Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!
Copyright 2007 Thomson Corporation 1 ISI Web of Knowledge EndNote ® Web 2.0.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
e-öğrenme ortamı kullanma kılavuzu
Sosyal Medya.
Proje Önerileri 08 Ekim 2012.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
(Facebook Örneği) Mehmet Aksüt Mega Eğitim Danışmanlık
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
SAĞLIK BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
TÜRKİYE MASA TENİSİ FEDERASYONU
BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
EN İYİ MEDİKAL PAZARLAMA KAMPANYASI KATEGORİ NO:(BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIM ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIMCI ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ)
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
LOGO TÜBİTAK Yenilik Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik D.P. Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu.
INFOREST PROJE GRUBU BBY310 – Bilgi Teknolojisi ve Yönetimi Orçun MADRAN Grup Üyeleri: Serdinç KAYAÖzge BAYKAL Kübra ADALI Yasemin UÇARMustafa ÖZDEMİR.
PROJE ÇALIŞMALARI Hazırlayan: Mehmet AKÖNER.
TÜBESS (TÜRKİYE BELGE SAĞLAMA SİSTEMİ); Ulusal Belge Sağlamada Yeni Bir Boyut 25 Mayıs 2011 Antalya Mehmet BOZ
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
PERSONEL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
EXCEL.
Modül 5 FACEBOOK.
Modül 5 FACEBOOK. DURUM Zaman Tüneli Zaman tüneli her Facebook kullanıcısının tüm içeriğini düzenleyebildiği ve gösterebildiği bir sanal alandır. Zaman.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
E-öğrenme ortamı kullanma kılavuzu. Genel Açıklama Ders ve çalışma alanı sekmeleri Ulaşmak istedi ğ iniz dersin sekmesine tıklamanız yeterlidir. Aktif.
PROFESYONELLER KATEGORİSİ 1. PROFESYONELLER KATEGORİSİ 2.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
Kütüphan-e Türkiye Eğitim Çalışma Grubu Webinar Serisi 24 Mart 2015
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
LdV Partnership Women Entrepreneurs and Mother União de Freguesias de Gondomar (São Cosme), Valbom e Jovim DIA-SPORT Association.
Jack Daniel’s Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Gemius Aralık raporundan alınmıştır PV: imp / ay UV: kişi.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
35. Pınar Resim Yarışması hakkında soru ve cevaplar
Demokratik Katılımın Güçlendirilmesi için Türkiye ve Avrupa’dan Savunuculuk ve Lobicilik İyi Örneklerinin Yaygınlaştırılması Projesi 3. Eğitim İzleme ve.
KA1- YETIŞKIN EĞITIMI PERSONELININ ÖĞRENME HAREKETLILIĞI KA2-YENILIK VE İYI UYGULAMALARıN DEĞIŞIMI IÇIN İŞBIRLIĞI.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Bu araştırma, siyasi partiler ve liderlerin Facebook sayfalarının Ocak – Haziran 2015 döneminin incelenmesiyle oluşturulmuştur. Sektör Siyasi partiler.
Demokrasi Nöbeti Araştırması Meydanların Profili 26 Temmuz 2016.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Seminerleri
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Yabancı Türlere Ait Gözlem Formu
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 ŞUBAT AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
Volkan pehlIVAN Taner Arslan Özgür Çetın
OCAK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 MAYIS AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Eğitimleri
07 Aralık 1944 Perşembe Günü Chicago’da imzalanan ICAO Uluslararası Sivil Havacılık Konferansı Ilk Baskı.
2018 YILI DRAGOS HASTANESİ FAALİYET SUNUMU
Eğitim İhtiyaç Analizinin tüm örneklerini sayfamızda bulabilirsiniz.
Sunum transkripti:

Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması Volkswagen Binek Araç Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Strateji ve Yenilik Volkswagen Türkiye Facebook sayfası üzerinde 11 Haziran 2012 - 15 Haziran 2012 tarihleri arasında "Baban, sen bir de Volkswagen" yarışması gerçekleştirildi. Kullanıcılar uygulamada Volkswagen ve babaları ile ilgili anıları paylaşarak oy toplamaya çalıştılar. En çok oyu alan anının sahibine ve babasına Armani marka kol saati hediye edildi. Ayrıca kazananlar babaları ile birlikte kendilerine tahsis edilen Volkswagen araçlar ile Volkswagen sponsorluğunda mükemmel bir Babalar Günü geçirdiler.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Sonuçlar Uygulamaya katılan kişi sayısı: 8.433 Uygulamadaki katılım formunu tamamlayan kişi sayısı: 1.194 Katılımcılar tarafından paylaşılan anı sayısı: 1.632’dır. Onaylanan anı sayısı: 587 Onaylanan anılara verilen oy sayısı: 10.860

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen Volkswagen Türkiye sayfasında gerçekleşti.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Sayfa üzerinden uygulama duyuruları ve paylaşımları gerçekleştirildi.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Katılımcılar babaları ve Volkswagen ile ilgili anılarını uygulamada paylaştılar.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Katılımcılar babaları ve Volkswagen ile ilgili anılarını uygulamada paylaştılar.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kullanıcılar uygulamayı profillerinde paylaştılar.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kullanıcılar uygulamayı profillerinde paylaştılar.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kazananlar sekme üzerinden açıklandı

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kazananlar sekme üzerinden açıklandı

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kazananlar muhteşem bir Babalar Günü geçirdiler.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kazananlar muhteşem bir Babalar Günü geçirdiler.

Volkswagen Baban, Sen bir de Volkswagen Uygulaması Baban, Sen bir de Volkswagen – Kazananlar muhteşem bir Babalar Günü geçirdiler.