TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIRMASI. TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIMASI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
Advertisements

YEN İ TEŞV İ K S İ STEM İ 2012 Edanur AKSOY ’e kadar ’ten sonra ’e kadar 2 yıl ’ten sonra TL cinsi – kredi.
Furkan Kahyaoğlu Özgeçmiş.
HUKUK FAKÜLTESİ. TARİHSEL GELİŞİM Fakültemiz 1992 yılında özel bir kanunla kurulmuştur. GÜİİBF’nden görevlendirme suretiyle akademik kadroyu oluşturan.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ GÖREVLİ İŞLEM SİSTEMİ.
Bilgi Paketi Çalışmaları
Kurum Web Sitesi Çalışmaları
T Dağılımı ve t testi.
BAFRA OTELCİLİK VE TURİZM MESLEK LİSESİ
HEMŞİRELİK Hemşirelik programında;  toplumun her kesimindeki kişilerin bedenen, ruhen ve sosyal bakımdan sağlığının bozulması halinde,  tıbbın gerektirdiği.
DR. BEKİR SIDDIK MÜFTÜLER ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ
ÖĞRETİM YILI HAZİRAN GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.
Üniversiteye Geçiş (M.T.O.K)
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Araştırma Destek Programları Başkanlığı (ARDEB) MALİ UYGULAMALAR VE PROJE TAKİP SİSTEMİ Araştırma Destek Programları Başkanlığı (ARDEB) MALİ UYGULAMALAR.
Okulumuz Oğretim yılı itibarıyla M.E.B. Ortaoğretim Genel Müdürlüğünün tarih ve 1166 sayılı onayıyla Ayten-Kemal Akınal Anadolu Lisesi.
OTOMOTİV MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
TÜRKİYE’DE MESLEKİ EĞİTİM SİSİTEMİ
GENEL BİLGİLER YGS-LYS sistemi 2 aşamalı sınavlardan oluşan bir sistemdir. İlk aşama sınavı YGS 1 oturum, ikinci aşama LYS 5 oturumda yapılacaktır
Üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrencilere yönelik olarak Kütüphanemizce düzenlenen oryantasyon programına; Tıp Fakültesi, Eczacılık Fakültesi, Diş.
EUROPEAN UNIVERSITIES ASSOCIATION (EUA) AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ 10 Ekim 2007.
Program Öğrenci Sayıları Eğitim Öğrt Eğitim Öğrt. GÜZBAHARGÜZ Tezli Yüksek Lisans Tezsiz Yüksek Lisans Doktora.
SAYIN ÖĞRETİM ELEMANI SINIF LİSTELERİ İÇİN AŞAĞIDAKİ ADIMLARI İZLEYEBİLİRSİNİZ.
Türkiye'de Büyük Kentler Dışında Kurulan Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümlerinin Özellikleri ve Kurulmakta Olan Bölümlere Öneriler 50.Kütüphane Haftası Doç.
NEDEN TIP FAKÜLTESİ. Derya SEZEN. , Aysun KELEŞOĞLU. , Emine KARAHAN
13 NISAN 2013 MODERATÖR- GÜRCAN BANGER. KATILIMCILAR.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
3. Teknoloji Fakültelerinde Mühendislik Eğitimi Çalıştayı
Öğrenci sayıları ve verilen dereceler Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi Program Kayıtlı öğrenci sayısı Mezun sayısı Tekstil.
Kız Teknik ve Meslek Lisesi Giyim Üretim Teknolojisi Alanı
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Kız Teknik ve Meslek Lisesi Seramik ve Cam Teknolojisi Alanı
Şekillendirme ve üretim teknikleri konularında, klasik yöntemler yanında günümüz bilgisayar programları ve yazılımları kullanılarak donanımlı.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
TÜBİTAK Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışmaları Programı
Fakültenin Akademik Kadrosu 4. Uluslararası Eczacılık Bilimleri Kongresi, Eylül 2014.
DİPLOMA EKİ.
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU
GİYİM ÜRETİM TEKNOLOJİSİ
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
DERS SEÇİMİ NASIL YAPILIR?
İstanbul Teknik Üniversitesi, teknik öğretimde 239 yılı aşan parlak geçmişi, çağdaş eğitim ortamı, güçlü akademik kadrosuyla Türkiye'de mühendislik,
ORHAN SEVİNÇ ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ
MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ KATSAYI ENGELİ KALKTI MESLEK LİSELİLER İSTEDİĞİ ÜNİVERSİTEYE GİDEBİLECEK!!!!
MTOK ’ LAR VE GİRİŞ KOŞULLARI
PINAR BATAN REHBER ÖĞRETMEN
ŞEHİTKAMİL AYSEL İBRAHİM AKINAL TİCARET MESLEK LİSESİ
MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ KATSAYI ENGELİ KALKTI
BEYLERBEYİ ANADOLU LİSESİ
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
PINAR BATAN REHBER ÖĞRETMEN. Mesleki ve Teknik Ortaöğretim kurumlarından mezun olan öğrencilerin istedikleri takdirde bitirdikleri programın devamı niteliğinde,
Toplam : 713 Bölümlere Göre Yapılan Toplam Ders Sayısı.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EGİTİM-ÖĞRETİM DÖNEMİ.
ULUDERBNET SABANCI ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ 2016
YENİ EK PUAN UYGULAMASI
Müdür V. DOÇ. DR. Durmuş DAĞHAN
2016/2017 ÖSYS TERCİH HAZIRLIK SUNUMU
LAKPOS - 28 Kasım İstatistikleri
FAKÜLTEMİZİN YILLAR İTİBARİYLE MEVCUT ÖĞRENCİ SAYILARI
Hazırlayan: Beyşehir rehberlik ve araştırma merkezi müdürlüğü
HAKAN GÜRSU HAYATI. Doğumu: 1959, İstanbul Endüstriyel Tasarımcı, doktoralı öğretim üyesi 1959 yılında İstanbul'da doğan Hakan Gürsu, 1984 yılında Orta.
LAKPOS kullanıcı işlem türlerine göre haftalık dağılımlar
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIRMASI

TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIMASI

TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

MODA TASARIM BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

KAYITLI MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ LİSE KAYITLI MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

VE KAYITLI MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI

KAYITLI İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ KAYITLI İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

VE KAYITLI İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

ÖĞRETİM YILI KAYITLI MODA TASARIMI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ ÖĞRETİM YILI KAYITLI MODA TASARIMI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

VE KAYITLI MODA TASARIMI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI

ÖĞRETİM YILI KAYITLI ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ ÖĞRETIM YILI KAYITLI ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

VE KAYITLI ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI

FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI MİMARLIK BÖLÜMÜ

MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI

FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ

İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI

FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI END.TASARIM BÖLÜMÜ

ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜNÜ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI

FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI MODA TASARIM BÖLÜMÜ

MODA TASARIMI BÖLÜMÜNÜ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI

ÖĞRETİM YILI DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANI SAYILARIMIZ

ÖĞRETİM YILI BÖLÜM ÖĞRETİM ELEMANI PROFİLLERİ