GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1EĞİTİM BİRİMİ DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.
Advertisements

8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık 2010
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Bankacılık Etik İlkeleri
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
EVDE BAKIM HİZMETİ SUNAN SAĞLIK KURULUŞU DENETLEME FORMU
0 YÜCEL AKDEMİR TÜRMOB GENEL SEKRETERİ TÜRKİYE SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER VE YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLER ODALARI BİRLİĞİ UNION OF CHAMBERS OF CERTİFİED.
0 YÜCEL AKDEMİR TÜRMOB GENEL SEKRETERİ TÜRKİYE SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER VE YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLER ODALARI BİRLİĞİ UNION OF CHAMBERS OF CERTİFİED.
İ ZC İ L İ K FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
AB MÜZAKERE SÜRECİNDE SON GELİŞMELER
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
HAKSIZ TİCARİ UYGULAMALAR
AB ÜYELİĞİNİN TÜRK VATANDAŞLARINA FAYDALARI
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
KONTROL ORTAMI Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
Mesleki Uzmanlık Alanlarının Gelişiminde Kurumsallaşmanın Önemi
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Doç. Dr. A.R Zafer SAYAR 18 Eylül 2014, Ankara
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
B İ R REKABET STRATEJ İ S İ OLARAK YERELLE Ş ME POL İ T İ KASI PROF.DR. İ SA SA Ğ BA Ş AFYON KOCATEPE ÜN İ VERS İ TES İ İ. İ.B.F. MAL İ YE BÖLÜMÜ 1.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
ENERJİ VERİMLİLİĞİ DANIŞMANLIK (EVD) ŞİRKETLERİ
YÖNETİCİLERİN ÇALIŞANLARI MOTİVE ETME BECERİSİ
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
TEST – 1.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Meslekte Haksız Rekabet Osman Dinçbaş Güney SMMM A.Ş.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
Küresel Kriz Sonrası Türkiye’de Finansal Sistem “Bankacılık Sektörü” Ekrem Keskin Mayıs 2010.
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık Aralık 2010.
1. 2 İşletmelerin genel amaçları 3 Değer Arttırma: İş letme piyasa de ğ erini hissedarları açısından maksimum yapmalıdır 4.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Ersoy N, Akpınar A. KOU, Tıp Fak. Tıp Tarihi ve Etik AD.
Türkiye Bankalar Birliği 49. Genel Kurulu 1 Türkiye Ekonomisi ve Bankacılık Sistemindeki Gelişmeler Ersin Özince Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Etik Değerler ve İş Ahlakı
ULUSLARARASI (IFAC) MESLEKİ AHLAK KURALLARI
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
5. TÜRKİYE HAKSIZ REKABET KONGRESİ
ETİK VE UYUM YÖNETİMİ SİSTEMİ TEORİDEN PRATİĞE 12 Mayıs 2014 İstanbul, Hidiv Kasrı.
ADIMDA DAHA DÜZENLİ ÇALIŞMA KOŞULLARI. Herşey senin elinde… İşyerini büyütmek Üretimini artırmak Yeni teknolojiler getirmek ve İŞYERİNİ DAHA DÜZENLİ.
7. TÜRKİYE HAKSIZ REKABET KONGRESİ Mesleğimizde Haksız Rekabet Haksız Rekabetle Mücadelede; Hizmet Kalitesi ve Meslek Kararının Rolü ve Önemi Ali Kamil.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİNİN VİZYONU
MESLEĞİMİZDE KURUMSALLAŞMA MÜŞTERİ ODAKLI HİZMET SUNUMU
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Üniversite Yönetim Kurulu Rektörlüğe Bağlı Bölümler
YÖNETİM KURULU GENEL DİREKTÖR
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Sunum transkripti:

GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…

BAKIŞ AÇIMIZ KADERİMİZDİR

Vergi Odaklı Mesleki Yaklaşım Bilgi Odaklı Mesleki Yaklaşım Değer Ortağı Olmak 3

1 2 3 4 GELECEĞİMİZİ BİRLİKTE YARATACAĞIZ Haksız Rekabet Yazılımı Hizmet Kalitesi Meslek Kararı (Kurumsallaşma) 3 Zamana Dayalı Ücret Tarifesi 4 Ücretlerin Banka Yoluyla Tahsili 4

MUHASEBE, DENETİM VE DANIŞMANLIK İŞLETMELERİ İÇİN İŞYERİ, HİZMET VE KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI HAKKINDA MESLEK KARARI 13 Aralık 2013 Tarihli Resmi Gazete Sayı: 28850  5

MESLEK KARARI İçerik 6 Çeşitli Hükümler Hizmet ve Kalite Güvence İlke ve Es. 5 4 İşyeri Yönetimi İle Hizmet İlke ve Esasları 3 İşyeri İlke ve Esasları 2 Kapsam 1 Amaç 6

1.AMAÇ Muhasebe, Denetim Ve Danışmanlık İşletmeleri Tarafından Verilecek Olan Hizmetlerin, Kurumsal Bir Anlayışla Sunulmasını Temin Etmek 7

2.KAPSAM Ortakları Meslek Mensupları Olan Ve Odalara Kayıtlı Bulunan Şirketler, Adi Ortaklıklar Ve Gerçek Kişi İşletmeler

a) Mekan b) Güvenlik Yazılım Donanım c) 3.İŞYERİ İLKE VE ESASLARI 9

a MEKAN Verimlilik Etkili İletişim ve Koordinasyon Hizmet üretim, yönetim, eğitim, ortak kullanım ve destek hizmetleri a MEKAN 10

b GÜVENLİK Müşteri Bilgileri Hizmet ve Çalışan Güvenliği Varlıkların Korunması b GÜVENLİK 11

Mobilya, Mefruşat Teknik Ekipman Yazılım c YAZILIM DONANIM 12

a) b) c) 4.1.İŞYERİ YÖNETİMİ İLKE VE ESASLARI Kurumsal Yönetim İnsan Kaynakları Yönetimi 4.1.İŞYERİ YÖNETİMİ İLKE VE ESASLARI 13

a) KURUMSAL YÖNETİM 14

b) İŞYERİ YÖNETİMİ Müşteri hizmet politikaları, İnsan kaynakları, Mali ve idari işler, Bilgi teknolojileri politikaları 15

İŞE ALIM c) EĞİTİM ÖZLÜK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ PERFORMANS 16

1 2 3 4 4.2.HİZMET YÖNETİMİ VE UYGULAMA İLKE VE ESASLARI Hizmet Uygulama 2 Müşteri İlişkileri 3 Hizmet Tanıtım ve Pazarlama 4 Haksız Rekabet ve Reklam Yasağı 17

a) b) c) 5.HİZMET KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI Kalite Güvence Programı b) Gözetim c) Meslek Örgütünün Yetkileri 5.HİZMET KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI 18

GEÇİŞ VE YÜRÜRLÜK 19

Meslek Kararı Uyumlandırma Yol Haritası Temel Parametreleri Hizmet Birimi Kuruluş Çalıştay ve Uygulama Rehberliği Dokümantasyon Bilgilendirme Duyurular Farkındalık Sunumları Etkileşim Mevzuat Entegrasyonu-Uygulama İçin İlave Düzenlemeler Eğitim Hizmet Birimlerinin Oryantasyonu Meslek Mensuplarının Eğitimi Koordinasyon Belgelendirme Eğitim Sertifikasyonu İşyeri ve Hizmet Sertifikasyonu Yazılım Uygulamaya Yönelik Yazılımlar Kaynak Desteği İlgili Projeler (İşyeri Yönetim Yazılımı, Meslek Kararı yönetim Yazılımı-Gözetim, Yönetim, Denetim, Disiplin vb.) 20

21

HERŞEY SİZİN ELİNİZDE 22

SORULARINIZ? 24