Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

SHAREPOİNT HAKKINDA KISA BİLGİ.
MUSTAFA UYSAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Microsoft SharePoint Nedir? Amacı Nedir Ve Ne İşe Yarar ?
MultiCELL SMS Client 3.2.
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
Gerçek Dünyanın Sanal Yansıması
WEB 2.0 Hazırlayan: Merve Altıparmakoğlu Numara:
İçerik Yönetim Sistemi (CMS)
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İçindekiler My.KU nedir?
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
SOSYAL MEDYA.
1. HAKKIMIZDA Komote Teknoloji bir Cavme Group ( kuruluşudur. Cavme Group 1995 yılından beri Teknoloji alanında faaliyet göstermektedir.
KOBİ – ŞİRKET PORTALI BİTİRME PROJESİ EMRE UYUMAZ & ANIL GÜR.
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
ENES KARAAĞAÇ TÜRKÇE ÖĞRETMENLIĞI II. SıNıF (ÖRGÜN ÖĞRETIM) Web 2.0 Araçları Tanıtım Sunusu.
MERKEZ BİRİM ve valİlİkler İçİn dosya paylaşimi
Adnan TUTCAN Web 2.0 Nedir ? Toplulukları bir araya getiren, standart tasarım anlayışına yepyeni bir boyut kazandıran, daha dinamik özelliklere.
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
BURCUGÜL B İ LG İ N TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ ( İ.Ö.) EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Modül 5 FACEBOOK.
Modül 5 FACEBOOK. DURUM Zaman Tüneli Zaman tüneli her Facebook kullanıcısının tüm içeriğini düzenleyebildiği ve gösterebildiği bir sanal alandır. Zaman.
EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI ENİS TOPALOĞLU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ.
MÜRŞİDE EREN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö.) BİLGİSAYAR 2.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Modül 5 FACEBOOK. Profil ve gizlilik Gizlilik ayarları Şimdi de Facebook hesabınızın gizliliğini koruma yollarını öğrenelim. Daha önce “Ben kimim” modülünde.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
BETÜL COŞAR. Web 2.0 araçları:  Google DocsGoogle Docs  BloggerBlogger  EdmodoEdmodo  YoutubeYoutube  PreziPrezi.
ANLIK HABERLEŞME PROGRAMLARI. Anlık Haberleşme Nedir? Bir bilgisayar programı sayesinde, üye olarak, listenize eklediğiniz kişilerle gerçek zamanlı görüşme.
WEB ARAÇLARI LAMİA BÜŞRA YEŞİL.
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
Sosyal Medya ve Türleri
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
 Destek sistemine hangi adresten ulaşabilirim?.  Sisteme nasıl giriş yapabilirim?  Kullanıcı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?  Bildirimimi nasıl.
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
PLN Personal Learning Network by Arif Kazancı Ağustos
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BLOG NEDİR? WEB GÜNLÜĞÜ.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
Sunum transkripti:

Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması 11/12/2013 www.3faktoriyel.com / info@3faktoriyel.com

İçindekiler Kurum İçi Sosyal Medya Nedir? Neden ve Nasıl Kullanılır? Kurumlar için Kullanım Alanları Blogy Örneği

i)Kurum İçi Sosyal Medya Nedir? Sosyal medya, Web 2.0'ın kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte, tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını sağlayan medya sistemidir. Ayrıca sosyal medya; kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımların bütünüdür. Sosyal Medyanın gücünü ve özelliklerini kullanarak kurumların iletişimini güçlendiren ve yönetimini kolaylaştıran bir sosyal paylaşım platformudur.

i)Kurum İçi Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medyanın gücünü ve özelliklerini kullanarak kurumların iletişimini güçlendiren ve yönetimini kolaylaştıran bir sosyal paylaşım platformudur.

ii)Neden ve Nasıl Kullanılır? İşletmelerin ve kurumların, sosyal paylaşım ağlarının avantajlarını kendi iç organizasyonlarında güvenle kullanabilmelerini sağlar. Bir çok sosyal paylaşım platformunun öne çıkan özelliklerini kullanarak çalışanların önerilerini paylaşmasını, iç eğitimlerin kolay ve etkili olmasını, projelerin daha iyi yönetilmesini, etkinliklerin düzenlenmesini ve duyurulmasını sağlar. Kullanıcılar sizi ya da açtığınız bir kategoriyi takip edebilir ve Blog özelliği sayesinde istediğiniz konuda yazıp paylaştığınız içerikler sizi takip edenlerin duvarına anında yansır.

ii)Neden ve Nasıl Kullanılır? Arama yaparak diğer kullanıcıları bulabilir ve takip edip paylaşmaya başlayabilirsiniz. Takip ettiğiniz kullanıcıların içeriklerini beğenebilir, hashtagler kullanarak trend oluşturabilir ve top trendleri görüntüleyebilirsiniz. Şirket dışından da erişilebilir ve hangi içeriklerin kimler tarafından görüntüleneceğinin ve paylaşılacağının kontrol edllmesine olanak sunar. Oluşturulan içeriklerin diğer popüler sosyal ağlarda da istenilirse paylaşılmasına olanak verir.

iii) Kurumlar için Kullanım Alanları Kurum içi iletişim Kullanıcılar kendi kişisel iletilerini gönderebilir, ya da kendi bloglarını oluşturabilir. Kendi kişisel profillerini oluşturabilir, fotoğraf, video, faydalı link ya da güncel yazıları paylaşabilirler. Bu içerikleri beğenebilirler ve yorum yazabilirler. Şirket birimlerinin gönderdiği yeni yönetmelikler vb. gibi önemli duyurular çalışanların duvarlarına anında düşer ve bunların görüntülenme sayıları sayesinde etkinlikleri ölçülebilir. Kurum içinde işe yeni başlayan bir çalışanın adaptasyon süresini kısaltır ve aidiyet duygusunun daha çabuk oluşmasını sağlar. Çalışanlar takip ettikleri aktivitelerden bildirimler sayesinde haberdar olurlar. Paylaştıkları içeriklere hashtagler yaratıp trend oluşturabilir ya da diğer trendleri takip edebilirler. Ayırca şirket yöneticileri top trendleri takip ederek şirket içi sosyal ortam hakkında önemli bilgilere sahip olurlar.

iii) Kurumlar için Kullanım Alanları Kurum içi eğitim / e-eğitim : Çalışanların kurum içi eğitimlerinde veya uzaktan eğitimlerinde etkili bir şekilde kullanılabilir. Gönderilen sunumlar, videolar, webinarlar sayesinde kullanıcılar mesai saatlerinde ya da mesai dışında bu eğitimleri takip edip yorumlarını yapabilir, eğitimleri paylaşabilir, testler ve sınavlar sonrası ortak değerlendirmelerde bulunabilirler. Videolar yüklenip paylaşılabilir. Streaming özelliği ile webcastlar, webinarler gerçekleştirilebilir.

iii) Kurumlar için Kullanım Alanları Proje Yönetimi : Şirket projelerinin oluşturulacak kategoriler ve bunu takip eden kullanıcılar sayesinde yönetimi verimli bir şekilde yapılabilir. Proje dokümanlarının paylaşımı, görüşler ve önerilerin beğenilmesi sayesinde iletişimi en üst düzeyde gerçekleştirerek projelerin takibinin ve yönetiminin etkili bir şekilde yapılmasını sağlar.

iii) Kurumlar için Kullanım Alanları Etkinlik Yönetimi : Şirket içi ve şirket dışı etkinliklerin düzenlenmesinde ve duyurulmasında kullanılır. Etkinlik sonrası kullanıcıların paylaşımları ve yorumları, beğeni sayıları ve oluşturulan hashtag’lerin takibi sayesinde etkinlik hakkında en doğru geri bildirimler alınır.

iii) Kurumlar için Kullanım Alanları İnsan Kaynakları Yönetimi : Kullanıcı profillerinin diğer kullanıcılar tarafından görüntülenebilmesi sayesinde departmanlar arası iletişimin sağlanması Kurum içi boş pozisyonların, atamaların ve kurum içi eğitimlerin duyurulması gibi olanaklar sayesinde insan kaynakları yönetimine yardımcı olur.

iii) Kurumlar için Kullanım Alanları Kurum Hafızası ve Arşivi : Gönderilen ve paylaşılan tüm içeriklerin, dosyaların, video ve fotoğrafların sistemde her zaman erişilebilir olması sayesinde geriye dönük bir kurum hafızası oluşmasını sağlar. Ayrıca bu dosyaların sunucularda tutulması sayesinde kurum arşivi de oluşmuş olur.

iv) Blogy Örneği Blogy : http://blogy.ieu.edu.tr

Kurum İçi Sosyal Medya Teşekkürler!