Final Sunum Şablonu 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Sunumun Genel Yapısı 10/20/30 Kuralı 10 slayt 20 dakika 30 Font büyüklüğü 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 1-Genel Açıklama Sizin çözümünüz hangi problemi çözüyor? Bu çözümden nasıl para kazanacaksınız? Problem ne kadar derin ve zorlayıcı? Ne kadar acil? Şu soruya cevap verin: EE ne olmuş? Bu EN ÖNEMLİ SLAYT! 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 2-Yönetim Ekibi Kimsiniz? Hangi alanda uzmansınız? Daha önce buna benzer bir şey uyguladınız mı? Bununla ilgili daha önceden aldığınız eğitim var mı? Bu fikir için güvenilir kişilerden onay aldınız mı danıştınız mı? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 3 – Pazar ve Hedeflenen Müşteri Bulunduğunuz Pazar ne kadar geniş? Büyüyor mu? Hedef müşteri kimdir? Pazarın problemi veya ihtiyacı ne? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 4 – Örnek Pazar Senaryosu Sizin çözümünüz olmadan müşteriler sorunu nasıl çözüyor? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 5 – Detaylı Çözüm İşiniz ya da iş modeliniz problemi nasıl çözüyor ve gelir nasıl elde ediliyor? Eğer varsa burada bir ürün demosu yapın Yanınızda size yardımcı olacak bir teknolojik ortak var mı? Kendiniz mi yapacaksınız? Satış ve Pazarlama stratejiniz ne olacak? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 6 – İş Modeliniz Çözümünüzün satışını ve pazarlamasını yapabilmek için STRATEJİNİZ ne olacak? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 7 – Stratejik Ortaklıklar ve Önemli Müşteriler Sizinle aynı vizyonu paylaşan ve rekabetçi üstünlük yaratanlar var mı? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 8 - Rekabet Zayıf ve Güçlü yönleriniz neler? Rekabet gücünüzü sürekli kılacak olan nedir? Kendinizi diğerlerinden nasıl ayırıyorsunuz? Başka kim bu problemi çözmeye çalışıyor? Onlar pazarda nasıl konumlanmışlar? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 9 – İşinizin Dönüm Noktaları Şu ana kadar neleri başardınız? Ne kadar zaman ve para harcadınız? Bir prototip yaptınız mı? Ya da konseptinizi bir yerde tescillettiniz mi? Ürün geliştirme planınız var mı? Nedir? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi
Slayt 10 – Finansal Beklentiler Temel karlılık ve gelir beklentileriniz nedir? Karlılığı arttıracak yolunuz ne olacaktır? Ne zaman nakit akışlarınız pozitife dönecek? Gelirleriniz neden her yıl artıyor? Yaptığınız işi büyük yapmak için ne kadarlık bir pazara ihtiyacınız var? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi