ İletişim Kanalları Telefon, WEB ve e-posta vb. Çağrılara belirlenecek kanallar üzerinden geri dönüş Sesli Yanıt Sistemi ile standart soruları yanıtlama Operatörlere gelen çağrılarda, destek bilgileri sağlayarak en kısa sürede en doğru cevabın verilmesi

ÇAĞRI MERKEZİ MODELİ (KARŞILAMA VE BİLGİLENDİRME) Karşılama ve Bilgilendirme Vatandaşlık Başvuru Bilgi Randevu verilmesi Yönlendirme 1. Seviye Şube Müdürlükleri / E-çağrı 2. Seviye

ÇAĞRI MERKEZİ MODELİ (TEKNİK DESTEK) Uygulama Kullanım Soruları Uygulama Hata Destek Sistem Sorunları Destek ve Yönlendirme 1. Seviye BİM / E-çağrı 2. Seviye

ÇAĞRI MERKEZİ MODELİ 1. Seviye İyi günler, NVI Çağrı Merkezi nasıl yardımcı olabilirim? Vatandaşlık başvurunuzun durumu için sizi Sesli Yanıt Sistemine aktarıyorum. Önce TCKimlik Numaranızı, sonra dosya numaranızı tuşlayarak durumunu öğrenebilirsiniz. Kayıt düzeltme işlemleri için, MAHKEME KARARI zorunludur. Bunun için ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNE dava açmanız gerekmektedir. Çağrınız kayıt altına alınmıştır. Çağrı numaranız 11231’dir. Bu numara ile takip edebilirsiniz. (şifreli erişim sonrası) Protokol bilgilerinizi kontrol ediyorum. Protokol kapsamınızda sadece …. Nolu servisler yer almaktadır.

ÇAGRI MERKEZİNİN GETİRECEGİ YENİLİKLER HİZMETLERİN TEK ELDEN YÜRÜTÜLMESİ ANA FAALİYETLER ÜZERİNE ODAKLANMA VATANDAŞLARA BİLGİ VERİLMESİ VERİ TABANI OLUŞTURULMASI NÜFUS MÜDÜRLÜKLERİNİN İŞYÜKÜNÜN AZALTILMASI

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMET PORTFÖYÜ

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMET PORTFÖYÜ

HEDEFLERİMİZ Gelen Çağrılara En kısa sürede cevap vermek Hızlı ,standart ve kaliteli hizmet sunmak Ölçülebilen ,analiz edilebilen bir alt yapı kurmak Maksimum derecede Vatandaş memnuniyeti sağlamak.

TEŞEKKÜRLER