Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
SOSYAL MEDYA.
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
WEB 2.0 RAHİME ÖZDEMİR TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Mobile Monday Istanbul | June Meeting June 4, 2007 Ericsson Mobility World Mehmet Subaşı.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Yeni Medya Turgut Gürsoy TÜBİSAD Bilişim Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı.
SOSYAL MEDYA.
Web 2.0 Yeni nesil Internet.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
MPxIMKM
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
Yavuz Seyhan Adem Ertaş Mustafa Tanış Zekai Çalışkan.
Rıdvan Gezici  Web 2.0 nedir ?  Web 2.0 araçları  Eğitimde web 2.0 ‘nin kullanımı  Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı.
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Adnan TUTCAN Web 2.0 Nedir ? Toplulukları bir araya getiren, standart tasarım anlayışına yepyeni bir boyut kazandıran, daha dinamik özelliklere.
BURCUGÜL B İ LG İ N TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ ( İ.Ö.) EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı IRMAK KARACA TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF(ÖRGÜN)
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
BETÜL GÜTLEK TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ 2. SINIF WEB 2.0.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
Hazırlayan Ufuk Kemerci  2004 yılında ortaya atılmı ş bir kavramdır. Web sitelerinin yalıtılmı ş bilgi depoları ş eklinden çıkıp kullanıcılara.
MÜRŞİDE EREN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö.) BİLGİSAYAR 2.
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
connect to the virtual world
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler

•Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri

Anket Dönemi >> İlk Trend >> Kullanıcı Etkileşimi >> Beklentinin Görülmesi >> Web 2.0’a Hazırlık

Forum Dönemi >> PHP ve ASP kullanımının yaygınlaşması >> Kullanıcı etkileşiminin artırılma isteği >> Sorunları çözme ihtiyacı >> Kullanıcının hazırladığı ücretsiz içerik >> “İnternet topluluğu” kavramının öncüsü >> Önemini koruyor

Blog Dönemi >> SEO isteği >> Kolay kullanım >> Arkadaş iletişiminin başlangıcı >> Forumlarla entegre >> dönemi

Trendler ve Trend Siteler >> Dönemlerde yaygınlaşan sitelere bakalım;

>> Medyada bir anda sıkça söz edilmeye başlanması >> Övülmesi >> Kalitesinden bahsedilmesi - Google’ın “trend” kalması; - Türkiye’de Google hitlerinin bir anda tavan yapması Trendler ve Trend Siteler

Bir Başka Trend: Youtube •Televizyonlarda sıkça Youtube’den videolar yayınlanması •Gazetelerde Youtube videolarının yorumlanması •Haberlerde yurtdışı başarılarından bahsedilmesi

Günümüz Trendi: Facebook •2008 yaz ayında Türkçe olması(-) •Bir anda medyada haberlerin çıkması(+) •Türk kullanıcı sayısının katlanması •Kullanıcı odaklı Web 2.0 ve 3.0’ı doğru kullanması.

Türkçe Facebook •Youtube’un oranları bize dilin ikinci planda olduğunu kanıtladı. •Sitede durma süresinde önemli artış •Yapılması olası birçok hatanın engellenmesi

Alexa •Alexa’nın Türkiye istatistikleri •1. Facebook •2. Google Türkiye •3. Google •

Ortak Amaç: Tek-El •Son trendler; Google Facebook >> Verilen çok sayıda ücretsiz hizmet >> Anasayfa olma isteği >> Diğer siteleri sektör bazında bitirme

Facebook ve Tek-El •Facebook’un “sitede tutma” çabası •“Arkadaşını bulma” sitesi sıfatından “arkadaş bulma” sitesi sıfatına gelmesi •Facebook’a yönelik site yapılamaması •WLM’ye yönelik yapılan siteler

•Kişisel bilgiler ile çekilen reklamverenler •Google Adsense’de oluşacak gelir kaybı •Sitesinden kar edemeyen birçok webmaster •Anasayfası Facebook olan kişiler •Diğer sitelerde reklam hacmi düşüşü Facebook ve Tek-El

Sahte Profiller •Toplanan kişisel bilgiler •Reklam amacı •Bilgilerinizin pazarlanması

Facebook-Google dengesi •Dengesizleşen terazi •Facebook’tan Google a organik arama sonucu •Facebook’un büyümesinde Google’ın payı •Belki de kendi fişini çekmesi

•Google’ın ziyaretçileri eliyle Facebook’a vermesi •Can çekişen chat ve arkadaşlık site sektörü •Video sitesi sektöründe dalgalanmalar Facebook-Google dengesi

Dengede Bozulmalar •Google’ın Adsense ve Adwords gelir azalmaları •Yayıncı site bulma güçlüğü(tek-el)

İçten Pazarlık •Google; >> Arama sonucundan çıkartabilir >> Facebook yazıp giren ziyaretçiler başka sitelere dağılır

•Facebook >> İnternet arama sonuçlarını kendi vermeye başlar >> Anasayfa yaptırma çabasını arttırır İçten Pazarlık

Pazarlığın Sonuçlanamaması •Google ve Facebook dengesinin kayması •Çıkacak bir internet savaşı •3. bir gücün meydanı ele geçirme ihtimali