SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEZSİZ YÜKSEKLİSANS PROGRAMLARI 2013-2014 GÜZ DÖNEMİ ÖĞRENCİ MEMNUNİYET VE BEKLENTİ ANKETİ BULGULARI İşletme Anabilimdalı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
Advertisements

TÜRK HALKI, VEREMİ VE VEREMLE SAVAŞI DOĞRU BİLİYOR MU?
Amaç: Amaç: Tıp Fakültesi öğrencilerinin üniversiteye giriş başarısının dönem içerisindeki başarısıyla orantılı olup olmadığı her zaman bir soru işareti.
İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN VİZYONER LİDERLİK ÖZELLİKLERİNE SAHİP OLMALARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADANMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Fatma BABİL Eskişehir.
Hastane İşletmeciliği Uzmanı GATA Organ Nakli Koordinatörü
As.Yük.Hem.Gülçin ÇEVİRME
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
HEMŞİRELERİN SÜREKLİ EĞİTİM ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ Gülşen Güner Üzel* , Resmiye Özdilek**,Nihal Öztürk***, Sevim Ulupınar Alıcı****
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
-Demografik- Nüfus Analizi
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
BAFRA OTELCİLİK VE TURİZM MESLEK LİSESİ
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
Diferansiyel Denklemler
Eğitim Bilimleri Bölümü
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Veri Toplama, Verilerin Özetlenmesi ve Düzenlenmesi
Soruya geri dön
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
Türkiye'de Büyük Kentler Dışında Kurulan Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümlerinin Özellikleri ve Kurulmakta Olan Bölümlere Öneriler 50.Kütüphane Haftası Doç.
NEDEN TIP FAKÜLTESİ. Derya SEZEN. , Aysun KELEŞOĞLU. , Emine KARAHAN
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
(*Ankara Onkoloji Hastanesi Pediatrik Onkoloji Kliniği)
EĞİTİM VE ÖĞRETİM FAALİYETLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
TEMEL TIP BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİ İLE KLİNİK BİLİMLER ÖĞRENCİLERİ ARASINDA MESLEĞE BAKIŞ AÇISINDAN FARK VAR MIDIR? SUNANLAR: Batuhan TAVEL, Recep KAPLAN,
Mustafa Akgül. 27 Kasım 2014 Inet-tr'1ı 2 Tarihçe Kasım 1995 Dış bağlantı 64K Yurt içi: 9.6K, 19.2K - 2M Planlar - tarafları buluşturmak.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
A.Ü ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALAR MEMNUN MU?
KOÜ HUKUK FAKÜLTESİ «Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz.»
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMUNA BAĞLI SAĞLIK ÇALIŞANLARININ İDARİ VE YÖNETİCİ PERSONELİNİN ATAMA VE TERFİ KRİTERLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (MERSİN.
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
Türkiye’de Kayıt Dışılık
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
DOĞUM VE SAĞLIK: DOĞUM SAYISI SAĞLIK DURUMUNU ETKİLİYOR MU ? Amaç Annelik kadının varoluşunda ona bahşedilen bir duygudur. Anneliğin birçok getirisi olduğu.
PSİKOLOJİ BÖLÜMÜNÜN DOKUZ ALT ALANINA YÖNELİK İLGİ ÖLÇEĞİ
5.GRUP Şule Şahin Tuğba Karakuş Gizem Osan
Amaç: Organ yetmezliği insidansı (toplumdaki hastalık sayısı oranı) tüm dünyada artmakta olup, organ nakli olmayı bekleyen hastalar da uygun organ beklerken.
Yalı Mahallesi Uzun Mustafa Sokak No : 1 Erdek/BALIKESİR
KADRO TALEP FORMU DOLDURULMASINA İLİŞKİN AÇIKLAMA
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Diferansiyel Denklemler
Ankete katılım Bahar 176 öğrenci Güz öğrenci Ali Osman KURT
TRİATLON SPORCULARININ DOPİNGİN KULLANIM NEDENLERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER IŞIĞINDA DEĞERLENDİRİLMESİ Cemal GÜNDOĞDU* Evrim ÇELEBİ**
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
Turizm Pazarlaması Çevresi
Bölüm Dili İngilizce ve Türkçe Olan Öğrencilerin İnternet Ortamında İngilizce Kullanma Alışkanlıkları ve Tutumları.
KafaDark Özge Eymur Aşkın Mezgitli
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
ÖĞRETMENLERİN ERGEN ALGILAYIŞI Psi. Dan. Selen Demirtaş-Zorbaz Psi. Dan. Tuğba Kurt Psi. Dan. Mehmet Osman Çetiner.
Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma Arş. Gör. A.Bengi.
Hatice Şimşek Keskin***
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
Sosyal Bilimler Enstitüsü Eylül- 2017
Ezel Nur KORUR1 Erman ÖNCÜ2
Üniversite Yönetim Kurulu Rektörlüğe Bağlı Bölümler
URAL, A. ve KELEŞ, Y. (2011). Türkiye’deki Üniversitelerde Çalışan Öğretim Elemanlarının Akademik Özgürlüklerine İlişkin Görüşleri. V. Lisansüstü Eğitim.
TOKAT SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Başvuran ve Kayıt Yaptıran Öğrenciler
1.Hafta Haftalık Çizelge Temel Kavramlar SPSS’ e giriş
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEZSİZ YÜKSEKLİSANS PROGRAMLARI GÜZ DÖNEMİ ÖĞRENCİ MEMNUNİYET VE BEKLENTİ ANKETİ BULGULARI İşletme Anabilimdalı

Anket Kapsamındaki Tezsiz Yüksek Lisans Programları İşletme Vergi Hukuku ve Vergi Hukuku Uygulamaları Finansal Ekonomi Uluslararası İlişkiler Turizm İşletmeciliği

Anket I Anket iki temel bölümden oluşmaktadır. -Birinci bölümde bağımsız değişkenler yer almaktadır. Bunlar yaş, cinsiyet, görev alanı ve programdır.

ANKET II Anketin ikinci bölümü memnuniyet ve beklentilere yönelik sorulardan oluşmaktadır. Memnuniyete Yönelik Önermeler Bu programdaki.…… genel olarak memnunum Derslerin işleniş biçimlerinden İletişim düzeyinden (öğretim elemanı ve öğrenci) Dersliklerden Ders araç gereçlerinden İşlenen konulardan Eğitim yapılan mekanın merkeziliğinden Ders saatlerinden (başlama-bitiş) Ders sürelerinden (uzunluk-kısalık) Personelin iletişimden Dönem ücretinden (diğer üniversitelere göre) Öğrenci bilgi sisteminden Mekanın temizliğinden Beklentilere Yönelik Önermeler Bu program………………………. sağlamalıdır. Kariyer planıma katkı Bilgi düzeyime katkı Sosyalleşmeme katkı Bireysel gelişmeme katkı Bireysel motivasyonuma katkı (iş, özel) Bireysel zaman planıma katkı Saygınlığıma katkı

Ölçeklendirme 5( )Kesinlikle katılıyorum 4( )Katılıyorum 3( )Orta düzeyde katılıyorum 2( )Katılmıyorum 1( )Kesinlikle katılmıyorum

Sosyo-Demografik Değişkenlere Yönelik Bulgular Katılımcıların yaşları arasında değişmektedir. Cinsiyet n% Kadın4445,4 Erkek5253,6 Toplam9699,0 Boş11,0 Genel Toplam97100,0 Sektör n% Kamu4344,3 Özel Sektör2929,9 Serbest Meslek2222,7 Diğer11,0 Toplam9597,9 Boş22,1 Genel Toplam97100,0 Anabilim Dalı n% İşletme1818,6 Vergi hukuku5455,7 Uluslararası ilişkiler99,3 Finansal Ekonomi99,3 Turizm İşletmeciliği77,2 Toplam97100,0

Memnuniyete Yönelik Bulgular Bu programdaki.…… genel olarak memnunumNMinMaxOrtalama Standart Sapma Eğitim yapılan mekanın merkeziliğinden 97154,61,670 İletişim düzeyinden (öğretim elemanı ve öğrenci) 96254,55,766 İşlenen konulardan 94254,53,599 Dönem ücretinden (diğer üniversitelere göre) 96154,26,885 Derslerin işleniş biçimlerinden 94154,24,864 Ders saatlerinden (başlama-bitiş) 96154,22,861 Mekanın temizliğinden 97154,19,950 Ders sürelerinden (uzunluk-kısalık) 97154,121,053 Personelin iletişimden 97153,941,126 Ders araç gereçlerinden 96153,581,262 Öğrenci bilgi sisteminden 96153,041,345 Dersliklerden 95152,951,340 Genel Sonuç 97154,020,55

Beklentilere Yönelik Bulgular Bu program………………………. sağlamalıdır. Bilgi düzeyime katkı 95254,64,563 Kariyer planıma katkı 95154,58,752 Bireysel gelişmeme katkı 96254,58,660 Bireysel motivasyonuma katkı (iş, özel) 96154,45,766 Saygınlığıma katkı 96154,34,950 Sosyalleşmeme katkı 96154,29,917 Bireysel zaman planıma katkı 96154,11,993

Sosyo-Demografik Değişkenler ve Önermeler Cinsiyete göre sadece «dersliklerden memnuniyet» açısından kadın grubu yönünde farklılık vardır (t=-2,192, p=0,031). Kadın grubunun memnuniyet düzeyi erkeklere göre daha düşüktür.

Teşekkür Ederiz…