DAMACANA - TÜPGAZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Agency-1 Golf Otomasyonu
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Sinyal Takip Otomasyonu
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Merhaba… akıllı çözümler üretir.. Akıllı Ticaret B2B Ürün Sunumu.
Mobit Bilişim Elektronik ve Kontrol Sistemleri Dış Tic. A.Ş.
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Adım Adım Kurumsallaşma
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DEPOCU Depolarda çalışan arkadaşlara işlerinde yardımcı olalım istedik, DEPOCU yu hazırladık Depoların tüm giriş ve çıkışlarında barkod okuyuculu el terminallerinin.
Sarnıç Depo Tanıtımı 9500 m2 kapalı alan.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Yazılımda Tria Farkı Eczanede İlk POS Kasa Uygulaması
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Google Analytics Nedir?
Teknik Servis Programı
CWIZ CALL CENTER.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Sipariş Takip Programı
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
Yeni Ekonomi ve Geçiş Evreleri
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
Restaurant Yönetim Sistemi
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
ONLINE ELEKTRİK SAYAÇ OKUMA UYGULAMASI
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
1TÇ:Ticaret Yönetimi + Genel Muhasebe
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
BORUSAN TELEKOM ALOPRATİK HİZMETİ
Communication Platform
ÜRETİM KONTROLLÜ DEPO OTOMASYON SİSTEMİ
Bilişim sektöründe faaliyet gösteren firmalar arasında lider, önce ve yenilikçi olmayı kendisine vizyon edinmiş olan AIBIS; Türkiye, Almanya ve Suudi Arabistan’da.
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
TOBB ETÜ BİL 552 Internet Architecture
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Pi Magic — İş Uygulamaları Yatay Çözümler Endüstri Çözümleri Yönetim.
Mobil İletişimin Gelişimi
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Muhammed Emin ALTINTAŞ
CRM Mehmet Batuhan Ülper
Restoran Otomasyon Sistemi
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
Sunum transkripti:

DAMACANA - TÜPGAZ

DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ DAMACANA - TÜPGAZ PROJENİN AMACI Halen kullanılmakta olan ve bağımsız çalışan diğer sistemlere alternatif olarak GPRS ve internet kanalı ile sipariş, şikayet , abone bilgisinin MERKEZ, BAYİ, DAĞITIM ARAÇLARI arasında bilgi akışının ve yönetiminin sağlanması. Mobil Bayilik ve Direkt Dağıtım sistemlerinin oluşturulması. İsteğe bağlı olarak Bayi Kanallı, Mobil Bayilik veya Direkt Dağıtım sistemlerinin bir arada karma(HİBRİD) kullanımının sağlanması.

Bir Polikarbon Su Markası’nın Uygulayacağı Doğru İş Modeli Nedir ? Müşterinin Sahibi Kim ? Polikarbon Su dağıtım sektöründe önemli olan müşterinin sahibinin kim olduğudur. Marka’nın sahibi müşterinin sahibi olmalıdır. Aksi modeller gerçek bir marka ve başarılı olamamıştır. İdeal İş Modeli? Aracılar ? Çok Katmanlı Yapı ? Polikarbon Su dağıtım sektörü Dağıtıcı, Ana bayi , Alt bayi , Tali bayi gibi aracıların ve çok katmanlı yapıları kaldırmamaktadır. Sektörün kar marjları ve müşteri hizmet beklentileri buna izin vermemektedir.

İdeal İş Modeli !.. - İdeal iş modeli Üretim, Bayiye Dağıtım ve Müşteriye Dağıtım katmanlarından oluşmalıdır. Daha fazla katman veya aracı kesinlikle olmamalıdır. - Üretim, Bayiye Dağıtım, Müşteri Dağıtım kesinlikle marka sahibinin sistemi ile ve tam kontrolünde olmalıdır. - Müşteriye dağıtım ise dağıtım yapılacak bölgenin yapısına bağlı olarak kendisi müşteriye dağıtım yapan bölge bayilikleri veya kendisi müşteriye dağıtım yapan il bayilikleri ile yapılmalıdır. Müşteriye dağıtım sırasında kesinlikle marka sahibinin belirlemiş olduğu ve kontrolünde olan dağıtım sistemi kullanılmalıdır.

DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ DAMACANA - TÜPGAZ PROJENİN SAĞLADIKLARI Bayilerin sistemli, düzenli ve verimli çalışmalarını sağlar. Bayilerin araçları ile çift yönlü gerçek zamanlı entegrasyonunu sağlar. Tüm Abone ve Sipariş bilgilerinin merkezde de toplanmasını ve anlık olarak izlenmesini sağlar. Merkez tarafından anlık abone ve dağıtım raporları alınabilmektedir. Merkez tarafından yeni abone kaydı, şikayet ve sipariş almak mümkündür. Bu bilgilerin bayiler ile data ve mesaj olarak entegrasyonunu sağlar. (444 CALL CENTER veya IVR) Bayiler ile direk data ve aktif mesaj iletişimi imkanı vardır. İsteğe göre bayi kanallı, mobil bayilik veya direkt dağıtım imkanı sunar. (HİBRİD ÇALIŞMA)

DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ DAMACANA - TÜPGAZ PROJEDE KULLANILAN FET YAZILIM ÜRÜNLERİ FetSU PRO veya TüpGaz Takip PRO - Bayi Paketi Abone ve İşyeri Takip, Potansiyel Abone ve İşyeri Takip, Araç Takip, Depo Takip, Stok Takip, Kasa, Sipariş İşlemleri, Günsonu İşlemleri, Veresiye ve Cari Hesap Takip, İrsaliye ve Fatura İşlemleri, Personel Takip, ARG ile IVR Sesli Yanıt ve Caller ID Entegrasyonu, GSM GPRS, GSM SMS ile Araç Entegrasyonu Fet Okyanus DC – Ürün Dağıtım Mesaj Yönetim Sistemi XML Mesaj Yönetim Sistemi, GSM WAP Modülü, PDA Modülü, PC Modülü, MS SQL Database Kayıt Modülü Fet Okyanus PDM – Ürün Dağıtım Yönetim Sistemi 444 Call Center ve IVR Entegrasyonu, Abone Şikayet Yönetim Sistemi, Bayi Adına Yeni Abone Kayıt ve Sipariş Alma Sistemi, Mobil Bayilik Yönetim Sistemi, Abone Raporlama Sistemi, MS CRM Entegrasyonu

DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ DAMACANA - TÜPGAZ PROJEDE KULLANILAN FET YAZILIM ÜRÜNLERİ Web Kısıtlı Bayi Paketi - Bayi Paketine Alternatif Abone ve İşyeri Takip, Sipariş İşlemleri, Araç İşlemleri ve Takip, Sipariş Takip, GSM GPRS, GSM SMS ile Araç Entegrasyonu Web İzleme Sistemi – Merkez, Bölge ve Bayi İzleme Sistemi Araç İşlemleri ve İzleme, Bayi ve Araç Sipariş İzleme GIS İzleme Sistemi – GIS Haritaları İle Sipariş ve Araç İzleme GIS haritaları ile sipariş ve araç izleme.

DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ DAMACANA - TÜPGAZ BAYİ KANALLI DAĞITIMDA PROJENİN İHTİYAÇLARI 1- MERKEZ 1.1- FET OKYANUS DC ve PDM Sistemleri 1.2- MS SQL SERVER, IIS SERVER ve Internet Bağlantısı 1.3- Kurumsal GPRS Bağlantısı – APN Sistemi 1.4- Call Center ve IVR Sistemi 1.5- Operatör Sistemleri (PC ve Call Center) 1.6- 444 Hat Tahsisi 1.7- Turkcell OrtakGPRSCell özel hatların tahsisi 2- BAYİ MERKEZ 2.1- FETSU veya TüpGaz Bayileri Paketi veya Web Kısıtlı Bayi Paketi 2.2- ASDL Hat veya GPRS MODEM ile veya Normal Internet Çıkışı 3-BAYİ ARAÇ 3.1- GSM/GPRS Cep Telefonu

DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ DAMACANA - TÜPGAZ MOBİL BAYİLİK veya DİREKT DAĞITIMDA PROJENİN İHTİYAÇLARI 1- MERKEZ 1.1- FET OKYANUS DC ve PDM Sistemleri 1.2- MS SQL SERVER, IIS SERVER ve Internet Bağlantısı 1.3- Kurumsal GPRS Bağlantısı – APN Sistemi 1.4- Call Center ve IVR Sistemi 1.5- Operatör Sistemleri (PC ve Call Center) 1.6- 444 Hat Tahsisi 1.7- Turkcell OrtakGPRSCell Özel hatların tahsisi 2- BAYİ ARAÇ veya BAYİ MERKEZ 2.1- GSM/GPRS Cep Telefonu veya PC (Şeçilen dağıtım şekline bağlı)