BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
Advertisements

DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
TEDMER Türkiye Etik Değerler Merkezi Vakfı Etik Barometre Araştırması Nisan 2007 ERA Research & Consultancy.
Strateji Tasarımı İlker acar.
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
EKONOMİ BAKANLIĞI HİBE DESTEK PROGRAMLARI
1 Strateji Komisyonu #2010’da Alınacak Aksiyonlar / Hedefler 1 Türkiye'nin stratejik hedefi ve önceliklerine uygun bir Bilişim stratejisine yüksek katkı.
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
Sosyal Medya.
TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
Girişimcilik.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
Birtel İletişim Teknolojileri
Bizim İçin Kendini Anlatmak Çok Kolay…
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
5. İşletme Dönemi Finansman Planının Hazırlanması
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
Elektronik Değişim BAŞLADI !!! E-Çözümler
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
HAFTA I.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLAMA SÜRECİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
NAKİT BÜTÇESİ İşletmenin gelecekteki çalışmaları ile ilgili olup,belirli bir dönem(genellikle bir yıl) nakit giriş ve çıkışlarının gösterildiği bir tablo.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MUHASEBENİN UZMANLIK ALANLARI
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Finansal planlamada temel amaç;
Sponsorluk 1.
MUHASEBENİN UZMANLIK ALANLARI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
1 Bilişimde 15 Yıllık Deneyim. 2 Hizmetlerimiz  Yazılım (V-Era by Majör)  ERP Danışmanlığı  Donanım Hizmetleri  Proje Öncesi ve Sonrası Destek  Projenin.
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Pazarlama İlkeleri.
Bilişim Ortağınız.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MUHASEBE DENETİMİ 2. HAFTA.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
UYGULAMA 4: FETA BİSİKLET  FETA Bisiklet 2004 yılında iki ortaklı bir limited şirketi olarak Ankara’nın Ulus semtinde kurulmuştur.  Faaliyetlerine ilk.
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
BRANDING - MARKETING - TRADING
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TANITIM SUNUMU.
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Biz Kimiz? 3 nesildir sürdürdüğümüz aile şirketimizin getirmiş olduğu bilgi, birikim ve güven ile 70+ yıllık tecrübemiz ve yenilikçi yaklaşım sayesinde,
Sunum transkripti:

BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti vermeyi kendine prensip edinmiş olan bir kurumdur. BRS olarak, yerli ve yabancı şirketlerin ihtiyaçları doğrultusunda; kalıcı çözümler üreterek, firmanızı maliye, mühendislik, hukuk, denetim, vergi, bağımsız kurumsal finansman, turizm danışmanlığı, devlet teşvikleri takip ve projelerin yürütülmesi, ihtiyacınız olan birçok alanda hizmet sunuyoruz. Her biri kendi alanında deneyimli; her sektör ve işletmeler için, en üst düzeye kadar her seviyede iş ortağı olduğumuz işletmelere ihtiyaçları doğrultusunda kuruma özel çözümler üretiyoruz.

BRS DANIŞMANLIK BRS Danışmanlık olarak sizlere birçok alanda destek verirken, firmanıza dışarıdan bir kuruluş gibi değil tamamen firmanızın bir bütünü olarak hareket edinmeyi kendine prensip etmiş bir kuruluştur.

BRS MALİ DANIŞMANLIK Maliyet, yönetim ve enflasyon muhasebesi dahil, muhasebe sistemlerin kurulması, uygulanması, denetimi Bütçe ve yönetim muhasebe uygulamaları, kontrolleri ve karlılık araştırması Şirket verilerinin aylık, üç aylık, altı aylık ve yıllık dönemlerde değerlendirilmesi; karlılığın arttırılması için planlamaların yapılması ve uygun stratejilerin oluşturulması Kanun ve uygulama değişikliklerinin devamlı olarak bildirilmesi ve görüş verilmesi Muhasebe uygulamaları ve esasları konusunda hizmet içi eğitimlerin verilmesi Dönemsel olarak mali tablolarının oluşturularak raporlanması Turizm Teşvik uygulamaları ile ilgili danışmanlıklar Aylık ve yıllık beyannamelerin hazırlanması Mevzuat gereğince yaptırılacak tüm tasdik işlemleri SSK-Bağ-kur işlerinin takibi Rapor formatlarının geliştirilmesi Fizibilite etütlerinin hazırlanması ve değerlendirilmesi Stok kontrol model ve sistemlerinin geliştirilmesi

BRS SATIŞ DESTEK VE REKLAM Başka şehirdeki müşterilerin sizleri tanıması ve sizlerin yeniliklerinizden müşterilerinizin bilgi alması mı gerekli? Başka şehir ve ülkelerde yeni satış ağı oluşturmak ve satış stratejisi yapmak mı istiyorsunuz? Başka şehirde şube veya alt satış ağı kurulması çok zahmetli ve maliyeti yüksek mi geliyor? BRS DANIŞMANLIK olarak gerekli olan bu satış ve pazarlama hizmetlerini, sizden biriymiş gibi biz vermekteyiz. Reklam departmanı olmayan veya bu birimi daha etkin kullanmak isteyen kurumlar, ileri düzey reklam danışmanlık hizmetimizden faydalanabilir. İnternette, sosyal ağlar da, görsel & basılı medya da, ülke genelinde veya dünya çapında gerçekleştirmek istediğiniz tüm reklam kampanyalarınızı, taze fikirlerimiz ile desteklemekteyiz. BRS Danışmanlık olarak sizinle yaptığımız anlaşmalar doğrultusunda Sizlerin görsel materyallerinizi kullanarak sizlerin marka ve ismini kendi markamız olarak benimser ve satış ağınızı güçlendirmeyi hedeflemekteyiz. Pazar analizleri yapmak Verimlilik ve karlılık analizleri yapmak Satış kanallarını belirlemek Satış hedeflerini belirlemek Fiyat politikasını belirlemek Müşteri takip sistemini oluşturmak, Kısaca SATIŞ PLANLAMANIZI yapmaktayız

BRS İLETİŞİM İletişim bugün hayatımızda dün olduğundan çok daha fazla yer tutan önemli bir olgu Bu olgu sadece “iletişim” içinde olduğumuz kişi ve mecranın sayısal fazlalığı anlamına, ya da edindiğimiz, bilginin niceliksel fazlalığı ile sınırlı değildir. Bireyler birbirileri ile her geçen gün daha fazla online haline geldiği ölçüde interaktivite mevcut ilişki formlarını değiştirmekte, niteliksel olarak iletişimin mahiyeti ve sonuçları da değişmektedir. Bilgiyi diğer kişilere sözlü ve yazılı biçimde aktararak konuyu açık biçimde ortaya koymak; tartışma, soru sorma ve geri bildirim yolu ile karşılıklı anlaşmayı sağlamak. İç ve dış müşterilerin gereksinimlerini doğru bir şekilde öngörerek bu beklentilerin ötesinde bir sonuç almayı hedeflemek. Müşterilere kendi gereksinimlerini algılama ve tanımlamada yardımcı olmak; onlara daha önce karşılaşmadıkları yeni çözüm yolları önermek ve böylelikle yeni müşteriler / yeni projeler yaratmak. Çeşitli sorgulama ve araştırma yollarını kullanarak açığa çıkmayan konuları ortaya koymaya çalışmak; diğer kişilerin söylemek istemediklerini sözlü olmayan iletişim unsurlarını kullanarak ortaya koymak. Karşılıklı yapılan görüşmeleri (Pazarlık görüşmeleri de dahil olmak üzere) temel amaç üzerinde uzlaşmayı sağlayacak şekilde yürütmek.

REFERANSLARIMIZ

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ Dr. Adres: Pangaltı Ergenekon Cad. Pınar Apt. No:65 K:5 D:13 Şişli İSTANBUL info@brsdanismanlik.com