E TİCARETİN REKLAM BOYUTU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
2012
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
BİLİM LABORATUVARLARI’ndan Yeni bir hizmet ONLINE ÖDEME SİSTEMİ www
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Web Tasarım Maliyeti Bir web sitesine sahip olmak için üç tür ödeme yapılır. 1. Web sitesinin ismi (domain name) için yapılan ödeme. 2. Web sitesinin barındırılması.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
Web Tasarımı Temelleri ve Teknikleri
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
ALAN ADLARI .TR UZANTILI SİTELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
MEDYA Medyayı Tanımak - Kitle İletişimi ve Medya -
HAFTA I.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
E-TİCARET Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Çeşitleri
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
E- Ticaret Altyapısı.
ELEKTRONİK TİCARET (e-ticaret)
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Tedarikçi Firma Sunumu
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
İLAN NEDİR?.
Ayşegül ARSLAN.
ELEKTRONİK TİCARET Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK.
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
Ali baba Alibaba Group (NYSE: BABA) dünyanın en büyük e-ticaret sitelerinden biri olup, Çin’de yerel ve uluslararası ticaret için dünyanın en önde gelen çevrimiçi piyasalarından.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Fazilet Hazal Burmabıyık
Teknoloji ve Tasarım Dersi
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
RAMANZAN GÜMÜ Ş SOY BEN İ D İ NLED İ G İ N İ Z İ Ç İ N TE Ş EKKÜR ERDER İ M.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Medya Planlaması ve Stratejisi
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

E TİCARETİN REKLAM BOYUTU

Reklam; firmanın potansiyel müşterilerine ulaşmasına ve bu sayede de firmanın satışlarındaki artışa neden olmasıdır. İnternette binlerce e ticaret sitesinin olduğu düşünüldüğünde, bu kalabalık içinden sıyrılıp farkedilir olabilmek için düzenli olarak reklam yapılması gereklidir

Müşteri memnuniyetinin yanı sıra, online ticaret yapan firmaların potansiyel müşterilerine ulaşabilmek ve kendi tanıtımlarını yapabilmek için reklama ihtiyaçları vardır

Ticaretin dijital çağdaki şekli olarak bilinen e ticaret sistemi, tüm dünyada ve ülkemizde en çok tercih edilen alışveriş yöntemi olma yolunda hızla ilerliyor.

İnternet üzerinden yürüttüğünüz bir e ticaret oluşumunuz varsa; internet üzerinden reklam vererek işe başlayabilirsiniz. İnternet reklamları daha düşük bütçeyle, daha fazla kişiye ulaşabilir olduğundan, özellikle e ticarete yeni giren firmalar için oldukça avantajlıdır.

Satışını yaptığınız ürünlerin, hangi yaş grubuna ya da hangi cinsiyete hitap ettiğini belirlediginiz hedef kitleye yönelik reklamların yapılabildiği tek alan internet reklamlardır İşte bu yüzden e ticaret faaliyetlerinde, internet reklamlarının yeri çok büyüktür. Satış grafiğini artırmak, rakipleriniz arasından sıyrılıp farkedilir olabilmek için reklam vereceğiniz ilk kanal internet olmalıdır.

İnternetten reklam yapılırken dikkat etmeniz gereken birkaç önemli detaylar Öncelikle satışını yaptığınız ürünün hangi hedef kitle tarafından tercih edildiğini belirlemelisiniz. Ürününüzü satın alabilecek potansiyel müşteriye en hızlı şekilde ulaşmak, satış grafiğinizi de en hızlı şekilde yukarıya çıkaracaktır. Reklam vereceğiniz mecralar, insanlar tarafından sıklıkla ziyaret edilen internet kanalları olmalıdır. Mesela Facebook, her gün milyonlarca insanın ziyaret ettiği büyük bir mecradır. Bu alana verilecek reklamlardan dönüş almanız her zaman daha kolaydır. 

Hedef kitle seçimi ve reklam verilecek mecranın belirlenmesinden sonraki en önemli detay ise reklam için hazırlanan metin ve görsellerdir. Potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekebilecek metin başlığı ve ürün görseli sizin için avantaja dönüşecektir. Reklam metinlerinde gerçeklikten uzak ve dürüst olmayan ifadelerin kullanılması kesinlikle olumsuz sonuçlara yol açar buna dikkat edilmelidir.

E ticarette sadece reklam yeterli değildir E ticarette sadece reklam yeterli değildir. Reklamın işe yaraması için başarılı bir e-ticaret yazılımı kullanmalısınız. İyi bir tasarıma sahip olmalısınız. Ürünlerinizi sergilediğiniz ürün özellikleri , ürün detayları , ürün fotoğrafları ve ödeme şekilleri açıklayıcı ve net olmalıdır.  

Ticarete yeni giren firmaların daha fazla müşteriye ulaşmasındaki; adını markalaştırmış firmaların da itibarını korumasındaki en önemli faaliyet reklamdır. Bilinçli ve doğru planlanarak yapılan her reklam firmanızı olumlu sonuçlara götürecektir. E ticarette ve tüm iş alanlarında reklam vermenin öneminide böylece belirtildi

Kaynakça : http://blog.reklam.com.tr/internet-reklam/e- ticarette-reklamin-onemi/2661/ http://yandex.com.tr/gorsel/search?img_url=http %3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F_op1SwnxZbb M%2FTE1rIs8TI2I%2FAAAAAAAAD20%2F4SH Flbmm8dE%2Fs1600%2FWebshopping.JPG&uin fo=sw-1024-sh-600-ww-1007-wh-498-pd-1-wp- 5x3_1280x768&_=1413817127850&viewport=wid e&p=1&text=e%20ticarette%20reklam&noreask= 1&pos=30&rpt=simage&lr=11508

BENİ DİNLEDİGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER HİLAL DOGAN