WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KADEM KIBRIS TÜRK TABİPLER BİRLİĞİ HEKİM ÇALIŞMA KOŞULLARI, SORUNLAR VE ÖNERİLER ARAŞTIRMASI MART 2010.
Advertisements

HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
Alper BAYAZIT Turgay BAŞ Hakan TÜZÜN
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
 Projenin Amacı: Farklı öğrenme ortamlarından, farlı öğrenme tekniklerinden yararlanma, öğrencileri derse motive etme, zevkli,
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
G ÖREV 11. Bir eğitsel yazılım geliştirmek istiyoruz ve yazılımın aşağıda listelenen tüm işlemleri gerçekleştirebilmesi gerekli. Kullanıcı yazılıma kullanıcı.
ANKOS 7. Yıllık Toplantısı, 31 Mayıs-2 Haziran 07, KTÜ E-KİTAP ARAŞTIRMA GRUBU Asuman Akyüz Tuba Akbaytürk.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
SUNAR….
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
ANKOS 3. ULUSLARARASI TOPLANTISI 6-7 HAZIRAN 2003 ANKARA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
MAVİ BAYRAK PROGRAMI’NDA ÇEVRE EĞİTİMİ VE BİLİNÇLENDİRME
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
KONGRE YÖNETİM SİSTEMİ MEHMET TURAN M. SERTAÇ KELEŞ.
Yazılım Geliştirme Projesi
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
- 1 - Microsoft PowerPoint (1) DERSİN AMACI PowerPoint ile etkili sunular hazırlamak Powerpoint ile hazırlanan sayfaları HTML olarak saklamak DERSİN.
WEB 2.0 VE EĞİTİM CEM UÇAN
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi
HUKUKTA BİLGİ YÖNETİMİ BBY Giriş: Ders tanımı ve içeriği
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
Öğretim Tasarımı Problem Analizi ve İhtiyaç Değerlendirme.
Giriş Yapıldıktan sonra gelen EBA Ana sayfasından kullanıcı ismine tıklanıldığında açılan menüden öğrenci şifre seçilir Tablet aktivasyon İşlemleri Öğretmenlerin.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Değerlendirme Çalışması Raporlama
TEST.
Sunum transkripti:

WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN

GRUP ÜYELERİ Mehmet YOLCU Lütfiye HİZMETLİ Erol TAŞKIN Sadık KESKİN Murat GÜLMEZ

Ürünün Amacı Kullanıcı grubunda tanımlanan hedef kitleye Windows işletim sistemini eğitsel bir oyun ortamında öğretmek. Kullanıcı grubunda tanımlanan hedef kitleye Windows işletim sistemini eğitsel bir oyun ortamında öğretmek. Kullanıcıdan her görev sonunda rapor isteyerek, kendisinin verilen kaynaklar doğrultusunda ya da başka kaynaklardan Windows hakkında araştırma yapmasını sağlamak. Kullanıcıdan her görev sonunda rapor isteyerek, kendisinin verilen kaynaklar doğrultusunda ya da başka kaynaklardan Windows hakkında araştırma yapmasını sağlamak.

Ürünün Tanıtımı Bu kapsamda hazırladığımız ürün şu şekildedir;

Tasarım Süreci Süreç proje teklifinin hazırlanmasıyla başladı Süreç proje teklifinin hazırlanmasıyla başladı Senaryo geliştirildi Senaryo geliştirildi Konuyla ilgili inceleme yapıldı, bilgi toplandı,kaynaklar araştırıldı Konuyla ilgili inceleme yapıldı, bilgi toplandı,kaynaklar araştırıldı İnceleme sonucu edinilen bilgiler konuyla ilgili alt başlıklara bölündü İnceleme sonucu edinilen bilgiler konuyla ilgili alt başlıklara bölündü 3D ortamında proje çalışmaları başladı 3D ortamında proje çalışmaları başladı

Tasarım Süreci Arayüz tasarım belgesi oluşturuldu Arayüz tasarım belgesi oluşturuldu 2D ortamında kullanıcıya sunulacak bilgileri içeren sayfalar hazırlandı 2D ortamında kullanıcıya sunulacak bilgileri içeren sayfalar hazırlandı Kullanışlılık testi için çalışmalar yapıldı, etkinlikler ve kullanıcı anketleri hazırlandı Kullanışlılık testi için çalışmalar yapıldı, etkinlikler ve kullanıcı anketleri hazırlandı Test 7 kişiye uygulandı Test 7 kişiye uygulandı Sonuçlar değerlendirildi ve eksiklikler tespit edildi Sonuçlar değerlendirildi ve eksiklikler tespit edildi

Tasarım Süreci Kullanışlılık testi sonucunda ortaya çıkan eksiklikler giderildi. Kullanışlılık testi sonucunda ortaya çıkan eksiklikler giderildi. Kullanıcıların değerlendirme işlemini yapacakları sayfalar hazırlandı. Kullanıcıların değerlendirme işlemini yapacakları sayfalar hazırlandı.

İyi Giden Olaylar Görev dağılımının etkili bir şekilde yapılması Görev dağılımının etkili bir şekilde yapılması Grup üyelerinin görevlerini yerine getirmeleri Grup üyelerinin görevlerini yerine getirmeleri Projeyle ilgili oluşturulan çalışma takvimine uyulması Projeyle ilgili oluşturulan çalışma takvimine uyulması

İyi Gitmeyen Olaylar Projeyi aksatacak bir olayla karşılaşmadık, ortaya çıkan ufak pürüzleri de grup içinde halletmeye çalıştık. Projeyi aksatacak bir olayla karşılaşmadık, ortaya çıkan ufak pürüzleri de grup içinde halletmeye çalıştık.

Bir defa ki sefere neler eklerdiniz ? İçeriği daha fazla zenginleştirebilirdik… İçeriği daha fazla zenginleştirebilirdik… Artı os1 adlı dünyanın içerisinde genellikle hep Quest Atlantis nesneleri kullandık.. Artı os1 adlı dünyanın içerisinde genellikle hep Quest Atlantis nesneleri kullandık.. Bu nesnelerin yerine kendi nesnelerimizi hazırlayabilirdik.. Bu nesnelerin yerine kendi nesnelerimizi hazırlayabilirdik.. 2D boyutlu kısmı daha interaktif bir hale dönüştürebilirdik.. 2D boyutlu kısmı daha interaktif bir hale dönüştürebilirdik..

Windows Grubu Teşekkür ederiz Teşekkür ederiz