1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik Planlama.
Advertisements

EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
STRATEJİK PLANLAMA.
1. Türkiye İtibar Zirvesi İtibarınız Kaç Karat? Elvan Oktar 26 Şubat 2011.
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
STRATEJİK PLANLAMA ve KURUMSAL YÖNETİM
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
Stratejik Planlama Doç. Dr. Mehmet İ. YAĞCI Mersin Üniversitesi
KURUMSAL İTİBAR ve KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ BERSAY İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI 23 Temmuz 2004.
Stratejik Analiz (SWOT Analizi)
ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI (ORAN) ABUDYK TOPLANTISI SUNUMU
Girişimcilik.
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
KÜÇÜK YATIRIMLAR FONU ORMANLARIMIZIN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL KATKILARI ÜZERİNE YEREL UYGULAMALAR PROJESİ “Yaşam için Fırsat, Doğa için Destek” İÇERİK.
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
HERMES ULUSLARARASI DANIŞMANLIK
 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.
STRATEJİ Strateji, örgütlere geleceği tahmin etme, çalışmalara belirli yön verme ve kendini bir bütün olarak görebilme olanağı veren araçtır. Örgütler;
STRATEJİK PLANLAMA Dr. Yüksel VARDAR 19 Ekim 2007, ANKARA.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
HAFTA I.
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
YÖNT 101 – İŞLETMEYE GİRİŞ I
T. C. ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI ÇED VE PLANLAMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Y
Stratejik Planlama. Stratejik Planlama-1 A: İşi doğru yapma B: Doğru işi yapma A: Etkinlik B: Etkililik.
Sponsorluk 1.
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar Öz Değerlendirme ve Teknik Özellikler.
Stratejik Yönetim.
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
STRATEJİK PLAN Burak Arıkan, Nezih Güven Bologna Rehberi
STRATEJİK PLANLAMA.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU GELECEĞE YÖNELİM 2 1 Mehmet ÇİÇEK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Strateji Geliştirme Başkanlığı
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kamu Kuruluşlarında Stratejik Yönetim
NANOMAM® a. ş www. nanomam
OKUL/KURUMDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ “GELECEĞE YÖNELİM” MİSYON BİLDİRİSİ MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Ar-Ge BİRİMİ Mart 2012.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Toplam Kalite Yönetimi
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET DESTEKLERİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ 2010/8 sayılı Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi.
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
İKS UYGULAMA, İZLEME DEĞERLENDİRME İKS SONUÇLARIN PAYLAŞILMASI.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
1963 yılında, Manisa’da İsmail Keskinoğlu’nun girişimleriyle kurulmuştur. Tavukçuluk ve yumurta üretimi ile faaliyetlerine başlayan şirket daha sonra.
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Faaliyet Raporları Demet ARSLANTAŞ
TANITIM SUNUMU.
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Sunum transkripti:

1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar; müşterilerimizin iş hedeflerine ulaşmalarına katkı sağlayacak iletişim stratejileri oluşturarak projeler geliştirir ve bu projelerin hayata geçirilmesini sağlarız.

Misyonumuz; toplumsal fayda çerçevesinde, hizmet verdiğimiz kurumların hedeflerine uygun, yenilikçi, yaratıcı ve stratejik iletişim faaliyetlerinde bulunmak ve sonunda müşterilerimizin ölçülebilir kazançlar elde etmelerini sağlamak.

Vizyonumuz; entegre pazarlama iletişimi alanında müşterilerimizin ihtiyaçlarına en iyi çözümü sunan, yaratıcı, itibarlı ve iletişim sektörünün en “Üretken” ajansı olmak.

Müşterilerimiz İçin Yol Haritamız

 Mevcut durum analizi (SWOT)  Sektör durum değerlendirmesi  Rakip ve rakip durum analizleri  İş hedeflerinin paylaşımı  İletişim hedefleri doğrultusunda medya planının hazırlanması  Ana ve alt iletişim mesajlarının belirlenmesi  Mesajları iletecek iletişim araçları geliştirilmesi

 Basın ilişkileri yönetimi  Hedef sektörlerle ve basınla ilişkileri güçlendirecek etkinlik ve organizasyonların planlanması  Kurum içi iletişim yönetimi  Sosyal sorumluluk ve sponsorluk politikalarının oluşturulması.  Aylık ve yıllık raporların hazırlanması.

Üretken İletişim Danışmanlığı Disiplinli, özverili ve çözüm odaklı çalışırız. Ahlak değerlerine, insan haklarına ve çevreye duyarlıyız. Doğruluk ve şeffaflık çerçevesinde iletişimimizi sürdürürüz. Mükemmeliyetçiyiz ve yeniliklerin takipçisiyiz. İşimizi ilk günkü heyecanla yaparız. Gece gündüz çalışırız, değer yaratırız.

Üretken İletişim Danışmanlığı Kurum İçi İletişimi Kriz İletişimi Medya İlişkileri Sosyal Sorumluluk İletişimi Sosyal Medya Yönetimi Sponsorluk Yönetimi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Etkinlik Yönetimi Kurumsal Yayıncılık

Örnek Uygulamalar

Teşekkürler…