Google Analytics Nedir?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
İnternet Tarayıcı Programlar
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
USTA BULUŞMA NOKTASI Merhaba,
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
İNTERNET TARAYICI (WEB BROWSER) PROGRAMLARI
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
BİT’İNİ KULLANARAK BİLGİYE ULAŞMA VE BİÇİMLENDİRME
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Web Tarayıcıları ve Arama Motorları
Yazılım Geliştirme Projesi
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Arama Motoru Nedir?.
Tedarikçi Firma Sunumu
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
HTML HTML Nedir? HTML Ne İşe Yarar?. HTML (HyperText Markup Language / Hareketli-Metin İşaretleme Dili) basitçe, tarayıcılarla görebileceğimiz, internet.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
WEB TABANLI DESTEK.
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Merve ÇAKMAK.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Google Analytics Nedir? Google Analytics , en büyük arama motoru olan Google’ın site sahipleri için sunduğu ücretsiz, sitenizin ziyaretlerini analiz etmeniz için geliştirilmiş bir araçtır. Google Analytics ile; Sitenize gelen ziyaretçi sayısını Hangi anahtar kelimeler ile sitenize ulaşıldığını Sitenizde ne kadar vakit geçirildiğini Hangi sayfalarınızdan daha çok ziyaret aldığınızı Hangi tarayıcı üzerinden ziyaret edildiğinizi Hangi coğrafi yerlerden ziyaret aldığınızı Ziyaretçilerinizin bilgisayar işletim sistemlerini ve hangi internet bağlantı türlerini kullandığı gibi bir çok bilgiye ulaşmanız mümkün!

Sitenize Gelen Ziyaretçi Sayısını ve Davranışlarını Öğrenin! Google Analytics ile sitenize gelen ziyaretçileri, bu ziyaretçilerin hangi kaynaklardan geldiğini ve web sitenizde nerelerde gezindiklerini öğrenebilirsiniz. Google Analytics ile sadece organik olarak gelen arama ziyaretçilerinizi değil, yönlendiren siteleri,sosyal medyadan gelenleri,doğrudan gelenleri de görebiliyorsunuz.

Müşterinizin Web Sitenizi Ziyaret etme süresini ve Hangi Coğrafi Yerlerden Ziyaret Aldığınızı Öğrenin! Google Analytics ile sitenizi ziyaret eden kullanıcıların sitenizde ne kadar vakit geçirdiğini ve hangi coğrafi bölgelerden ziyaret edildiğinizi bilmiş olursunuz.

Müşterileriniz Hangi Tarayıcılardan ve Anahtar Kelimeleriniz Üzerinden Arama Yaparak Ziyaretlerini Gerçekleştiriyor? Google Analytics ile sitenize gelen ziyaretçilerin Google’da arama yaptıklarında hangi anahtar kelimeleriniz aracılığıyla ulaşıyor ve hangi tarayıcı türlerini kullandıkları gibi bilgilere rahatlıkla erişebilirsiniz ve reklam kampanyalarınızı bu yönde optimize etme şansını yakalarsınız.

Google Analytics Raporları Google Analytics Raporları Nasıl Oluşuyor?

Google Analytics Raporları Nasıl Oluşuyor? Google Analytics raporlarının oluşması için de öncelikle siteniz için Google Analytics hesabı kuruyoruz. Sonrasında ise Analytics izleme kodunu web sitenize yerleştiriyoruz. Google Analytics hesabınızı AdWords hesabınıza bağlayarak da tüm kampanyalarınızın maliyet verilerini izleyip, bu verileri dönüşüm bilgileriyle birleştirerek yatırım getirinizi artırmak için Google Adwords hesaplarınızda optimizasyonlar gerçekleştiriyoruz.

Google Analytics ve Google Adwords Reklamlarınızın Entegrasyonunu Sağlayın!

Google Adwords Reklamlarınızı Google Analytics Aracı ile Entegre Edin! Google Analytics, satışları ve dönüşümleri ölçmenizi sağlamakla kalmaz, aynı zamanda ziyaretçilerin sitenizi nasıl kullandığı, sitenize nasıl geldiği ve tekrar ziyaret etmelerini nasıl sağlayabileceğiniz ile ilgili yeni bilgiler verir. Google AdWords entegrasyonu sayesinde ise mobil ve görüntülü reklam kampanyalarınızı da dahil ederek analizinizi bir adım öteye taşıyoruz.

Google Analytics ile Google Adwords Reklamlarınızı Daha Etkili Hale Getirin Google Adwords Reklamları hem müşteri kazanmanıza hem de sitenize trafik çekmenize olanak sağlar. Google Analytics ile hem Google Arama Ağı hem de Görüntülü Reklam ağında bulunan reklam kampanyalarınızı Google Analytics’e bağlayarak daha isabetli anahtar kelime seçimi ve maliyetlendirme çalışması yapıyoruz.

Google Analytics ile Yeniden Pazarlamayı Kullanın Google Analytics'le Yeniden Pazarlama, ürünlerinize ve hizmetlerinize ilgi gösteren web sitesi ziyaretçileriniz hakkındaki değerli bilgilerden faydalanırsınız. Google Analytics Verileri ile Yeniden Pazarlama yaparsanız; Alışveriş için karşılaştırma yapan potansiyel müşterileri kazanırsınız. Alışveriş sepetine ürün eklemiş ancak bu ürünleri satın almamış müşterilerin geri gelmesini sağlarsınız. Geçmişte satın alma işlemi gerçekleştirmiş müşterileri alışverişe davet edersiniz. En sadık müşterilerinize özel koşullar veya fırsatlar sunarsınız.

Mobil Reklamlarınıza Hak Ettiği Değeri Google Analytics ile Verin! Mobil reklamlar ınızı veya mobil uygulamalarınız hakkında bilgi edinmek istiyorsanız Google Analytics verilerini kullanın. Mobil reklam yerleşimleri farklı bir ziyaretçi türünü çeker ve Google Analytics, size bu ziyaretçilerin nasıl davrandığını ve mobil trafiğin hangi kaynaklardan geldiğini gösterir. Cihaz türüne göre verilerinizin dökümünü alıp reklam performansını ölçebilir ve sitede geçirilen süre, dönüşüm oranı gibi metrikleri kullanarak hem mobil hem de normal sitenizi optimize edebilirsiniz.

Google Analytics Çok Kanallı Dönüşüm Hunileri ile Reklam Kampanyalarınızın Performansını Ölçün! Birden çok dijital mecrada (Google Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, sosyal medya, vb.) dönen reklamlarınızın performanslarını ölçmek ve dönüşümleri arttırmak önemlidir. Çok Kanallı Dönüşüm Hunileri, size en iyi sonuçları sağlayan ve en az etkili olan kanallarla ilgili kapsamlı bir tablo sunarak, kampanyalarınızı optimize etmenize ve iyileştirmenize olanak tanır.

Google Analytics için daha detaylı bilgi almak istiyorsanız bize ulaşın! www.nethizmet.net Adres :  Dap Royal Center Residence No: 16 A Blok Daire: 2 Altayçeşme Mh. Çam Sk.  Maltepe /  Telefon : +90.216.469 66 80 (pbx)  Fax : +90.216.469 66 84  GSM  : +90.555.980 28 92  E-posta : info@nethizmet.net