17.09.2014, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik Planlama.
Advertisements

EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Enterprise Architecture (EA) KURUMSAL MİMARİ
Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
Bankacılık Etik İlkeleri
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
9 Kasım 2007 Fuat Öksüz H.Ö. Sabancı Holding A.Ş. Denetim Daire Başkanı Küresel Birikimlerle Ulusal Değerler Yaratmak “Küreselden Ulusala, Ulusaldan Küresele”
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Kurumlar toplumu önemser
STRATEJİK YÖNLENDİRME
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
KONTROL ORTAMI Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
Gölcük Vizyon 2023  Kocaeli Üniversitesi bulunduğu kentle bütünleşmek adına, Gölcük Belediyesi ve Gölcük Kent Konseyi ile bir işbirliği içine girerek,
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
STRATEJİK PLANLAMA SABEK A.Ş.
PAZAR YÖNLÜLÜK.
Elektrik Elektronik Teknoloji Platformu Oluşturma Çalıştayı Sinan Tandoğan TÜBİTAK-TEYDEB 23 Şubat 2007, TÜSSİDE.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
Sivil Toplum ve Özel Sektör ‘Ortaklıkları’. Sivil Toplum Sektörü Kamu SektörüÖzel Sektör Ortaklık Alanları... 3.
Yrd.Doç.Dr. Arzu ÜLGEN AYDINLIK
KOÇ GRUBU STRATEJİK YÖNETİMİ. Koç Topluluğu Stratejik Planı Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık  Rekabetçi Avantaj için Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık.
Bülent Şenver Liderlik Oyunları Kalıcı ve her durumda geçerli olan bir yaklaşım var mı? Etik Liderlik.
FİNANS DIŞI ALANLARDA ÇALIŞANLAR İÇİN
1. 2 İşletmelerin genel amaçları 3 Değer Arttırma: İş letme piyasa de ğ erini hissedarları açısından maksimum yapmalıdır 4.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
STRATEJİK YÖNETİM Ercan EROĞLU Yalova 2006.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
STRATEJİK PLANLAMA.
Yrd. Doç Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Strateji Geliştirme Başkanlığı
İNOVASYON.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Süreç Yönetimi.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Toplam Kalite Yönetimi
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Tedarik Zinciri Performans Ölçümü
GC_WEP İLKELERİNE BAKIŞ
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
SÜREÇ YÖNETİMİ İNŞAAT ŞİRKETLERİ İÇİN PERFORMANS DEĞERLENDİRME VE YÖNETİMİ.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK

1.MODEL BAHANE 2.ÖDÜLE BAŞVURANLAR ŞAHANE GÜNDEM

Mükemmelim Mükemmelsin Mükemmeliz PEKİ İŞİMİZİ; PERFORMANSIMIZI GELECEĞİMİZİ MÜKEMMEL YAPAN ASIL ŞEY NEDİR ?

KENDİ UYGULAMALARINIZ 5

Mükemmel Kuruluşlar İçin En Taze Uygulamalara Yönelik Malzemeler Şefafflık, Açıklık İnovasyon Yetkinlik, deneyim Gelecek & Teknoloji Vizyon, misyon & değer Paydaşlar & Beklentileri Kurum Kültürü Çevresel Fırsatlar

Para Bu Hayattaki Tek Kaynak Değil Diyenler Buraya… Çalışanlar Müşteriler Sosyal Çevre İnovatif Fikirler

Ve EFQM Mükemmellik Modeli Devreye Girer… Çalışan Şirketler Bal Peteğini İşler… 8 Müşterilere Değer Katma Sürdürülebilir Bir Gelecek Oluşturma Çalışanların Kabiliyetleri ile Başarıya Ulaşma Kurumsal Yetenekleri Geliştirme Vizyon, ilham ve bütünlük içinde liderlik etme Çeviklik ile Yönetme İnovasyonu ve Yaratıcılığı Besleme Çarpkıcı Sonuçları Sürdürülebilir Kılma Müşteri Arı Hissedar Arı İşbirlikçi Arı Çalışan Arı Toplum Arı 1000 PUAN Ciroya Katkısı %25-31

Hayata Olduğu Gibi Modele Gerçekçi Yaklaşmak… 9 Mükemmellik Modelinden 1000 Puan Almak Sıfırcı Öğretmen Bahti Bahtıkara’dan 100 Puan Almaya Benzer… PEKİ ASIL ULAŞILABİLİR HEDEFLER NERELERDE ?... ÖDÜLE KOŞAN KURULUŞLAR OLARAK NELER YAPMALIYIZ ?... İŞİMİZ ÇOK MU ZOR ? PUAN BANDI ÇOK AMA FAYDALI ŞEYLER ASLINDA ÇOK MU ÇOK KOLAY

Önemli Noktalar… İş Sonuçları Müşteri İle İlgili Sonuçlar Çevik ve Stratejik Yönetim Anlayışı Müşteriye Değer Üretme 10 Aferin! Puanın Çoğunu Kaptınız… Ama Büyük Ödüle Daha Yolunuz Var …

Yol Uzun, Durmak Yok, Yola Devam… Mükemmel ÇalışanlarSürdürülebilir ToplumMax. Hedef Min Kaynak Gerçek bir İK stratejiniz var mı? Çalışanlarınızın özel yeteneklerinin ne kadar farkındasınız? Performansı stratejik bakış açısıyla ölçebiliyor musunuz? İş- Özel yaşam dengesini ne kadar kurabiliyorsunuz? Farklı çalışma yöntemleri sizin için ne kadar önemli? Çevresel, ekonomik ve sosyal olarak yerelde, ulusalda ve global alanda katkılarınız ne kadar önem veriyorsunuz? Kurumsal Vatandaş olmak sizin için ne kadar önemli? Toplumsal Güvenliği sağlamak adına ortaya koyduğunuz iş sürekliliği yaklaşımlarınız var mı ? İnsan, Dünya ve Kar Üçgenindeki çıkar çatışmalarını nasıl yönetiyorsunuz? Teknolojik kaynaklardan yeterince yararlanıyor musunuz? Kaynak tanımlamanızda bilgi ve deneyimin önemi nedir? İnovasyon ürün ve hizmetlerinizin bir parçası mıdır? İşbirliklerinin ürün ve hizmet halkanızdaki yeri nedir? Ortak Hizmet, ürün ve değer stratejileriniz oluşturulmuş mu ? 11

Hangi Alanlarda Kendi Modellerimizi Kurmalıyız? Müşterinin Kalbine Giden Her Yol Mubahtır Müşteri Deneyim Yönetimi Müşteri İletişim Platformu Fonksiyonel Markalaşma ve Pazarlama Portföy Yönetimi Değer Maksimizasyonu Çalışan Ekmeğini Taştan Çıkartır Stratejik Çalışan Modellemesi Performans Modellemesi Yeni Çalışma Metodolojileri : Mobilite Sosyal Çalışan Yaklaşımları Yetenek ve Gelişim Planlaması (Koçluk) Yeni Fikirler Bu Kumbaraya İnovasyon Yönetim Modeli Gelecek Beklenti Yönetimi Çoklu Kaynak Yönetimi Toplumun Sesini Dinliyoruz Sürdürülebilirlik Modellemesi Karbon Yönetimi İnsan Haklarının Gözetimi Yerelleşme Stratejileri Ekonomik Katma Değer Üretim i 12

Değişime Ayak Uydurmak İçin… Girdilerde Değişim →Senaryo Planlama & Esneklik →Kurumsal Yönetim – Risk+Yönetişim+Liderlik →Değişim Yönetimi & Proje Yönetimi →İş Paydaşları →Global Rol Model Uygulamalar →Güvenilirlilik 13

Değişime Ayak Uydurmak İçin… Çıktılarda Değişim →İş Sonuçları →Gelecek Performansı →Yaptığını Gösterebilme Kabiliyeti KAMU ÖZEL

Senaryo Planlama & Esneklik →Kısa ve orta vadenin ötesinde Uzun Vade Planlamalar →Gelecek senaryolarının oluşturulması →Çevresel analizlerin gelecek bazında oluşturulması →Faktör Tahmin ve Beklentileri (Ekonomik,yasal vs) →Baz, İyi, Kötü Senaryo Planlamaları ve Etkileri →Değişim Senaryoları 15

Risk & Yönetişim & Liderlik →Tüm Doğal Risklerin Belirlenmesi →Risklerde Boyutlandırma & Strateji ve Süreç ile Eşleştirme →Risklerin Önceliklendirilmesi ve Kontroller →Şeffaf Yönetim Anlayışı : Tüm Paydaşlar İçin →Lider Modeli (Kuruluşa Özgün & Eşleştirme) →Kendi Tarzını Oluşturan Liderler (En İyi Uygulamalar) 16

Değişim Yönetimi & Proje Yönetimi →Proje Metodolojisi Oluşturma →Projelerin Fayda Maliyet Etkileri →Projelerin Sürdürülebilirliği ve Paydaşlara Katkısı →İnovasyon Ajandası →Stratejik Planın Çıktısı olarak Değişim 17 Stratejik Planlama İş Planı Risk Planı De ğ i ş im Planı

İş Paydaşları →Yasa Yapıcılar, Yerel Dinamikler, Ana Tedarikçiler →Hissedarlar, Toplum →Beklenti Yönetimi →Stratejilere Katkı Sağlama →Yerel & Global Stratejileri Destekleme 18

Global Rol Model Uygulamalar →Kendi Uygulamalarımız →Kıyas Kuruluş Olma →En İyi Uygulamaların Pazarlanması →En İyi Uygulama Olması İçin Modelin İlişkilendirilmesi →Uygulamaları Sonuçlarla Desteklemek 19

Güvenilirlilik →Verilerin Güvenilirliği →Sunulan Yaklaşım Bilgilerin Güvenilirliği →Denetimler & Matematiksel Kanıtlamalar (Algılama Sonuçları) →Otomatize Raporlama Sistemleri 20

İş Sonuçları & Gelecek Performansı →Kuruluşun Karlılığını ve Gelecek Varlığını Etkileyen Faktörler →İşin Varlığını, Vizyonu, Misyonu Sürdürülebilir Kılan Faktörler (Satış Rakamları, Karlılık Analiz Sonuçları, Özel İndeksler) →Geleceği Hedeflendirme ( Gelecek hedeflerini Belirleme ) →Sürdürülebilirlik Uygulamaları (Gelecek Projeler) 21

Yaptığını Gösterebilme Yeteneği En İyi Uygulamaların Pazarlanması Sürdürülebilirlik Stratejileri Kurumsallığın Pazarlanması Yaklaşımların Pazarlanması 22 ŞİRKETTEN STAR YARATMA VAROLANI PAZARLAMA

Yarına Bakabilmek ve Hazır Olmak İçin… 23 Mükemmellik

24 TEŞEKKÜRLER…