İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Satış Bilgilendirme Sunumu Esnaf ve Küçük İşletmeler
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Bilgilendirme Sunumu Özel Güvenlik Firmaları
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama
Bayi Satış Örgütleri Temel Eğitimleri.
Satış Bilgilendirme Sunumu Esnaf ve Küçük İşletmeler
Mobil İletişim Giderlerini Azaltın!
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Bizi Tercih Edenler... Biotekno ©2013.
Akıllı İzleme ve Verimlilik Artışı
Yeni Nesil Mobil Katalog
Selda Aydın Seyhan Kamçı
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Kurumsal Satış Kanalları
M İ RONM İ RON İ HALE BAZLI LOJ İ ST İ K YAZILIMI Yazılım Kapsamındaki Süreçler.
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
M2M ve Yakınsama’nın Pazara Dolaylı Etkileri Öner Tekin, Operatörler ve Kurumlar Teknoloji Lideri Bilişim’12, 12 Eylül 2012.
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
REKLAMCILIK Hafta 5.
Otelcilik Sektörü Satış Bilgilendirme Sunumu
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Ulusal Ar-Ge Proje Destekleri
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
Math in Advertising....
Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür.
1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür yılında, Kurumsal ve büyük ölçekli kurumlarda, veri güvenliği, sanallaştırma, iş sürekliliği,
Konut Sektörü Değerlendirme Sunumu Haziran
ÇEK RAPORU • RİSK RAPORU
Sunum İçeriğimiz Özel Entegratör? E-Defter E-Fatura Nedir?
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
Günlük Haftalık /Günlük Aylık / Günlük Uzun Süreli TL TL Proje Tarihine Göre Fiyatlandırılacaktır TL TL
2 AY DENEMESİ BEDAVA 10 AY İNDİRİM KAMPANYASI.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
TESK ESNAF TARİFESİ. Tesk Esnaf Tarifesi Amaç 24 Kasım 2010’dan itibaren abone alımına açılan TESK Esnaf Tarifesi ile; Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
TÜRKİYE YATIRIM DESTEK VE TANITIM AJANSI
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
TIBBİ MALZEME YÖNETİMİ & ÖSS Kasım SASDER Dr. Halit Başkaya.
1. TÜRKİYE GÖZLÜK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ Tarihçe ve Tanıtım -Kuruluş Çoğunluğun Sesi -Modern Teknoloji 2.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Sağlık Provizyon Sistemleri SASDER 1. Ulusal Kongresi Kasım 2012.
Özel Alışveriş Sitesi.
Vodafone TÜRSAB’a Özel Bireysel Tarifeler
Yazılım Geliştirme Projesi
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
AK Sigorta Ücretsiz İşyeri Sigortası Kampanyası.
TTNET TARİFE - KOTA DEĞİŞİKLİKLERİ OCAK
2 Ay Ücretsiz 10 Ay İndirim Kampanyası. Kampanya Özet İLK 2 AY ÜCRETSİZ 10 AY İNDİRİM KAMPANYALARI MODEMBAĞLANTI ÜCRETİ Kablolu Modem TAKSİTLİ Kablosuz.
Mobil İletişimin Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
powered by Biotekno Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım JetSMS TC Numarasına SMS.
2 ay içinde abone iptal etmezse aşağıdaki koşullar geçerli olur İnternet Paketi 2 ay bedava!* Kullanım Ücretsiz! Kota Aşım, Bağlantı Ücreti ve Vergiler.
Sunum transkripti:

İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon Yeni Pazarlama Kanalınız

Vodafone İzinli Veritabanı

Vodafone İzinli Veritabanı Vodafone izinli veritabanında güncel olarak 7,5 milyon abone bulunmaktadır. Bu aboneler, bugüne kadar Vodafone tarafından, reklam/tanıtım amaçlı SMS gönderimi yapılmamış yepyeni abonelerdir. Son derece titiz, aboneyi rahatsız etmeyecek bir politika izlenmektedir. Örneğin; bir aboneye ayda 4 SMS’den fazla reklam gönderimi yapılmamaktadır. 4 SMS reklam gönderimi alan abone, Aynı ay için SMS gönderimlerinden hariç tutulmaktadır. 7,5 Milyon Abone

Hedefleme Kriterleri Lokasyon Kullanım Bilgileri Tarifeler ve Dinamik Lokasyon Kayıt Adres Bilgisi Kullanılan Cihaz İşletim Sistemleri Yurtdışı Kullanım Tarifeler ve Müşteri Segmentleri Gelir Aylık Fatura Tutarı Konuşma Süresi Gönderim Adedi Demografi Gençlik Segmenti Premimum Segment Esnaf Tarifeleri Medeni Durum Cinsiyet Yaş Eğitim

Hedef Kitlenize SMS Gönderin Hedef Kitle Oluşturulmasına Örnekler Faturalı hat kullanan ve ayda 55 TL ve üzeri fatura ödeyen, bayan aboneler Iphone veya Blackberry kullanan, İstanbul’da bulunan Vodafone abonelerine SMS gönderimi “Vodafone Ekonomi Servisi” hizmetine abone, 30 yaş üzeri Vodafone abonelerine SMS gönderimi Hedef Kitle Oluşturulmasına Örnekler Nisan ayı içerisinde haftada 4 günden fazla Nişantaşı, civarını ziyaret etmiş (dinamik lokasyon) Vodafone abonesine SMS gönderimi Hattı yurtdışı aramalarına açık, 35 yaş ve üstü Vodafone abonelerine SMS ile gönderimi İstanbul – Ankara – İzmir’de yaşayan bay Vodafone abonelerine SMS gönderimi Hedef kitlenizi en doğru, en etkin biçimde oluşturabiliriz.

Ücretlendirme Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. * Alınan SMS adeti 3 ay içinde kullanılmalıdır. Kullanılmadığı takdirde, kalan miktar iptal olur ** Alınan SMS adeti 12 ay içinde kullanılmalıdır. Kullanılmadığı takdirde, kalan miktar iptal olur Minimum proje bedeli 8.500 TL’dir.

Vodafone Hedefli Lokasyon

Hedefli Lokasyon Nedir? Vodafone İzinli Veritabanında bulanan istenilen kriterlerde seçilen hedef kitleye daha önceden belirlenmiş lokasyona geldiğinde SMS gönderimidir. İzinli Veritabanındaki abone istenilen lokasyona geldiğinde sistem tarafından algılanır ve reklam aboneye ulaşır.

Nasıl Çalışır? Belirlenen hedef kitle sisteme yüklenir, Abone lokasyona geldiğinde ve cihazını kullandığında sistem onu algılar (DATA , SMS, MMS ya da arama sırasında) Abone hedeflenen kitle içindeyse sistem reklam metnini gönderir.

Özellikler Vodafone İzinli Veritabanındaki 7,5 Milyon abone için hedef kitle belirlenebilir. Kampanyalarda lokasyon ADET sınırlaması yoktur. Kampanya kapsamındaki tüm TRDE lokasyonlar seçilebilir. Kampanyanın içeriğinin veya mesajının değişmesi durumunda yeniden tanımlama yapılması gerekmektedir. Aynı anda istenildiği kadar kampanya tanımlanabilir. Lokasyon belirlenip Vodafone’a bildirildikten 2 hafta içinde SMS gönderimi yapılır. Kampanyalar maksimum 3 hafta sürebilir. Kampanyalardaki hedef kitle ne kadar geniş olursa ulaşılacak abone büyüklüğü o kadar büyük olur.

Ücretlendirme Hedefli Lokasyon / SMS SMS Adedi Birim Fiyat 25000 50000 99,999 TL 0,64 TL 100000 249,999 TL 0,60 TL Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Hedefli Lokasyonda Kriter ücretlendirmesi yoktur. SMS gönderimleri minimum proje bedelinin altında kaldığında; minimum proje bedeli faturalandırılır. SMS gönderimlerinin proje bedelinin üzerinde kaldığında, ulaşan adetlere göre faturalandırılır. Tüm gönderimler Vodafone ile marka arasında belirlenmiş zamana göre belirlenir. Minimum proje bedeli 6.000 TL’dir.

Biotekno BİOTEKNO Türkiye’nin en iyi Bilişim şirketidir. Bugüne kadar vermiş olduğu hizmet ve gösterdiği başarının sonucu olarak Türkiye'de ve Dünya'da birçok ödüle layık görülmüştür. InterproMedya Bilişim500 Ödüllerinde : 2007 “2006 yılında En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü 2008 “Son Üç Yılın En İyi Performans Gösteren Bilişim Şirketi” Ödülü 2008 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2009 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2010 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2011 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2012 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2012 “Son Yılın En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü Deloitte Technology Fast Ödüllerinde : 2009 “Teknoloji Fast 50 Türkiye-Birincisi” Ödülü 2009 “Technology Fast 500 EMEA (Europe, Africa, Middle East)-Birincisi” Ödülü 2010 “Teknoloji Fast 50 Türkiye-Dördüncüsü” Ödülü

Teşekkürler