Araştırma Künyesi RepMan Türkiye İtibar Endeks Puanları, 2011 senesinde,  Türkiye halk geneli Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen 15 ilde yüz yüze.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1. Türkiye İtibar Zirvesi İtibarınız Kaç Karat? Elvan Oktar 26 Şubat 2011.
Advertisements

İtibar Endeksi Üzerine
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
ik gündemi anket raporu
3 Ekim 2005 GfK TürkiyeCustom ResearchSuper Brands 2005-Türkiye 1 G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom.
TEDMER Türkiye Etik Değerler Merkezi Vakfı Etik Barometre Araştırması Nisan 2007 ERA Research & Consultancy.
ÇALIŞAN BEKLENTİLERİ DEĞİŞİYOR.. YA İK?
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Türkiye İtibar Endeksi
1 Strateji Komisyonu #2010’da Alınacak Aksiyonlar / Hedefler 1 Türkiye'nin stratejik hedefi ve önceliklerine uygun bir Bilişim stratejisine yüksek katkı.
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya
EV SAHİBİ ÜLKENİN KAZANÇLARI VE KAYIPLARI :
NİYE VARIZ? NELER YAPTIK? GELECEK PLANLARIMIZ?
MEHMET ŞİMŞEK MALİYE BAKANI 15 OCAK 2010.
Küresel Büyüme Oranları (%)
EN İYİ UYGULAMALAR KİTAPÇIĞI Şubat ’in ikinci yarısında, CDP Türkiye İngiliz Hükümeti Refah Fonu’ndan aldığı destek ile yeni bir proje başlattı.
AB ÜYELİĞİNİN TÜRK VATANDAŞLARINA FAYDALARI
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Etik Kültürün ve Şeffaflığın Geliştirilmesinde SİVİL TOPLUMUN Katılımı Ufuk Batum Şeffaflık Derneği Yönetim Kurulu Üyesi 25 Mayıs, 2011 Ankara.
Enerji Sektöründe Lojistiğin Yeri ve Önemi
Soru: Ülkemizin sanayi ihracatında, ilk üç sırayı hangi Sektörler alır? Yanıt: Otomotiv( milyon $-%17,3) Hazır giyim( milyon $-%14,6) Kimya(
CDP Türkiye 2014 İklim Değişikliği Raporu Sonuçları
B İ R REKABET STRATEJ İ S İ OLARAK YERELLE Ş ME POL İ T İ KASI PROF.DR. İ SA SA Ğ BA Ş AFYON KOCATEPE ÜN İ VERS İ TES İ İ. İ.B.F. MAL İ YE BÖLÜMÜ 1.
BRENTON WOODS SİSTEMİNİN ÇÖKÜŞÜ VE KÜRESELLEŞME
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Yatan Hasta Maliyet Analiz Uygulamaları
BÜYÜME.
GSYİH”NIN HESAPLANMASI VE HESAPLAMA YÖNTEMLERİ
“Koruman Gereken ve 1 Kere Sahip Olabileceğin Tek Varlığın”
ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ
E.Ü.T.F Çalışan Sağlığı, Güvenliği ve Hakları Birimi
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
Afrika Sanayici ve İşadamları Derneği «Türk Özel Sektörünün Afrika’ya Açılan Kapısı» THE GATEWAY TO AFRICA.
PİYASA GÖSTERGELERİ.
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?
GSYH ve TÜFE: Makroekonominin İzlenmesi
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
AMAÇLAR, ANKET FORMU VE ANKET TASARIMI
Page  1 Hoşgeldiniz. TARİHYERSAAT 15;15ÖÇK SUNUM HAZIRLAYAN Geleceğin Meslekleri İEÜ-MBBF SUNAN Levent Eren.
© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008.
SİVİL SAVUNMA NEDİR? SSSSavaşta ve afetlerde halkın can ve mal kaybını en aza indirme amacını taşıyan ve savunmanın en önemli unsurlarından biri olan.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ÇIKTILARI, PERFORMANS ANALİZİ, İŞ BİRLİĞİ FIRSATLARI (ÖN RAPORU)
TİCARET HUKUKU BİLGİSİ
İŞLETMENİN EKONOMİK YAPI İÇİNDEKİ YERİ VE İŞLETMENİN ÇEVRESİ
Hastane Kullanımındaki Artış - Kalite İlişkisi Hastane Kullanımındaki Artış - Kalite İlişkisi Sakarya KHB Genel Sekreteri Doç Dr Hasan S.SAĞLAM.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
- 1 - ESKI Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir.
Marka hikayesi ERDEM OKTAY
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
İş Dünyası Sürdürülebilirliğin Neresinde?
Türkiye ekonomisi 2016'nın son çeyreğinde %3. 5, 2016 yılında %2
Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatlarının İzlenmesi
MAKRO İKTİSAT EKONOMİNİN ÖLÇÜLMESİ 2: İşsizlik, Enflasyon ve İktisadi Hoşnutsuzluk Endeksi Doç.Dr.Gülbiye Y. YAŞAR.
CASE 4: UNITED NATIONAL BANK OF DENVER
Tanıtım Çalışma Grubu
2018 OCAK AYI TÜRKİYE VE MALATYA EKONOMİSİNDEKİ GELİŞMELER
Türkiye’de Şirketlerin
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK DESTEKLER VE ÇALIŞMALAR
R. Hakan Özyıldız Kamu bankacılığı R. Hakan Özyıldız
Sunum transkripti:

Araştırma Künyesi RepMan Türkiye İtibar Endeks Puanları, 2011 senesinde,  Türkiye halk geneli Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen 15 ilde yüz yüze görüşme yöntemi ile kişi ile gerçekleştirilen görüşmeler baz alınarak hazırlanmıştır.  Kanaat Önderleri Medya mensupları, Sivil Toplum Kuruluşları, Akademisyenler, Bürokratlar, Milletvekilleri, Sendikalar, Ticari Odalar, Meslek Örgütleri ve İş Dünyasından yöneticiler ile randevulu yüz yüze görüşme yöntemi kullanılarak 978 kişi ile gerçekleştirilen görüşmeler baz alınarak hazırlanmıştır. Bulgular,  Türkiye halk geneli Holdingler, Akaryakıt, Bankacılık, Dayanıklı Tüketim, Hızlı Tüketim, İnşaat, LPG Gaz, Otomotiv, Perakende, Telekomünikasyon, Ulaşım (havayolları) ve Ulaşım (karayolları) olmak üzere 11 sektör ve Holdingler üzerinden toplamda 110 kurumun itibar endeks puanları hesaplanarak elde edildi.  Kanaat Önderleri Holdingler, Akaryakıt, Bankacılık, Dayanıklı Tüketim, Enerji, Hızlı Tüketim, İlaç, LPG Gaz, Otomotiv ve Telekomünikasyon, olmak üzere 7 sektör ve Holdingler üzerinden toplamda 55 kurumun itibar endeks puanları hesaplanarak elde edildi.

RepMan İtibar Endeksi İtibar, beğeniden oldukça farklı bir değerdir. İtibar, Tanınma Yönetim Kalitesi Ürün / Hizmet Kalitesi Çalışan Markası Finansal Sağlamlık Kurumsal Sorumluluk Duygusal Bağlılık olmak üzere 7 faktörde şirketlerin gösterdiği performansları ile hesaplanan bir takdir-güven göstergesidir. Endeks hesaplanırken ana boyutlar üzerinden faktör analizi yapılarak en yüksek varyansı yakalayan birinci factor elde edilmektedir. Birinci faktör onu oluşturan ana boyutlardaki bilgiyi maksimum ölçüde taşıyan birleşik bir endekstir. Endeks puanı, ortalaması sıfır olan standardize bir değişken olarak hesaplanmakta olup arasında ifade edilmektedir.

Türkiye’nin En İtibarlı Şirketleri

1Mercedes 2THY 3Arçelik 4Ülker 5BMW 6Sabancı Holding 7Coca-Cola 8Pınar 9Eti 10Koç Holding 1 Microsoft 2 Mercedes 3 Koç Holding 4 Türk Hava Yolları 5 Eti 6 Turkcell 7 Procter and Gamble 8 BMW 9 Unilever 10 Sabancı Holding Halk ve Kanaat Önderleri Nezdinde Türkiye’nin En İtibarlı Şirketleri

1 Hızlı Tüketim 2Perakende 3Ulaşım (Karayolları) 4Telekomünikasyon 5Dayanıklı Tüketim 6Akaryakıt 7Otomotiv 8Ulaşım (Havayolları) 9Bankacılık 10Holdingler 11İnşaat Türkiye Halk Geneli Nezdinde Sektörler İtibar Sıralaması

Türkiye Kanaat Önderleri Nezdinde Sektörler İtibar Sıralaması 1 Holding 2Telekomünikasyon 3Otomotiv 4Akaryakıt 5İlaç 6Bankacılık