Background and Experience

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GREEN TOUCH PROJECT Bu Proje TOBB ve Eurochambres Koordinasyonunda Yürütülmektedir.Bu Proje Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir.
Advertisements

AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
© 2011 IFRS Foundation 1 IFRS for SMEs Konu 2.5(b) Test ve Tartışma Varlıklar Bölümler 14 &15.
FAIRstart FAIRstart KRONOLOJİK GÖRÜNÜM T.C KOCAELİ VALİLİĞİ AB PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI’na GENEL BAKIŞ
Mesleki Eğitim Ögrenci ve Çalışan Hareketlilik Bütçeleri Katılımcı ve rafakatçi için seyahat edilecek ülkeye gidiş dönüş için Seyahat Edilen mesafe 100.
AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ERASMUS+ Sektörel Beceri Ortaklıkları
Prof. Dr. Mahmut D. MAT Melik ş ah Üniveritesi Avrupa Birliği FP7 Projelerinde Hakemlik Deneyimleri.
Comenius Okul Ortaklıkları
Celil YAMAN Mesleki Eğitim Koordinatörü 12 Şubat 2014 İstanbul
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
AB-TÜRKİYE ODA FORUMU PROJESİ 1/51 DEĞERLENDİRME TABLOSU Başvuru Rehberi içinde yer alan ve proje tekliflerinin hangi kriterlere göre değerlendirileceğini.
ERASMUS+ ( ) MESLEKİ EĞİTİM HAREKETLİLİK FAALİYETİ
ERASMUS+ SPOR Muhammet DEMİR Ocak Erasmus+ Spor: Hedefler Doping, şike, şiddet, hoşgörüsüzlük ve ayrımcılıkla mücadele Sporda iyi yönetişimi ve.
31 Ekim Dönemi: Erasmus+ Nedir? Erasmus+ Programı, Avrupa Komisyonu’nun eğitim, öğretim, gençlik ve spor için önerdiği yeni programdır.
This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey REPUBLIC OF TURKEY MINISTRY OF SCIENCE, INDUSTRY AND TECHNOLOGY 1 Bölgesel.
I ASİMO I ASİMO PREPARED: CENGİZ MURAT TEKİNBÜĞRÜ English Course Presentation TURKEY Mechatronics Engineering at SAKARYA UNIVERSITY PREPARED: CENGİZ.
a bright future lies ahead only when you take your step!
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
6. Kariyer Yönetimi Birey açıdan Örgüt açısından
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu DİPLOMA EKİ PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (KAZANIMLARI) DİPLOMA EKİ EĞİTİM SEMİNERİ Dönemi Bologna Sürecinin Türkiye’de.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
Bağımlı talep için envanter sistemleri (MRP sistemi)
Bu Proje Avrupa Birliği ve T ü rkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir ” CIVIL SOCIETY DIALOGUE EU – TURKEY CHAMBERS PARTNERSHIP GRANT.
/ 141 Yrd. Doç. Dr. Turan SET Atatürk University Medical Faculty, Erzurum QUALİTY CIRCLES
ERASMUS+ Ana Eylem 1- Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
Kampanyanızı optimize edin. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi Kullanma Display Ads Campaign Optimizer. Let Google technology manage your diplay.
Bu proje Avrupa Birliği ve Tu ̈ rkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Technical Assistance for Increasing Primary School Attendance Rate of.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
ISE Senior Project Fall 2015.
Database for APED Büşra Bilgili | Emirhan Aydoğan | Meryem Şentürk | M. Arda Aydın COMPE 341.
Spor ve Etkinlik İçin Pazarlama Eylemleri (Çabaları)
S ÜLEYMAN Ş AH ÜN İ VERS İ TES İ DERS KAYIT İŞ LEMLER İ / COURSE REGISTRATION PROCESS.
KA1- YETIŞKIN EĞITIMI PERSONELININ ÖĞRENME HAREKETLILIĞI KA2-YENILIK VE İYI UYGULAMALARıN DEĞIŞIMI IÇIN İŞBIRLIĞI.
Environmental pollution Traffic Infrastructural problems Unconscious employee Urbanization and industrialization Lack of financial sources.
Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar.
Erasmus + KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
Nasa programs for students.
Practice your writing skills
CHAPTER Section 1.1 What Is Entrepreneurship? Section 1.2 Characteristics of an Entrepreneur Introduction to Entrepreneurship.
DISCUSSION
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Students social life and join the social clubs. BARIŞ KILIÇ - EGE DÖVENCİ IŞIK ÜNİVERSİTESİ
In addition to this our company includes expert doctors and professors as advisors and researches high technology and new devices in the field of medicine.
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
BİLİMSEL ÇALIŞMA BASAMAKLARI SCIENTIFIC WORKING STEPS MHD BASHAR ALREFAEI Y
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
If you delete this after reading... you'll spend a year of ill luck!
SUPERB OPPORTUNıTY FOR YOU ıN TURKıYE ıT ıS TıME TO ıNVEST ıN TURKEY! GRANTS CONSULTANCY THROUGH THE USTA CONSULTANCY SERVICES We provide application and.
ETwinning Nedir?. Türkiye’de 81 ilin katılımıyla yürütülen 1.Projemiz.
MT+ GUIDE FOR BENEFICIARIES. 1. GENERAL INTRODUCTION.
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sustainable Development Goals
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Multipoint programlama
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Before the Battle of Çanakkale. Why a Front in Çanakkale was Opened? In the summer of 1914, the war continued in Europe with all its intensity, and by.
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
TWINSPACE Anthony RIOU Coşku AKER TR Teacher Multilateral Contact Seminar, İ zmir, April 2019.
Sunum transkripti:

KA2 İYİ UYGULAMALARA YÖNELİK İŞBİRLİĞİ VE İNOVASYON (STRATEJİK ORTAKLIK)

Background and Experience Artalan ve Deneyim -Lütfen kuruluşunuzu kısaca tanıtınız (örneğin, türü, büyüklüğü, çalışma kapsamı, spesifik uzmanlık alanları, spesifik sosyal bağlamı ve eğer söz konusu ise kullanılan kalite sistemi). -Kuruluşunuzun bu başvuru ile ilgili alanlardaki faaliyetleri ve deneyimleri nelerdir? -Bu başvuruya dâhil olan kilit personelin/kişilerin becerileri ve/veya uzmanlıkları nelerdir? -Bu başvurunun öncesindeki 3 yıl içerisinde Avrupa Birliği hibeli bir projede yer aldınız mı Background and Experience Please briefly present your organisation (e.g. its type, size, scope of work, areas of specific expertise, specific social context and, if relevant, the quality system used). What are the activities and experience of your organisation in the areas relevant for this project? What are the skills and/or expertise of key persons involved in this project? Have you participated in a European Union granted project in the 3 years preceding this application?

Projenin Tanımlanması Bu projenizin gerekçesi ve projenizin ele alacağı meseleler ve ihtiyaçlar nelerdir? Projeniz hangi bakımlardan yenilikçidir ya da hâlihazırda gerçekleştirilmiş diğer projeleri tamamlayıcı niteliğe sahiptir? Proje ortaklarınızı nasıl seçtiniz ve proje ortaklarınız projeye hangi deneyimleri ve yetkinlikleri sağlayacaklardır? Ortaklığınız nasıl oluşturuldu ve daha önceden benzer bir projede hiç yer almamış olan kuruluşları da içeriyor mu? Proje ortaklarınız ve diğer ilgili paydaşlar ile nasıl işbirliği ve iletişiminizi nasıl gerçekleştireceksiniz? Uluslararası proje toplantılarının amacı ve sıklığı ne olacaktır ve bu toplantılara kimler katılacaktır? Projenizin ele alacağı en ilgili öncelikler nelerdir? Projenizin ele alacağı en ilgili konular nelerdir? Proje boyunca ve projenin sona ermesinin ardından beklenen sonuçlar nelerdir? (Entelektüel çıktılar, çarpan etkileri ya da öğrenme, eğitim ve öğretim faaliyetleri içerisinde listelenmedilerse) lütfen bu sonuçları ayrıntılı bir şekilde açıklayınız.

Description of the Project What is the rationale, issues and needs to be addressed by this project? In what way is the project innovative and/or complementary to other projects already carried out? How did you choose the project partners and what experiences and competences will they bring to the project? How was the partnership established and does it involve organisations that have never been previously involved in a similar project? How will cooperation and communication happen among all project partners and with other relevant stakeholders? What will be the purpose and frequency of the transnational project meetings and who will participate in them? What are the most relevant priorities addressed by your project? What are the most relevant topics addressed by your project? What results are expected during the project and on its completion? Please provide a detailed description of the expected results (if they are not listed in intellectual outputs, multiplier evens or learning, training, teaching activities).

Hazırlık Lütfen proje faaliyetlerin gerçekleştirilmesinden önce kuruluşunuz ve ortaklarınız tarafından hazırlık olarak neler yapılacağını açıklayınız.

Preparation Please describe what will be done in preparation by your organisation and by your partners before the project activities take place.

Proje Yönetimi Projenizde uygun bütçe kontrolünü ve zaman yönetimini nasıl sağlayacaksınız? Proje faaliyetlerinin ve sonuçlarının kalitesi nasıl izlenecek ve değerlendirilecektir? Lütfen ilgili personelin profillerinden ve bu niteliklerin hangi sıklıkta kontrol edildiğinden bahsediniz. Proje risklerini idare etmek için hangi önlemler öngörülmektedir (örneğin çatışma çözümleme süreçleri, vb.)? Projenin hedef ve sonuçlarını gerçekleştirip gerçekleştirmediğinin ve bunların hangi ölçüde gerçekleştirildiğinin değerlendirilmesi için hangi faaliyet ve başarı göstergelerini (nicel ve nitel) kullanacaksınız?

Project Management How will you ensure proper budget control and time management in your project? How will the quality of the project's activities and results be monitored and evaluated? Please mention the involved staff profiles and frequency of such quality checks. What measures are foreseen to handle project risks (e.g. conflict resolution processes, etc.)? Which activities and indicators of achievement (quantitative and qualitative) will you put in place in order to assess whether and to what extent, the project reaches its objectives and results

Uygulama Lütfen proje faaliyetlerinizi nasıl organize etme niyetinde olduğunuzu açıklayınız. Faaliyet planınızda hangi hedef gruplara hitap etmektesiniz?

Implementation Please describe briefly how you intend to organise your project's activities. What target groups do you address in your activities plan?

Daha Az Fırsatlara Sahip Olan Katılımcıların Dâhil Edilmesi Projeniz, katılımlarını zorlaştıran durumlarla karşı karşıya olan katılımcıları içeriyor mu? (Toplam katılımcı sayısı içinde) bu kategoride yer alan kaç katılımcınız var? Öngörülen aktivitelerde tam olarak yer alabilmeleri için bu katılımcıları nasıl destekleyeceksiniz? Bu katılımcılar ne tür durumlarla karşı karşıyalar?

Involvement of Participants with Fewer Opportunities Does your project involve participants facing situations that make their participation more difficult? How many participants (out of the total number) would fall into this category? How will you support these participants so that they will fully engage in the foreseen activities? Which types of situations are these participants facing?

Çarpan Etkileri Öğrenme/Öğretme/Eğitim Faaliyetleri Öğrenme, öğretme ya da eğitim faaliyetlerinin projenize dâhil edilmesini öngörüyor musunuz? Bu öğrenme, öğretme ve eğitim faaliyetlerinin proje hedeflerinin gerçekleştirilmesi açısından sağlayacağı katma değerler nelerdir? Projeye dâhil etmeyi düşündüğünüz öğrenme, öğretme ve eğitim faaliyetlerinin her birini açıklayınız.

Multiplier Events Learning/Teaching/Training Activities Do you foresee the inclusion of learning, teaching or training activities in your project? What is the added value of these learning, teaching or training activities with regards to the achievement of the project objectives? Please describe each of the learning, teaching or training activities you intend to include in your project:

Etki Katılımcılar, katılımcı kuruluşlar, hedef gruplar ve diğer ilgili paydaşlar üzerindeki beklenen etkiler nelerdir? Projenin yerel, bölgesel, ulusal, Avrupa ve/veya uluslararası düzeylerdeki istenen etkileri nelerdir? Daha önce bahsi edilen bu etkileri nasıl ölçeceksiniz?

Impact What is the expected impact on the participants, participating organisations, target groups and other relevant stakeholders? What is the desired impact of the project at the local, regional, national, European and/or international levels? How will you measure the previously mentioned impacts?

Yaygınlaştırma ve Proje Sonuçlarının Kullanımı Yaygınlaştırma planlarınızı ayrıntılı bir biçimde açıklamanız gerekmektedir. Lütfen aşağıdaki soruları cevaplayınız. Kuruluş içerisinde ve dışında proje sonuçlarını kimlere yaygınlaştıracaksınız? Lütfen yerel/bölgesel/ulusal/AB düzeylerindeki hedef kitle(leri)nizi tanımlayınız ve seçiminizin gerekçelerini açıklayınız. Ortaklığınız içerisinde yaygınlaştırma faaliyetlerinden kim sorumlu olacaktır ve bu alanda hangi spesifik uzmanlığa sahiptir? Yaygınlaştırma planlarınızın gereği gibi uygulanmasına imkân sağlamak için kaç kaynağı kullanıma koyacaksınız? Ne tür yaygınlaştırma faaliyetlerini (ilgililik) hangi yollarla gerçekleştirmeyi düşünüyorsunuz? Proje sonuçlarının elde edilebilir durumda kalmasını ve/veya diğer insanlar tarafından kullanılmasını nasıl sağlayacaksınız? Eğer söz konusu ise, lütfen yaygınlaştırma planınızın kapsamlı bir görünümünü sunmanız açısından gerekli olduğunu düşündüğünüz diğer anlamlı bilgileri de sununuz.

Dissemination and Use of Projects' Results You are requested to elaborate dissemination plans. Please provide answers to the questions below. To whom will you disseminate the project results inside and outside your organisation? Please define in particular your target audience(s) at local/regional/national/EU level and motivate your choice. Who will be responsible for the dissemination activities within your partnership and which specific expertise has it in this area? How many resources will you make available to allow for the proper implementation of your dissemination plans? What kind of dissemination activities do you intend to carry out (relevance) and through which channels? How will you ensure that the project's results will remain available and/or will be used by others? If relevant, please provide any other meaningful information deemed necessary to give a comprehensive overview of your dissemination plans.

Sürdürülebilirlik AB fonlamasının sona ermesinden sonra sürdürülmesi planlanan faaliyetleri ve sonuçları, bunların sürdürülmesi için ihtiyaç duyulacak kaynakları da içerecek şekilde belirtiniz

Sustainability What are the activities and results that are planned to be maintained after the end of the EU funding including the needed resources to sustain them?

Entelektüel Çıktılar Potansiyel etki ve transfer edilebilirlik açısından kayda değer katkı sağlayabilecek çıktıların (örneğin, yeni müfredatlar, pedagojik materyaller, Bilgi Teknolojileri Araçları, analiz ve bilimsel çalışmalar, vb.) üretilmesinde ortak kuruluşların hangi somut personel kaynaklarını kullanmayı planlıyorsunuz?

Intellectual Outputs Which concrete participating organisations' staff resources are you planning to use in the production of outputs that have a significant contribution in terms of potential impact and transferability (e.g. new curricula, pedagogical materials, IT Tools, analysis and studies, etc.)?

Proje Özeti Lütfen projenizin kısa bir özetini sununuz Proje Özeti Lütfen projenizin kısa bir özetini sununuz. Lütfen bu bölümün [ya da bir kısmının] Avrupa Komisyonu, Yürütme Ajansı ya da Ulusal Ajanslar tarafından yayınlarında kullanılabileceğini hatırda tutunuz. Bu bölüm aynı zamanda Erasmus+ yaygınlaştırma platformunu da besleyecektir. Özeti kısa ve açık bir biçimde yazınız ve en azından şu unsurlardan bahsediniz: projenin bağlamı/arka planı; projenizin hedefleri; katılımcıların sayısı ve profilleri; faaliyetlerin tanımı; projenin gerçekleştirilmesinde kullanılacak metodoloji; öngörülen sonuçların ve etkinin kısa açıklaması; ve son olarak da potansiyel uzun vadeli faydalar. Erasmus+ yaygınlaştırma platformunda yer alan diğer yayınları da göz önünde bulundurarak, lütfen raporlama aşamasında(aşamalarında) proje sonuçlarının halka açık kapsamlı bir özetinin sizden talep edileceğini de lütfen hatırda tutunuz. Sözleşmedeki nihaî ödeme hükmü bu özetleri sunmanız koşuluna bağlı olacaktır.

Project summary Please provide a short summary of your project Project summary Please provide a short summary of your project. Please recall that this section [or part of it] may be used by the European Commission, Executive Agency or National Agencies in their publications. It will also feed the Erasmus+ dissemination platform. Be concise and clear and mention at least the following elements: Context/background of project; objectives of your project; number and profile of participants; description of activities; methodology to be used in carrying out the project; a short description of the results and impact envisaged and finally the potential longer term benefits. In view of further publication on the Erasmus+ dissemination platform, please be also aware that a comprehensive public summary of project results will be requested at report stage(s). Final payment provisions in contract will be linked to the availability of such summary.

BÜTÇE

Proje yönetimi ve uygulaması Koordinatör kurum/kuruluşun faaliyetlerine katkı: Aylık 500 AVRO Diğer katılımcı kurum/kuruluşların faaliyetlerine katkı: Katılımcı kurum/kuruluş başına aylık 250 AVRO Aylık azami 2.750 AVRO

100 ila 1,999 KM arasındaki seyahat mesafeleri için: Uygulama ve koordinasyon amaçlı olarak proje ortakları arasında katılımcı kurum/kuruluşlardan bir tanesinin ev sahipliğinde gerçekleşen toplantılara katılım. Seyahat ve harcırah giderlerine katkı 100 ila 1,999 KM arasındaki seyahat mesafeleri için: Toplantı başına her katılımcıya 575 AVRO Yıllık 2000 KM veya daha fazla seyahat mesafeleri için: Toplantı başına her katılımcıya 760 AVRO Yıllık azami 23.000 AVRO

Öğretmen/ Eğitici/Eğitmen Araştırmacı/ Gençlik çalışanı 74€ Fikri çıktılar Yönetici 88€ Öğretmen/ Eğitici/Eğitmen Araştırmacı/ Gençlik çalışanı 74€ Teknisyen 55€ İdari personel 39€

Çoğaltıcı etkinlikler Yerel katılımcı başına 100 AVRO (etkinliğin yer aldığı ülkeden katılımcılar) Uluslararası katılımcı başına 200 AVRO (diğer ülkelerden katılımcılar) Proje başına azami 30.000 AVRO

Uygun maliyetin %75’i Proje başına azami 50.000 AVRO İstisnai maliyet Taşeronluk veya mal ve hizmet alımı ile ilişkili gerçek maliyete katkı Uygun maliyetin %75’i Proje başına azami 50.000 AVRO

Özel ihtiyaç desteği Engelli katılımcılar ile doğrudan ilişkili ek maliyet Uygun maliyetin %100’ü

100 ila 1,999 KM arasındaki mesafeler için: Katılımcı başına 275 AVRO Seyahat 100 ila 1,999 KM arasındaki mesafeler için: Katılımcı başına 275 AVRO 2000 KM veya daha fazla seyahat mesafeleri için: Katılımcı başına 360 AVRO

Bireysel destek Faaliyet esnasında katılımcıların harcırahını kapsayan günlük birim maliyeti Rehber 104. sayfada

Yalnızca 2 ila 12 ay süren faaliyetler için: Dil desteği Yalnızca 2 ila 12 ay süren faaliyetler için: Dil desteği ihtiyacı olan katılımcı başına 150 AVRO

TEŞEKKÜR EDERİM DR. HİDAYET TİFTİK