İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu Projenin ülkemizdeki; • Akademik Organizasyonu için Yükseköğretim Kurulu’na, • Finansal Destekleri için Avrupa Komisyonu’na.
ÖĞRETİM YILI HAZİRAN GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE

Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
27 Haziran 2008, Prof. Dr. A.S.GÖKALP BOLOGNA SÜRECİ VE KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Prof. Dr. Ayşe Sevim Gökalp Prof. Dr. Ayşe Sevim Gökalp.
BEYKOZ LOJİSTİK MESLEK YÜKSEKOKULU ADEK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
BATMAN ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ 1. TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ Fakültemiz 13 Kasım 2009 tarih ve sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 2009/15546 sayılı.
ÖĞRETİM DÖNEMİ PLANLAMALAR VE HAZIRLIKLAR.
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
İLAHİYAT FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ AKADEMİK GENEL KURUL.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İSTANBUL BARIŞ ÇALIŞMALARI ve UYGULAMALI ETİK ENSTİTÜSÜ KURULUŞ ÖNERİSİ Doç. Dr. Havva Kök Arslan.
Türkiye'de Büyük Kentler Dışında Kurulan Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümlerinin Özellikleri ve Kurulmakta Olan Bölümlere Öneriler 50.Kütüphane Haftası Doç.
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
Bologna Eşgüdüm Komisyonu Başkanları Toplantısı Turgut Özal Üniversitesi 20 Mayıs Mayıs 2011 A. Bülent Özgüler Bilkent Üniversitesi Mezunları ile.
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
2012 TARİH VE GELİŞİMİ Kuruluş 1 Bina 2 Kampus 3 Fakülte 4 Fakülte 9 Fakülte 1 Yüksekokul 3 Yüksekokul 4 Yüksekokul (Konservatuarla.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
BIŞKEK, HAZIRAN FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
BIŞKEK, EKIM FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler / Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
T.C. Yükseköğretim Kurulu Hasan MANDAL BOLOGNA SÜRECİ BİLGİ PAYLAŞIMI TOPLANTISI - Bologna Süreci Kapsamında Stratejik Planlama Yaklaşımı ve Kalite Güvencesi.
Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) GÖLCÜK RAM REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA BÖLÜMÜ 2016.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ AKADEMİK KURUL TOPLANTISI KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ 13 HAZİRAN 2013.
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ AKADEMİK KURUL TOPLANTISI KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ 5 ŞUBAT 2013.
11 HAZİRAN 2014 AKADEMİK KURUL TOPLANTISI KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EGİTİM-ÖĞRETİM DÖNEMİ.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ TEMMUZ 2017
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
Sosyal Bilimler Enstitüsü Eylül- 2017
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
DÜŞÜNCE KALİTESİ ve KÜRESEL YÖNETİM
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Makine Mühendisliği nedir?
T.C. Yükseköğretim Kurulu
Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ TANITIMI
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ AKADEMİK KURUL TOPLANTISI 4 EKİM 2012

DEKANLIK Prof. Dr. Muhsin HALİS Dekan Doç. Dr. Ali ELEREN Dekan Yardımcısı Bilimsel Faaliyetler, İnsan Kaynakları, İş Dünyası ve Toplumla İlişkiler, Kalite Geliştirme ve Altyapının Geliştirilmesi Öğr. Gör. Dr. Nurlan İSMAİLOV Eğitim-Öğretim, Mevzuat, Öğrenci Disiplin Faaliyetleri, Destek Hizmetleri

FAKÜLTE YÖNETİM KURULU Prof. Dr. Muhsin HALİS (Başkan) Prof. Dr. Cusup PİRİMBAEV (İktisat B. Bşk.)  Prof. Dr. Kerim ÖZDEMİR (Finans ve Bankacılık B.Bşk.) Doç. Dr. Turusbek ASANOV (Maliye B. Bşk. )  Doç. Dr. Ali ELEREN (D. Yardımcısı ) Yrd. Doç. Dr. Yakup ÜLKER (İşletme B. Bşk.) Yrd. Doç. Dr. Cemal SEZER (Üye) Dr. Altınbek COLDOŞEV (Uluslararası İ. B.Bşk.) Dr. Nurlan İSMAİLOV (D. Yardımcısı )

GÜNDEM 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılının Planlanması İdari ve Akademik Faaliyetlerin Planlaması Üniversite Üst Yönetimi İle İşbirliği (Komisyon Çalışmaları) Dilek ve Temenniler

1. 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılının Planlanması Eğitim-Öğretim faaliyetleri Öğretim Kadrosu Fiziki ve Teknik Altyapı Öğrenci İlişkileri ve Rehberlik Eğitim Programını Geliştirme Çabaları Bilimsel Faaliyetler İş Dünyası ve Toplumla İşbirlikleri Uluslararası İlişkiler

a. Eğitim-Öğretim faaliyetleri Bölümlerimiz İşletme İktisat Uluslararası İlişkiler Maliye Finans ve Bankacılık

b. Öğretim Kadrosu 12 2 3 - 1 5 17 8 9 Toplam 7 14 46 (35 + 11) Bölüm Kadro Türü Prof. Doç. Y. Doç. Ö. Gör. Ar. Gör. TOPLAM İşletme Bölümü T. Zamanlı 2 3 12 11 + 1 YZ /DSU - 1 İktisat Bölümü 5 17 12 + 5 Maliye Bölümü 8 6 + 2 U. İlişkiler Bölümü 9 6 + 3 Finans ve Bankacılık Toplam 7 14 46 (35 + 11)

Aramıza Yeni Katılanlar Prof. Dr. Kerim ÖZDEMİR İktisat Prof. Dr. Metin KARADAĞ Maliye Doç. Dr. Ali ELEREN İşletme Doç. Dr. Yalçın KARAGÖZ İktisat Yrd. Doç. Dr. Aziz BOSTAN İktisat Yrd. Doç. Dr. Cemal SEZER İşletme Yrd. Doç. Dr. Feyyaz YILDIZ İşletme

İşletme Bölümü Öğretim Elemanları Prof. Dr. Muhsin HALİS Prof. Dr. Anarkül URDALETOVA Doç. Dr. Ali ELEREN Doç. Dr. Şenol ÇAVUŞ Yrd. Doç. Dr. Yakup ÜLKER Yrd. Doç. Dr. Cemal SEZER Yrd. Doç. Dr. Feyyaz YILDIZ Öğr. Gör. Dr. Nurlan İSMAİLOV Öğr. Gör. Dr. Azamat MAKSÜDÜNOV Öğr. Gör. Dr. Seyil NACİMUDİNOVA Arş. Gör. Murat ABDILDAEV Arş. Gör. Adilya YAMALTDİNOVA Geçen dönem bir Araştırma Görevlisi ayrıldı. Öğretim elemanı kadro sayısal olarak değişmedi Akademik nitelik arttı.

İktisat Bölümü Öğretim Elemanları Prof. Dr. Cusup PİRİMBAYEV Prof. Dr. Kerim ÖZDEMİR Doç. Dr. Damira CAPAROVA Doç. Dr. Yalçın KARAGÖZ Yrd. Doç. Dr. Aziz BOSTAN Öğr. Gör. Dr. Cunus GANİEV Prof. Dr. Turar KOYÇUYEV  Prof. Dr. Cumabek CAİLOV Doç. Dr. Cıpar AYTUGANOVA Doç. Dr. Baatırbek DUULATOV Öğr. Gör. Dr. Kalıbek ÇOROYEV Araş.Gör. Damira BAYGONUŞEVA Araş.Gör. G. Afşin RAVANOĞLU Araş.Gör. Zamira ÖSKÖNBAYEVA Araş.Gör. Aynura TURDALIYEVA Araş.Gör. Burulça SULAYMANOVA Uzman: Nina DOROVSKIH Tam zamanlı kadromuz sayısal olarak değişmedi. Akademik nitelik arttı.

Maliye Bölümü Öğretim Elemanları Prof. Dr. Metin KARADAĞ Doç. Dr. Turusbek ASANOV Öğr. Gör. Dr. Kamalbek KARIMŞAKOV Öğr. Gör. Dr. Raziya Abdiyeva Prof. Dr. Damira BEKTENOVA Doç. Dr. Rayhan KURMANBEKOVA Doç. Dr. Asılcan KEŞIKBAEV Doç. Dr. Kulcan KULUKEEVA Doç. Dr. İzdevaldı İSKAKOV Araş. Gör. Dastan ASEINOV  Tam zamanlı kadromuz sayısal olarak değişmedi. Akademik nitelik arttı.

Uluslar İlişkiler Bölümü Öğretim Elemanları Yrd. Doç. Seyit Ali AVCU Yrd. Doç. Dr. Yaşar SARI Yrd. Doç. Dr. Murat Bürkan SERBEST Ögr. Gör. Dr. Altınbek COLDOŞOV Öğr. Gör. Dr. Zakir ÇOTAEV Öğr. Gör. Dr. Aydın İDİL Öğr. Gör. Dr. Samagan MIRZAIBRAIMOV Öğr. Gör. Dr. Dinara MURZAEVA Tam zamanlı kadromuz sayısal olarak ve nitelik olarak değişmedi.

ÖĞRETİM GÖREVLİLERİMİZ Dil Puanı Yayın Puanı Bölüm Ögr. Gör. Dr. Altınbek COLDOŞOV   ULİ Öğr. Gör. Dr. Aydın İDİL Öğr. Gör. Dr. Azamat MAKSÜDÜNOV 57,500 85 + 0 İşletme Öğr. Gör. Dr. Cunus GANİEV 82,5 76 + 4 İktisat Öğr. Gör. Dr. Kamalbek KARIMŞAKOV 87,5 34 + 23 Maliye Öğr. Gör. Dr. Nurlan İSMAİLOV Öğr. Gör. Dr. Raziya Abdiyeva 48 + 21 Öğr. Gör. Dr. Seyil NACİMUDİNOVA 72,5 96 + 4 Öğr. Gör. Dr. Zakir ÇOTAEV (A-H ) + (I –K)

ÖĞRETİM GÖREVLİLERİMİZ Dil Puanı Yayın Puanı Bölüm Ögr. Gör. Dr. Altınbek COLDOŞOV   ULİ Öğr. Gör. Dr. Aydın İDİL Öğr. Gör. Dr. Azamat MAKSÜDÜNOV 57,500 85 + 0 İşletme Öğr. Gör. Dr. Cunus GANİEV 82,5 76 + 4 İktisat Öğr. Gör. Dr. Kamalbek KARIMŞAKOV 87,5 34 + 23 Maliye Öğr. Gör. Dr. Nurlan İSMAİLOV Öğr. Gör. Dr. Raziya Abdiyeva 48 + 21 Öğr. Gör. Dr. Seyil NACİMUDİNOVA 72,5 96 + 4 Öğr. Gör. Dr. Zakir ÇOTAEV (A-H ) + (I –K) Yrd. Doç. Kadrosu için öğretim görevlisi arkadaşlarımız dosya hazırlamaktalar. Genel olarak puan sorunu yok .

İdari Personel Dağılımı Birim Adı İdari Fakülte Sekreteri Ashat CAYLOOBAYEV Dekan Sekreteri Irisgül ESENTUROVA İşletme (B. Sekreteri) Gülzat KEREZBEKKIZI Finans ve Bankacılık (B.Sekreteri) Maliye (B. Sekreteri) Tolkun CUMAKUNOVA U. İlişkiler (B. Sekreteri) İktisat Bölüm Sekreteri Elmira KUPSURALIYEVA

c. Fiziki ve Teknik Altyapı İİBF Derslik ve Laboratuvarlar Bölüm Adı Derslik Laboratuvar Adet (Derslik No) m2 Kapasite Adet İşletme Bölümü 3 (127; 128; A201) 307 1 90 İktisat Bölümü 2 (326-321-A205) 287 - Maliye Bölümü 2 (322-325) 150 U. İlişkiler Bölümü 2 (323-324) 165 TOPLAM 10 909

Bilgisayar Laboratuvarı (Kurulum aşamasında) 25 bilgisayar İİBF’DE BİLGİSAYAR SAYISI 2012-2013 Öğrenci Laboratuvar 25 İdari Masaüstü 4 Akademik 43 Ders Laptop + Projeksiyon 7 + 7 Uzaktan Eğitim (Akıllı Sınıf) 1 Bilgisayar Laboratuvarı (Kurulum aşamasında) 25 bilgisayar

Lise Son Sınıfı Öğrencilerine Tanıtım Ziyaret Edilecek Liseler d. Öğrenci İlişkileri ve Rehberlik Lise Son Sınıfı Öğrencilerine Tanıtım Ziyaret Edilecek Liseler 70, 61, 64, 5, 6, 13, ……………. TANITIM KOMİSYONU Prof. Dr. Anarkül URDALETOVA Öğr.Gör. Dr. Altınbek COLDOŞOV Öğr.Gör. Dr. Zakir ÇOTAYEV Öğr.Gör. Dr. Kamal KARIMŞAKOV Öğr.Gör. Dr. Azamat MAKSUDUNOV Öğr.Gör. Dr. Cunus GANİYEV

Fakülte Tanıtım Programları tasarlanıyor TANITIM PROGRAMI Fakülte Tanıtım Programları tasarlanıyor Tanıtım grupları. Öğretim elemanlarından ve Öğrencilerinden oluşan gruplar Bişkek'te bulunan başarılı liselere ziyaretler planlanıyor Özel ve kamu sektöründen paydaşlarla toplantılar yapılıyor Danışma kurulları oluşturuluyor Üniversite - Aile işbirliği kurulu oluşturuluyor

Neden Tanıtmalıyız? Üniversitemizin Misyonunun ne olduğunu, Başka üniversitelerle olan farklarını, Ücretsiz eğitim verdiğini Burs verdiğini, Barınma olanakları sağladığını, Fiziki imkanlarının mükemmelliğini, Yolsuzluk ve rüşvete bulaşmadığını, Güncel teknolojik eğitim araçları kullanıldığını, Türkiye’de staj imkanı, Uluslararası üniversiteler ile işbirliği sayesinde çift diploma, ÇAP ve Yan Dal1 ile birden fazla diploma imkanı

d. Öğrenci Bilgileri İşletme Bölümü 10 40 6 56 İktisat Bölümü 8 35 5 İİBF KONTENJAN TOPLAM TC (TC ÖSS) K.C. Yabancı Manas ÖSS GRANT İşletme Bölümü 10 40 6 56 İktisat Bölümü 8 35 5 48 Bankacılık ve Finans 30 Maliye U. İlişkiler Bölümü 28 135 21 184

Üniversitemizdeki 4 Yıllık Fakülteler İçinde Bölümlerimizin Tercih Edilirliği No Bölüm Tercih Sayısı 1 Finans ve Bankacılık Bölümü 794 2 İşletme Bölümü 708 3 İktisat Bölümü 683 4 Bilgisayar Mühendisliği Bölümü 567 5 Gazetecilik Bölümü 461 6 Çin Dili ve Edebiyatı 428 7 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 406 8 Sosyoloji Bölümü 322 9 Türkoloji Bölümü 304 10 Kırgızca- Türkçesi Mütercim Tercümanlık 257 11 Uluslararası İlişkiler Bölümü 246

Bölümler Puan Sıralaması (2012-2013) Puan Türü CARİ YIL ÖNCEKİ YIL min max 1. Finans ve Bankacılık Sayısal 161 205 154 2. İktisat 153 204 151,35 182,67 3. Bilgisayar Müh. 154,86 191 157 4. Uygulamalı Mat. 148,64 190 5. Uluslararası İlişkiler Eşit Ağ. 150 185 140 181 6. İşletme 179 222

Yeni öğrencilerimizin cinsiyet dağılımları Bölüm erkek kız   Sayı Toplam İktisat 12 28 40 İşletme 11 24 35 Uluslararası İlişkiler 8 22 30 Finans ve Bankacılık 19 42 93 135

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrenci Sayıları Bölüm Adı Sınıflara Göre Öğrenci Sayıları Y. LİSANS DOKTORA TOPLAM Hazırlık I. II. III. IV. İşletme Bölümü 40 35 27 39 46 8 230 İktisat Bölümü 36 51 34 33 25 9 223 Maliye Bölümü 30 4 43 42 7 166 U. İlişkiler Bölümü 31 - 161 Bankacılık Finans 21 23 44 127 143 129 139 156 106 24 859

Ulaşılan Mezun Sayısı ve Oranı Mezunlarımızın Bölümlere Göre İstihdam Durumları Bölüm Adı Ulaşılan Mezun Sayısı ve Oranı Kendi Alanında Alan Dışında L.Üstü Eğitim Diğer İşletme Bölümü (%) 68 17 11 4 163 / 287 (% 62,5) İktisat Bölümü (%) 47 23 20 10 158 / 253 (% 62,5) Maliye Bölümü (%) 48 28 15 9 244 / 135 (% 55,33) U.İlişkiler Bölümü (%) 40 5 / 6 (% 84) TOPLAM (%) 55 22 8

Üniversite Mezunlarımızın Alanında Çalışma Oranları (En Yüksek) Bilgisayar Mühendisliği Turizm Rehberliği İşletme

MEZUNLARIMIZIN ÇALIŞTIĞI GENEL ALANLAR % Özel Sektör (%) 64 Kamu Sektörü (%) 14 Lisan Üstü Eğitime Devam (%) 15 Diğer (%) 7

Öğretim Elemanına (ÖE) Düşen Öğrenci Sayısı (ÖS) Bölüm Öğretim Elemanına (ÖE) Düşen Öğrenci Sayısı (ÖS) Öğrenci Sayıları (ÖS) Öğretim Elemanı (ÖE) ÖS/ÖE İşletme Bölümü 230 10 +1=11 22,4 İktisat Bölümü 223 6 +5=11 21,72 Maliye Bölümü 196 4 +5=9 23,2 U. İlişkiler Bölümü 161 6 +2=8 20,125 Bankacılık ve Finans 44 - TOPLAM 859 26+13 =39 33 (22) TZ (YZ;DSU)

HAFTALIK DERS YÜKÜ (2012-2013) BÖLÜMLER Tam zamanlı YZ / DSÜ Ortalama İşletme 16,4 8 15,6 İktisat 18 11 16,2 Maliye 22,2 17,3 Uluslararası İlişkiler 17,4 Finans ve Bankacılık

YILLARA VE BÖLÜMLERE GÖRE MEZUN SAYILARIMIZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILLARI İktisat İşletme Maliye U. İlişkiler Yıl Toplamı 2001-2002 22 24 2002-2003 8 12 6 26 2003-2004 36 42 30 108 2004-2005 45 44 131 2005-2006 29 41 25 95 2006-2007 76 2007-2008 73 2008-2009 66 2009-2010 28 2010-2011 32 96 2011-2012 34 37 138 TOPLAM 286 330 31 928

117 * Bölüm f. Bilimsel Faaliyetler) Araştırma Projesi Seminer Makale Bölümler Yayın Toplamı SSCI U.arası Ulusal Kitap Seminer Araştırma Projesi Makale Bildiri İşletme İktisat Maliye Ulus. İlişkiler Yayın Türü TOPLAMI 117 * * Geçtiğimiz eğitim ve öğretim yılındaki toplam yayın sayısı

g. Sempozyum ve Konferanslar Avrasya Ekonomileri Kongresi 11 – 13 Ekim 2012 Girişimcilik Sempozyumu Mayıs 2013 Öğrenci Konferanslar Geçen eğitim-öğretim yılında bunlara ilave olarak: Bağımsızlığının 20. Yılında Kırgızistan Sempozyumu Değişen Dünyada Yerel Yönetimlerin Modernizasyonu İcra edildi.

Devam Eden Araştırma Projelerimiz Kırgızistan’da Özel Sektörün İhtiyaçlarına Yönelik Sertifikalı Eğitim Programlarının Geliştirilmesi ve Pilot Uygulama Kırgız Halkının Yatırım Araçları Tercihi ve Yatırım Davranışının Davranışsal Finans Teorisi Kapsamında Araştırılması 1990’dan bugüne Kırgız İş Değerlerindeki Değişim Kırgızistan’daki KOBİ’lerin Piyasa Rekabet Analiz Kırgızistan’daki Yabancı Girişimcilerin Başarıları Kültürel Uyum Yetenekleri İle Açıklanabilir mi? Kırgızistan'ın Rekabetçi Sektörlerinin Belirlenmesi ve Kalkınmanın Stratejik Alanlarını Belirleme

KOMİSYONLARDA GÖREVLER Eğitim Komisyonu Etik Komisyonu Bilim, Sanat, Hizmet ve Teşvik Ödülleri Komisyonu Akademik Yapılanma Daimi Komisyonu Öğretim Elemanı Planlama, Temin Ve Seçme Komisyonu Kitap Temin Komisyonu İç Değerlendirme ve Gözetim Ekibi KTMÜ (Ulusal) Yeterlilikler Komisyonu Bologna Eşgüdüm Komisyonu Öğrenci, Akademik ve İdari Personel Bilgilendirme, Yönlendirme Ve Motivasyon Komisyonu KTMÜ Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Kurulu Fahri Akademik Unvanlar İnceleme ve Teklif Komisyonu Mevzuat Geliştirme Komisyonu Kantin-kafeterya İşletmeleri Yurt Yönetim Kurulu Satınalma Komisyonu Sosyal Bilimler Dergisi Redaksiyon Komisyonu

KONFERANS VE SEMİNERLER Sadece araştırma görevlileri ve lisansüstü öğrencilere akademik gelişim ve yetiştirme amaçlı seminerler Tüm katılımcılara açık toplumu bilgilendirmeye yönelik konferans ve seminerler Lisans öğrencilerine yönelik girişimci deneyimlerinden dersler konulu konferans ve seminerleri Lisans öğrencileri için kariyer günleri programları

KONFERANS VE SEMİNERLER Seminerler tüm üniversite bazında duyurulacak Diğer bölümlerden katılım sağlanacak Üniversite dışındaki özel sektör ve STK’larının katılımı ve desteği sağlanacak

KALİTE GELİŞTİRME Özdeğerlendirme süreci aktif işletilecek Bologna sürecine uyum çalışmaları devam edecek. KTMÜ’nün dış bağlantıları faaliyete geçirilecek. Paydaş görüşleri alınarak çerçeve programları güncellenecek İngilizce seçmeli dersler artırılacak Bölümlerin kalite geliştirme ve stratejik amaç belirleme sürecine katkısı artırılacak

KALİTE GELİŞTİRME VE ÖZDEĞERLENDİRME

Girdiler: Kaynaklar ÖZDEĞERLENDİRME Değişmedi Azaldı Arttı   Öğrenci niteliğinde beklenen düzey X Akademik personel niteliğinde beklenen düzey İdari Personel niteliğinde beklenen düzey; Bilgi Teknolojileri ve kaynaklarının (Bilgisayar, internet, iletişim, kitap, yayın, vb) yeterliliği; İş Teknolojilerinin yeterliliği; Fiziksel olanakların yeterliliği; Temin edilen hizmetlerin yeterliliği;

Girdiler: İlişkiler Sanayi ile ilişkilerin yeterliliği; X ÖZDEĞERLENDİRME Arttı Değişm edi Azaldı Girdiler: İlişkiler   Sanayi ile ilişkilerin yeterliliği; X Toplum ile ilişkilerin yeterliliği; Kamu Kurumları ile ilişkilerin yeterliliği; Mezunlar ile ilişkilerin yeterliliği; Çalışanlar ile ilgili ilişkilerin yeterliliği; Öğrenciler ile ilişkilerin yeterliliği; Ulusal yükseköğretim ilişkilerinin yeterliliği; Uluslararası yükseköğretim ilişkilerinin yeterliliği;

2 Kurumsal Nitelikler ve Özellikler Arttı Değişmed i Azaldı 1) Öğrenci sayıları ve yeterliliği; Lisans X   Yüksek Lisans Doktora 2 Öğretim elemanı sayıları Profesör Doçent Yrd. Doçent Öğretim Görevlisi Araştırma görevlisi 3) İdari personel sayıları (kadrolu ve sözleşmeli) ve yeterliliği; 4) Çalışanların yaş ortalamaları ve yeterliliği; 5) Çalışanların kadın-erkek personel dağılımının değerlendirilmesi ve yeterliliği; 6) Çalışanların kıdem ortalamaları (ve yeterliliği; 7) Akademik personelin ortalama unvan düzeyi; 8) İdari Personelin Eğitim Düzeyi; 9) Birimlerdeki programların sayıları 10) Kurumun ağırlıklı akademik alanı/alanları ve yeterliliği; 11) Kurumun fiziksel büyüklüğü ve altyapısı (m²) ve yeterliliği;

Eğitim-Öğretim Süreçlerinin Değerlendirilmesi + 0 -  + 0  -  Programların ulusal ve çevre ihtiyaçlarına uygunluğu; X   Programların eğitim hedeflerinin yeterliliği; Programların kapsamı ve niteliklerinin (ders çeşitliliği, ders yükleri ve uyumluluğu) yeterliliği; Programların anlaşılabilirliği ve hedeflerinin açıklığı; Programların bütünlüğünün ve devamlılığının yeterliliği; Programların yeterliliği; Program kaynaklarının (öğretim elemanı, ders notları vb.) yeterliliği; Programların diğer programlarla ilişkilerinin yeterliliği; Öğrencilere sunulan rehberlik/danışmanlık hizmetlerinin yeterliliği; Engelli öğrencilere sunulan eğitim hizmetlerinin yeterliliği; Öğrenci değerlendirme prosedür ve yeterliliği;  X Yeni öğrencileri programlara hazırlama uygulamalarının yeterliliği; Eğitimin etkinliğini arttıracak eğitsel destek hizmetlerinin yeterliliği; Programların ilgili ulusal ve uluslararası programlarla uyumundaki yeterliliği; Uluslar arası öğrenci değişimi programlarına öğrenci katılımının yeterliliği;

Araştırma ve Geliştirme (Bilgi Üretme) Süreçlerinin Değerlendirilmesi Araştırma çalışmalarının ulusal ve çevre ihtiyaçlarına uygunluğu; X   Araştırma olanak ve kaynakların yeterliliği; Araştırma çalışmalarının yeterliliği; Araştırma önceliklerinin belirginliği; Araştırma çalışmaların bütünlüğü ve devamlılığı; Disiplinler arası Araştırma çalışmalarının yeterlilik; Uluslararası araştırma çalışmalarının yeterliliği; Uluslararası araştırma çalışmalarına katılımının yeterliliği; Araştırmayı özendiren ve destekleyen araçların yeterliliği;  X Araştırma faaliyetlerinin önceliklere uygunluğu; Araştırma çalışmalarının hedeflerine ulaşma yeterliliği; Araştırma çalışmaları ile öğretim faaliyetleri arasındaki ilişkinin yeterliliği; Araştırma çalışmalarında paydaşlarla (endüstri, kamu kurum ve kuruluşlar, sivil toplum kuruluşları vb.) kurulan yapısal ilişkilerin yeterliliği; Araştırma sonuçlarının topluma faydaya dönüşmesindeki yeterliliği; Araştırma vsonuçlarının kuruma/birime fayda olarak dönmesindeki yeterliliği;

Faaliyet ve Süreçlerinin Değerlendirilmesi Faaliyetlerin toplumsal ihtiyaçlara uygunluğu; X   Faaliyetlerin olanak ve kaynaklarının yeterliliği; Faaliyetlerin düzeylerinin yeterliliği; Faaliyetlerin önceliklerinin belirginliği; Faaliyetlerin disiplinlerarası yapılabilmesindeki yeterliliği; Faaliyetleri özendiren ve destekleyen araçların yeterliliği; Faaliyetlerin hedeflerine ulaşıp ulaşmadığının yeterliliği; Araştırma çalışmaları ile faaliyetler arasındaki ilişkinin yeterliliği; Faaliyet sonuçlarının paylaşılması ile ilgili mekanizmaların yeterliliği; Paydaşlarla kurulan yapısal ilişkilerin yeterliliği; Topluma yönelik bilgilendirme ve bilinçlendirme faaliyetlerinin yeterliliği; Faaliyetlerin topluma faydaya dönüşmesindeki yeterlilik; Faaliyetlerin kuruma/birime fayda olarak dönmesindeki yeterlilik;

İdari ve Destek Süreçlerinin Değerlendirilmesi  + 0  -  Öğrenci işleri ile ilgili akademik hizmetlerin yeterliliği; X   Öğrenci bilim, kültür ve sanat topluluklarının yeterliliği; Öğrenci Kariyer planlama hizmetlerinin yeterliliği; Staj destek hizmetlerinin yeterliliği;

Yönetsel Özelliklerin (Yapısal) değerlendirilmesi Örgütsel yapının yeterliliği; X   Görev ve sorumluluk tanımlarının açıklığı; Görev yetkilerinin yeterliliği; Stratejilerin varlığı ve yeterliliği; Karar verme süreçlerinin yeterliliği; İş Süreçleri (akademik ve idari) yeterliliği; Stratejik planlama ve izleme süreçlerinin yeterliliği; Kalite geliştirme süreçlerinin yeterliliği; Bilgi yönetimi süreçlerinin yeterliliği; İnsan kaynakları süreçlerinin yeterliliği; Öğrenci katılım süreçlerinin yeterliliği;

Yönetsel Özelliklerin (Davranışsal) değerlendirilmesi Ortak kültür ve değerlerin paylaşımındaki yeterlilik; X   Akademik personelin memnuniyetinin yeterliliği; İdari personelin memnuniyetinin yeterliliği; Öğrenci memnuniyetinin yeterliliği; Liderlik yaklaşımlarının yeterliliği; Yönetici yaklaşımlarının yeterliliği; Akademik personelin idari ve yönetsel özelliklerinin yeterliliği; İdari personelin özelliklerinin yeterliliği; Çalışanlar arasındaki iş birliği ortamının yeterliliği; İş arkadaşlığı ve sosyal ortamın yeterliliği;

Çıktılar/Sonuçların Değerlendirilmesi Kurumsal niteliklerle ilgili gelişmelerin yeterliliği; X   Eğitim öğretim ile ilgili çıktıların yeterliliği Araştırma ve geliştirme ile ilgili sonuçların yeterliliği; Uygulama ve hizmet faaliyetleri ile ilgili sonuçların yeterliliği; Yönetsel faaliyetler ile ilgili sonuçların yeterliliği; İdari faaliyetler ile ilgili sonuçların yeterliliği; Toplum ile ilgili sonuçların yeterliliği;

FAKÜLTE VE BÖLÜM HEDEFLERİ Öğrenci niteliğini artırma Akademik personel niteliğini artırma Sanayii toplum ve kamu kurumları ile ilişkileri geliştirme Mezunlar ile ilişkileri geliştirme; Çalışanlar ile ilgili ilişkileri geliştirme; Öğrenciler ile ilişkileri geliştirme; Programları ulusal ve çevre ihtiyaçlarına uygun hale getirme; Uluslararası öğrenci değişimi programlarına öğrenci katılımını artırma Araştırma çalışmalarını ulusal ve çevre ihtiyaçlarına göre tasarlama Araştırma sonuçlarını toplumsal faydaya dönüştürme; Ortak kültür ve değerleri artırma Akademik ve idari personelin memnuniyetini artırma Öğrenci memnuniyetini artırma;

PERSONEL GÖRÜŞLERİ ????????? ????? ????