HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

Online İletişim Eğitimi
Türkiye Permakültür Derneği ?
5. Hendese Grup Toplantısı
MTO HALKLA İLİŞKİLERİN BASINLA İLİŞKİSİ
YENİ KOOPERATİFÇİLİK HAREKETİ
HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
E Y L E M 1. 2 G e n ç l i k G i r i ş i m l e r i PROGRAMI.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Prof. Dr. Aysel Aziz İstanbul Arel Üniversitesi
İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ
Yaşam3Geni Eğitim Danışmanlık
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi. Amaç Sosyal medyanın hayatımızın önemli bir parçası haline gelmesi, sosyal ilişkilerimiz ve günlük yaşamdaki.
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
ULUSAL İSG AĞI TOPLANTISI AJANS’IN 2007 YILI ETKİNLİKLERİ SAKİNE OVACILLI 17 NİSAN 2007 ANKARA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.

MARKA YÖNETİMİ HAFTA V.
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
ACM Hacettepe Öğrenci Topluluğu
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
District 2420 Liderlerin Liderliğine Hoşgeldiniz H.Tahsin Tuğrul GDG, Liderlik Eğitimi.
ORHANİYE İNCİ NARİN YERLİCİ İLKOKULU ORTAOKULU CİHAN ŞEN OKUL KÜTÜPHANESİ ÇALIŞMASI.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Diyalog için Halk Bilimi Folklore as a Mean of Dialogue.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
SOSYAL MOBİLİZASYON.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
PLAJLARDA ÇEVRE BİLİNÇLENDİRME PROJESİ
Karayolu Güvenliği İçin Eğitim ve Diğer Bileşenlere Bakış Mayıs 2011 Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı Bu yayın Avrupa Birliği’nin yardımıyla üretilmiştir. Bu.
Hacettepe Otomotiv Topluluğu Tanıtım Sunumu
……….. Rotary Kulübü Rtn. …….. ……. Kulüp Başkanı.
BURSA BELEDİYESPOR ÇALIŞMALARI. Amacımız; Kent ve ülke sporuna başarılı sporcular yetiştirmek Bursalı hemşehrilerimize, kurum çalışanlarına ve ailelerine.
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
BİR ORGAN BİR HAYAT.
EXPO 2015 İZMİR için Yol Haritası
TÜRK TABİPLERİ BİRLİĞİ KADIN HEKİMLİK ve KADIN SAĞLIĞI KOLU II. KADIN SAĞLIĞI KONGRESİ 2010.
DEÜ İZİSYÖM İzmir İli Stratejik Planlama Yönetişim, Araştırma ve Uygulama Merkezi İNSAN KAÇAKÇILIĞI VE İNSAN TİCARETİ OLGUSU 18. FARKINDALIK TOPLANTIMIZI.
T.C Hacettepe Üniversitesi DEĞİŞİM ÖĞRENCİLERİ TOPLULUĞU
NEREDEYSE EN SÜPER HAFIZA yeni bir milat mı acep?.
OKUL YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
GENÇ KIRMIZI 2014 YARIŞMA BRİEFİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BESLENME VE DİYET TOPLULUĞU
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜŞAVİRLİĞİ ETKİNLİK VE ÇALIŞMALARI ( )
EGİAD PARLAK FİKİRLER ATÖLYESİ / EGİAD-BIZ (Bright Ideas Zone) 30 KASIM 2015.
Kazanım 6. Üretime katkıda bulunma konusunda görüş oluşturur.
ÜZÜLMEZ ANAOKULU 2012.
Mezun Web Yönetimi Mezun Veri Tabanı Yönetimi Mezun Bilgi Güncelleme Mezun Analizleri oluşturulması ABD Mezunlar Buluşması Müzede Buluşma Mezunlar Algı.
PROJE YÖNETİMİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK.
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
İNSANLAR VE YÖNETİM.
KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
MEZUNLAR TOPLULUĞU BİRİMİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
PROJE SOSYAL DİYALOG KOMİTESİ TOPLANTISI GÜNDEMİ (1)
Hadi sen de gel #corbadatuzunolsun.
Hadi sen de gel #corbadatuzunolsun.
Tanıtım Çalışma Grubu
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ TOPLULUĞU
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
AKADEMİDE ETİK DERNEĞİ
Ahmetcan Beyin Tümörü İle Mücadele Derneği
Sunum transkripti:

HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ ÜMİT TÜRE İNCİ ÖZDEMİRCAN HALUK BOSTAN BUSE GÖZDE KARAHAN FAHRİYE ASLI AKKUŞ

DURUM ANALİZİ İkincil Araştırma Mevcut Durum Medya Analizi Huzurevleri İle İlgili Araştırma Birincil Araştırma Anketler Derinlemesine Görüşme

DURUM ANALİZİ

PAYDAŞLAR Belediyeler (İzmir Büyükşehir Belediyesi, Balçova Belediyesi) Kurumda yönetim kadrosunda çalışanlar Siyasi otoriteler(İzmir milletvekilleri) Benzer kurumlar(Sağlıklı Yaş Alma ve Dayanışma Merkezi, Bilge Çınarlar Yaşam Kulübü, Nebahat Dolman Yaşlı Danışma Merkezi) İzmir’deki huzurevleri

HEDEF KİTLE Birincil Hedef Kitle: 55 yaş ve üstü B, C1, C2 SES gruplarındaki bireylerden oluşmaktadır. Hedef Kitleler: 65-74 yaş arası, B, C1, C2 SES gruplarından Kendi evlerinde ya da aileleriyle yaşayan, Kendi ihtiyaçlarını karşılayabilen, Sosyalleşme ihtiyacı olan, Eğlenceli vakit geçirmek isteyen, Gündemi takip eden, Seyahat etmeyi seven, Farklı aktivitelere katılmayı seven bireyler.

HEDEF KİTLE 55-64 yaş arası, B, C1, C2 SES gruplarından Sosyal çevresi olan, Seyahat etmeyi seven, Yeni aktivitelere katılmaya açık, Aktif bir yaşam sürdürmeyi seven, Aileleriyle ya da tek başına yaşayan, Dışarıda vakit geçirmeyi seven bireyler.

HEDEF KİTLE 75 yaş ve üzeri, B, C1, C2 SES gruplarından Tek başlarına ya da aileleriyle yaşayan, Aktif bir yaşam sürmeyen, Yeni arkadaşlar edinmek isteyen, Keyifli vakit geçirmek isteyen, Gündemi takip eden, Kendilerini geliştirmek isteyen bireyler.

HEDEF KİTLE Emekli bireylerin aileleri, Kanaat önderleri, Kurumun diğer çalışanları (Gönüllüler ve Temizlik Çalışanları gibi), Üniversite öğrencileri(Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Ekonomi Üniversitesi, Yaşar Üniversitesi, Ege Üniversitesi ve İzmir Üniversitesi).

HEDEF KİTLE İkincil Hedef Kitle: Medya (Yerel Kanallar, Gazeteler, Dergiler ve Ulusal Gazetelerin Yerel Ekleri)

AMAÇ Hayatı Paylaşma ve Dayanışma Merkezini 55 yaş ve üzeri bireyler için sosyalleşme ve keyifli vakit geçirmek için uygun bir yer olarak konumlandırmak, Kuruma, kurumsal özellikler kazandırmak için paydaşlarıyla ilişkilerini yönetmek,

HEDEFLER Paydaşların kurum hakkındaki farkındalık düzeylerini kampanya süresince %50 arttırmak, Kampanya sonuna kadar paydaşların kurumla ilgili olumsuz düşüncelerini tarafsız, tarafsız olanları da olumluya dönüştürmek, Kampanyanın son çeyreğine kadar yaşlı bireylerin ilgisini %20 arttırmak,

HEDEFLER Hobi sahibi bireylerin sayısını %30 arttırmak, kampanyanın sonuna kadar, Aktif üye sayısını, kampanya bitiminden 1 yıl sonraya kadar 300’e çıkarmak, Tüm çalışanları, paydaşlarla nasıl iletişim kurulacağı konusunda eğitmek ve kurum kültürü konusunda yeterli farkındalığı oluşturmak,

HEDEFLER Kampanyanın son çeyreğine kadar medya ilgisini %80 arttırmak, İzmir’deki benzer kurumlarla yapılacak işbirliğini arttırmak ve kampanya sonuna kadar en az üç ortak proje yapmak, Gönüllü çalışanların sayısını kampanya sonuna kadar %20 arttırmaktır.

STRATEJİLER Hedef kitlenin aktivitelere aktif katılımını ve böylece de kurumun ağızdan ağıza yayılmasını sağlayarak, Kurum aktivitelerinin medyada yer almasını sağlayarak, Medya ile iyi ilişkiler kurarak, Belediye ile ortak çalışarak, Farklı medya kullanımlarıyla kurumun tanıtımını yaparak,

STRATEJİLER İzmir’deki kanaat liderleriyle iletişime geçip, desteklerini alarak, Üye ve gönüllülerimizin özel hissetmesini sağlayarak, İzmir’deki benzer kurumlarla ortak projeler yürüterek, Kurumun tüm çalışanlarının ortak bir dilde konuşmasını sağlayarak.

MESAJLAR “Aynı çatı altında hayatı paylaşalım!” “Hayallerine kavuştururken hep birlikte hareket edelim!”

TAKTİKLER Konumlandırma: 55 yaş üzeri bireyler için kurumu sağlıklı bir şekilde yaşlanırken keyifli bir şekilde zaman geçirilebilecek bir dayanışma merkezi olarak konumlandırılacak. Vizyon: Beklentilerin üzerinde hizmet sağlarken Türkiye’nin farklı bölgelerine yayılmak ve kalıcı olmak. Misyon: Üyelerimize özel hissettirmek ve onlar için huzurlu bir ortam oluşturmak.

TAKTİKLER Açılış Töreni Davetiyeler Hobi Kursları Sergi ve Konserler Konferanslar Geziler Doğum günleri, Akşam yemekleri, Kahvaltılar Üyelik kartı

İLETİŞİM TAKTİKLERİ Kurum kültürü eğitimi Çalışanlar için broşür Internet Sitesi Broşür Afiş Basın Bülteni

Çalışanlar için Broşür

Çalışanlar için Broşür

Davetiye

Zarf

Konser Afişi

Kimlik Kartı

Broşür

Broşür

Afiş

ZAMAN ÇİZELGESİ

BÜTÇE KALEMLERİ Kurum Kültürü Eğitimi Balonlar Catering Hobi Kursları Kursun açılacağı yer Broşür Hobiler için gerekli malzemeler Ses Sistemi Gönüllüler Açılış Töreni Sergi ve Konserler Davetiyeler (basım) Ulaşım Davetiyeler (dağıtım) Sergide çalışacak gönüllüler Sergi ve konserin yapılacağı yer Basın Dosyası Konser Konferans Salonu

BÜTÇE KALEMLERİ Konferanslar İnternet Sitesi Konuşmacılar için park ücreti Host Ücreti Catering Broşürler Ses sistemi Geziler Dağıtım Organizasyon Afişler Ulaşım Konaklama Mecra kirası Doğum Günü, Yemek, Kahvaltı Basın Bülteni Üyelik Kartları Ajans Ücreti Basım

DEĞERLENDİRME Kurum kültürü eğitimi Hobi Kursları Katılımcı sayısı Çalışanların davranışları Katılımcıların düşünceleri Çalışanlar için broşür Sergi ve Konserler Broşürün içeriği Katılımcılardan alınan geri bildirim Açılış Töreni Konferanslar Medyada yer alma Haberlerin içeriği Davetiyeler Katılımcıların aktifliği

DEĞERLENDİRME Geziler Broşür Tıklama sayısı Katılımcı sayısı Forumların içerikleri Katılımcılardan alınan geri bildirim Üyelerden alınan geribildirim Broşür Doğum günleri, Akşam yemekleri, Kahvaltılar Broşürlerimizi görüp bize geri dönen kişi sayısı Afiş Katılımcılardan alınan geribildirim Afişlerimizi görüp bize geri dönen kişi sayısı Medyada yer alma sayısı Basın Bülteni Çıkan haberlerin içeriği Kaç gazetede yer aldığı Üyelik kartı Haberleri görüp bize başvuran kişi sayısı Internet Sitesi

DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ