Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Strateji Tasarımı İlker acar.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Stratejik Plan Şablonu
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ 22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ Sunum: Dr. Adnan BÜYÜKDENİZ Genel Müdür.
“Proje Adı” “Müşteri Kurum” “Yürütücü Kuruluşlar”.
Girişimci: Candan İŞVEREN
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Ulusal Ar-Ge Proje Destekleri
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
Yrd.Doç.Dr. Arzu ÜLGEN AYDINLIK
Ar-Ge ve Girişimcilik Ekibi
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Sola Kimya Firma Sunumu. Sola Kimya Firma Sunumu 2013 Ajanda Biz kimiz? Ürünlerimiz Vizyonumuz / Değerlerimiz Motivasyonumuz Stratejik Çerçeve.
Yeni Pazarlama Teknikleri
PAZARLAMADA İNOVASYON
PEER SUPPORT TEAM.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Yrd. Doç Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Ş enel KARAMAN Psikolog Olay/Durum/Hikaye: Problem Nedir? Sorun Kimin? Kim/Kimler Çözecek? Hedefimiz Ne? Kim Ne Yapacak?
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
TURİZM PAZARLAMASI PLANLAMASI.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
Strategic Business Planning for Commercial Producers
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
Bilişim Ortağınız.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Strateji Geliştirme Başkanlığı SWOT ANALİZİ 2009 / ANKARA ATİLLA DURMAZ.
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
PORTFÖY ANALİZLERİ ve Diğer Stratejik Araçlar
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
İŞ PLANI KAVRAMI VE ÖĞELERİ Pazar Araştırması Pazarlama Planı Üretim Planı Yönetim Planı Finansal Plan
DEĞERLENDİRME KOMİSYONU SUNUMU
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
Beton 2017 Sunum Şablonu Sunucu Adı Soyadı Sunucu Kurumu
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİNİN VİZYONU
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
İş Planı.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
BCG Pazarın Büyüme Oranı/Göreli Pazar Payı Matrisi
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
SLAYT.
İŞ MODELİNDEN İŞ PLANINA GEÇERKEN
Sunum transkripti:

Final Sunum Şablonu 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Sunumun Genel Yapısı 10/20/30 Kuralı 10 slayt 20 dakika 30 Font büyüklüğü 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 1-Genel Açıklama Sizin çözümünüz hangi problemi çözüyor? Bu çözümden nasıl para kazanacaksınız? Problem ne kadar derin ve zorlayıcı? Ne kadar acil? Şu soruya cevap verin: EE ne olmuş? Bu EN ÖNEMLİ SLAYT! 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 2-Yönetim Ekibi Kimsiniz? Hangi alanda uzmansınız? Daha önce buna benzer bir şey uyguladınız mı? Bununla ilgili daha önceden aldığınız eğitim var mı? Bu fikir için güvenilir kişilerden onay aldınız mı danıştınız mı? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 3 – Pazar ve Hedeflenen Müşteri Bulunduğunuz Pazar ne kadar geniş? Büyüyor mu? Hedef müşteri kimdir? Pazarın problemi veya ihtiyacı ne? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 4 – Örnek Pazar Senaryosu Sizin çözümünüz olmadan müşteriler sorunu nasıl çözüyor? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 5 – Detaylı Çözüm İşiniz ya da iş modeliniz problemi nasıl çözüyor ve gelir nasıl elde ediliyor? Eğer varsa burada bir ürün demosu yapın Yanınızda size yardımcı olacak bir teknolojik ortak var mı? Kendiniz mi yapacaksınız? Satış ve Pazarlama stratejiniz ne olacak? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 6 – İş Modeliniz Çözümünüzün satışını ve pazarlamasını yapabilmek için STRATEJİNİZ ne olacak? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 7 – Stratejik Ortaklıklar ve Önemli Müşteriler Sizinle aynı vizyonu paylaşan ve rekabetçi üstünlük yaratanlar var mı? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 8 - Rekabet Zayıf ve Güçlü yönleriniz neler? Rekabet gücünüzü sürekli kılacak olan nedir? Kendinizi diğerlerinden nasıl ayırıyorsunuz? Başka kim bu problemi çözmeye çalışıyor? Onlar pazarda nasıl konumlanmışlar? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 9 – İşinizin Dönüm Noktaları Şu ana kadar neleri başardınız? Ne kadar zaman ve para harcadınız? Bir prototip yaptınız mı? Ya da konseptinizi bir yerde tescillettiniz mi? Ürün geliştirme planınız var mı? Nedir? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

Slayt 10 – Finansal Beklentiler Temel karlılık ve gelir beklentileriniz nedir? Karlılığı arttıracak yolunuz ne olacaktır? Ne zaman nakit akışlarınız pozitife dönecek? Gelirleriniz neden her yıl artıyor? Yaptığınız işi büyük yapmak için ne kadarlık bir pazara ihtiyacınız var? 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi