KAMU YÖNETİMİNDE BAŞARININ TEMELLERİ AHMET ERTÜRK TMSF BAŞKANI
KAMU YÖNETİMİNDE BAŞARININ TEMELLERİ 1.İDDİALI OLMAK 2.KARARLI OLMAK 3.ETKİN OLMAK 4.HESAP VEREBİLİR / ŞEFFAF OLMAK 1/10
1. İDDİALI OLMAK Vizyon / Perspektif 1.“Türkiye’ye Bir Başarı Öyküsü Armağan Etmek” 2. “Uluslararası Finansal Sistemin İstikrarına Katkıda Bulunmak” 2/10
2. KARARLI OLMAK Stratejik Planlama -Üçer Yıllık Kurumsal Gelişim Planları (KGP) -Yıllık/ Dönemsel Hedefler 3/10
2. KARARLI OLMAK Söylem / İletişim Dili -Kamuoyuna Yönelik -Hedef Kitleye Yönelik -Kurum İçine Yönelik 4/10
3. ETKİN OLMAK Performans Yönetiminde Etkinlik - Kurumsal Performansın Etkin Yönetimi (İnsan Kaynakları) - Süreçlerin Etkin Yönetimi (Yasal / Yönetsel) 5/10
Çatışma Yönetiminde Etkinlik -Borçlular İle İlişkiler -Diğer Alacaklılar / Hak Sahipleri İle İlişkiler 6/10 3. ETKİN OLMAK
İlişki Yönetiminde Etkinlik -Kamuoyu/ Medya İlişkileri -Kamu Yönetim ve Denetim Organları -Sektör Kuruluşları 7/10 3. ETKİN OLMAK
4. HESAP VEREBİLİR / ŞEFFAF OLMAK Kamuoyu / Kamu Vicdanı - Sokaktaki İnsan/ Vergi Yükümlüsünün Denetimi Yasama / Yürütme Erki - Parlamenter / İdari Denetim Yargı Erki - Yargı Denetimi 8/10
SONUÇ The Reasonable Man Adapts Himself To the World The Unvreasonable Man Adapts the World to Himself All Progress Depends Upon the Unreasonable Man George Bernard Show 9/10
Siz, benim de “unreasonable man” olduğumu mu düşünüyorsunuz ? 10/10