Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
MUSTAFA UYSAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Facebook Reklamları.
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Google Adword Arama Ağı
Crexist Tanıtım.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
BİLGİ VE HABERLEŞMESİNİN ÖNEMİ
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Sosyal Medya.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
Eğitim Süreci ve Sonrası Çalışmaları
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
HERMES ULUSLARARASI DANIŞMANLIK
OKUL DENEYİMİ -I- Dr. Muhammed TURHAN.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Uzaktan Eğitim Kuramları
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
BÖLÜM 8 DİJİTAL PAZARLAMA.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
YONT 401 BİRİNCİ BÖLÜM GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİNDE ENFORMASYON SİSTEMİ
HAFTA I.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
OKUL TEKNOLOJ İ PLANI. OKULUMUZ PE Ş LER İ NDEN G İ DEB İ LECEK CESARET İ N İ Z VARSA BÜTÜN RÜYALAR GERCEK OLAB İ L İ R.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
Medya Araçlarının Yararları Ve Zararları
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
GRUBUMUZUN WEB SAYFASI YAYINA GİRMİŞTİR: Bu sunuşu Çözüm Paylaşım Grubuna Üye olduğunuz için aldınız. Benzer sunuşları düzenli.
Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde;
BETÜL GÜTLEK TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ 2. SINIF WEB 2.0.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Yansıması.
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
03/ 13 Mekanlarda Ayrıcalıklar bu Paraf’ta!. Kullanıcı 2.5 milyon aylık tekil ziyaretçi Aylık 5 milyon mekan sorgusu 650,000 Kayıtlı üye 550,000 mobil.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
Yrd. Doç. Dr. Ş ule Aydın Turan POSTMODERN EKOL: Temel Yetenek, DKK, Şebeke Örgütler.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
VİRAL PAZARLAMA Emircan Turgaz
İNTERNET TEKNOLOJİLERİ
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
connect to the virtual world
Medya Planlaması ve Stratejisi
V. DERS: Event Management (Örnek Olay Yönetimi) Kavramı
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
Sunum transkripti:

Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında 7/24 vermi ş oldu ğ umuz hizmet ile etkin kriz yönetimi de sunuyoruz. Markanın gerçek dünyada var olan marka imajını, de ğ erlerini, kurum kültürünü internet ortamına do ğ ru ş ekilde aktarmak ve yer alan statüsünü arttırmaktır. Bu imajın internet ortamında ugrayaca ğ ı muhtemel saldırıları takip etmek, düzenlemek ve marka risk oranını en asagıya çekmektir. Olası olumsuz yorumlar, piyasadaki kurumsal güvenirli ğ i sarsacaktır.

Sosyal medya alanını olu ş turan sosyal platformlar zamanla vizyon ve misyonlarının belirledi ğ i kimlikleri edinmi ş lerdir, sosyal medya uzmanları da mü ş teri markanın hedef kitlesine ula ş abilmesi için bu kaynakları kullanır, stratejiler uygular, monitorize eder ve raporlayarak mü ş teriden gelen feedbackle bu süreç verimli bir ş ekilde devam ettirilmeye çalı ş ılır. Dikkat edilmesi gereken önemli bir nokta ise; Sosyal Medya platformunun zannedildi ğ inin aksine çabuk büyümedi ğ i ve zaman-emek istedi ğ idir. Amacımız samimi ve dürüst payla ş ımlarla zaman içerisinde markanın bilinirlili ğ ini ve farkındalı ğ ını arttırmak.

Sosyal medya alanını olu ş turan sosyal platformlar zamanla vizyon ve misyonlarının belirledi ğ i kimlikleri edinmi ş lerdir, sosyal medya uzmanları da mü ş teri markanın hedef kitlesine ula ş abilmesi için bu kaynakları kullanır, stratejiler uygular, monitorize eder ve raporlayarak mü ş teriden gelen feedbackle bu süreç verimli bir ş ekilde devam ettirilmeye çalı ş ılır. Dikkat edilmesi gereken önemli bir nokta ise; Sosyal Medya platformunun zannedildi ğ inin aksine çabuk büyümedi ğ i ve zaman-emek istedi ğ idir. Amacımız samimi ve dürüst payla ş ımlarla zaman içerisinde markanın bilinirlili ğ ini ve farkındalı ğ ını arttırmak.

Belirlenen sosyal medya kanallarında, hedef kitleye yönelik olarak üretilecek yazı, görsel, video gibi içerikler için, İ çerik kategorileri, İ çerik zamanlamaları ve sıklı ğ ı, İ çerik niteli ğ i, belirlenir ve içerik üretilir İ çerik planları haftalık ve aylık olu ş turulur ve onaya sunulur. İ çerikler mü ş teri odaklı çalı ş ma takvimi ile yaratıcı fikirler ile ekibimizce hazırlanır.Bu tasarımlar özgün tasarım ve pazarlama modelidir. Onaya sunulan içeriklerin, belirlenen plana göre sosyal medya kanallarında payla ş ılmasını içerir.

 İ çerik giri ş leri sonrasında sosyal medya kanallarındaki yorumlar, sorular, görü ş ler takip edilir ve burada gerekli aksiyonlar alınır  Soruların cevaplandırılması ve/veya takipçilerin markanın ilgili birimine yönlendirme  Uygunsuz içeriklerin kaldırılması  Yönetimi yapılan mecralarla ilgili aylık olarak durum raporunun hazırlanması ve sunumu  Yönetilen sosyal medya kanallarında hedef kitleyle daha etkile ş imli bir ileti ş im kurulabilmesi amacıyla yaratıcı proje fikirlerinin olu ş turulmasını, bütçe olu ş turulmasını ve planlamasını içerir.

Sosyal Medya Projeleri Sosyal Medya Hesap Yönetimi Sosyal Medya Uygulamaları Sosyal Medya Reklam Yönetimi Sosyal Medya İ çerik Yönetimi Sosyal Medya Destekli Kampanyalar

Özgün Web Tasarımları Mobil Uyumlu Kurumsal Web Sitesi Mobil Uyumlu Özgün Blog Site Yapımı Mobil Uyumlu e-Ticaret Sitesi

Blog Yönetimi Micro Blog Paket Hesap Yönetimi 7/24 Blog Yönetimi Kurumsal Marka Analizi İ çerik Yönetimi

IOS Mobil Phone Uygulama Yazılımı IOS Mobil Pad Uyguluma Yazılımı Android Phone Uygulama Yazılımı Android Pad Uygulama Yazılımı

adres: zuhuratbaba mh. ş ükran çiftli ğ i sk. no:17/1 bakırköy,istanbul telefon: web: mail: