Çağrı Kayıt ve Analiz Programı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

AKILLI FAKS.
Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
Yakınsama Çözümü Ürün Sunumu.
Ses Kayıt Sistemi.
IP PBX.
2012
Yazıcı ve Çok Amaçlı Ofis Makineleri Yönetimi
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DAMACANA - TÜPGAZ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Tanışma ABYSIS Sistemleri
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Google Analytics Nedir?
IP PBX FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi.
CWIZ CALL CENTER.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
 Ofis dışından erişim  Kurulum gerekmez  Internet Explorer, Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari üzerinden çalışma  Sade ve basit arayüz Web Avantajları.
SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
KA Bilişim Teknolojileri
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Birtel İletişim Teknolojileri
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
BTP 108 BİLGİSAYAR AĞ SİSTEMLERİ AĞ KAVRAMI Birden çok bilgisayarın birbirine bağlı olarak kullanılmasıyla oluşturulan çalışma biçimine bilgisayar ağı.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate FXO/FXS FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Duvar veya masa üstü Ebatlar (mm): 130 x 100 x.
FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
1 Yetkili Satıcı Toplantısı – Fethiye 2008 Operatör konsol ve Enformasyon sistemi OSPC Yetkili Satıcı Toplantısı 2-4 Mayıs 2008 Fethiye.
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
BORUSAN TELEKOM ALOPRATİK HİZMETİ
Merhaba ben Abdullah Alp ASLAN Globax Firması Yöneticisiyim
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate Analog FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Masa üstüne veya duvara Ebatlar (mm): 90 x 60 x.
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
E-postanın nasıl kullanılır?
İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
KOBİ KURUMSAL ÜRÜN EĞİTİMİ
Kasım Webinarı Ü. Esra KÖROĞLU - Alparslan MESRİ.
NetKafem Kullanımı Basit, Maliyeti Düşük, İşlevleri Güçlü
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Lync; Microsoft tarafından 2007 yılında ofis paketlerine dahil edilmiş anlık mesajlaşma yazılımının adıdır. Lync yazılımı Microsoft Office yazılımlarıyla.
Ağ Donanımları Ağ Nedir ? Ağ Donanımları Bridge Hub Switch Router
SUNUM KONU BAŞLIKLARI->
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMLERİ
(Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Muhammed Emin ALTINTAŞ
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Tablet Menü.
Tablet Menü.
BİLGİ İŞLEM YAPILANMASI
Active Directory.
Voice/VoIP Eylem ökcü
KEPMutabakat Çözümü.
Araç Takip ve Güzergah Planlama Sistemi
EN KOLAY ONLINE ÖN MUHASEBE PROGRAMI YONCAERP
Küçük ve Orta Ölçekli işletmeler için Online Ön Muhasebe Programı YoncaERP ile Stok, Cari, Fatura, Sipariş, Kasa, Banka, Çek Senet takibini yapın
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Amazon Web Servisleri ve Javascript Dilinin Birlikte Kullanımı
Sunum transkripti:

Çağrı Kayıt ve Analiz Programı

İlk Bakışta… Firmanızın telefon trafiğinin kayıtlarını tutar Her görüşmeyi, kullandığınız operatöre göre gerçeğe çok yakın ücretlendirir. Tamamen web tabanlıdır. Raporları ve çağrı detaylarını e-mail olarak ulaştırır. Şubeli yapıları ve hibrit sistemleri destekler. (Tüm santral marka ve modelleriyle uyumludur) Şirketin yönetim hiyerarşisi programa yetkilendirmede birebir uygulanabilir. (örneğin bölge satış müdürü kendisine bağlı illerdeki sadece satış personelinin görüşmelerini görebilir.)

Ayrıca… Dahili telefon rehberine kayıtlar iş ve özel olarak girilebilmesi sayesinde çalışanların özel görüşmeleri ayrıca raporlanabilir. Operatör seçici yazılım aracı sayesinde, yapılan her görüşme alternatif operatör tarifesiyle ücretlendirilir ve ne kadar avantaj sağlayacağı önceden hesaplanabilir. Santralin hangi yönde kapasitesinin ne seviyede kullanıldığını raporlayarak, VoIP yatırımlarında gerekli kapasite öngörüsünü yapabilmeyi sağlar.

Kullanıcı Dostu Arayüz… Callipso Analyzer tek bir sunucu bilgisayara kurulur. Bütün raporlar, bilgisayar ağına bağlı ve internet tarayıcısına sahip herhangi bir PC’den alınabilir. Kullanıcılar için ayrıca istemci yazılımı kurmaya gerek yoktur.

Sınırsız Şube Entegrasyonu… Enterprise paketiyle, genişleyen kurumlarda yeni şubeler kolaylıkla sisteme eklenebilir ve raporlanabilir. Şube verileri RS232 / seri port üzerinden veya IP üzerinden alınabilir.

Gerçek Zamanlı Kayıt… Callipso Analyzer Enterprise çok noktalı işletmeler için özel olarak tasarlanmış bir uygulamadır. Şube santrallerinden toplanan tüm CDR bilgisi merkezi veritabanına girilir ve uzak lokasyonlardan raporlanabilir. Callipso Analyzer Enterprise çok seviyeli yetkilendirme özelliği sayesinde tüm kullanıcıların kendi yetkileri çerçevesinde erişimine olanak tanır.

Farklı Yetki Seviyeleri ile Farklı Oturumlar Açabilme… Callipso Analyzer Enterprise ile farklı yetki seviyeleri yaratılıp bu yetki seviyelerinde oturum açan kullanıcının neler görebileceği tamamen program yöneticisi tarafından belirlenebilir.

Kullanıcıları Gruplara Ayırabilme… Callipso Analyzer’ın esnek tasarlanmış veri tabanı yapısında, kullanıcılarınızı şirket, şube, maliyet merkezi ve kullanıcı grupları başlıkları altında sınıflandırarak ayrıntılı raporlar üretebilirsiniz.

Arama Yönü Tanımlayabilme… Standart (şehiriçi , şehirlerarası, GSM) gibi yönlerin haricinde kendi arama yönünüzü kendiniz oluşturabilirsiniz. Örneğin belli müşteri isimleri girip altına telefon numaralarını ekleyerek , görüşme listelerken bu müşteriye doğru yapılan aramaları filtreleyebilirsiniz

Dış Hatlarınıza Farklı Tarifeler Seçebilme… Santralinizin dış hat portlarına Türk Telekom hatları, VoIP cihazı, Farklı operatörlerin GSM terminalleri ve UMTH operatörleri bağlı olabilir. Tüm hatlarınız için ayrı bir tarife yapısı kullanarak gerçek sonuçlara yakın değerlerde ücretlendirme yaptırabilirsiniz.

12 Khz Kontör Sinyal Desteği… Analog hatlarda 12 Khz ücretlendirme sinyali yada ISDN hatlarda AOC bilgisinin aktif olduğu ve telefon santralince desteklendiği durumlarda ücretlendirme kontör bilgisine göre yaptırılabilir.

Özgür Tarife Seçeneği… Callipso Analyzer Enterprise Türk Telekom , Turkcell , Telsim , Avea tarifeleri yüklü halde gelir. Gerektiğinde kendi tarifenizi oluşturabilir, mevcut UMTH tarifelerini sisteme yükleyebilirsiniz.

Farklı Operatörleri Karşılaştırma… Şirketinizin belirlenen ayda yaptığı görüşmeleri, sistemde yüklemiş alternatif operatör tarifeleri ile ücretlendirilse oluşacak rakamsal farkları hesaplar. Bu çalışma için her yön için (şehir içi, şehirler arası, milletler arası, GSM) başka bir alternatif operatör seçilebilir.

Geçmişe Dönük Ücretlendirme… Büyük yapılarda tarifelerin yanlış tanımlanması büyük rakamsal farklılıklara sebep olabilir. Bu aracı kullanarak geçmişe yönelik milyonlarca kayıdı yeniden ücretlendirebilirsiniz.

Kapsamlı ve Zengin Raporlar… Callipso Analyzer Enterprise 2002 yılından günümüze dek sürekli geliştirilen bir yazılım ürünüdür. Türkiye’nin en büyük bankaları, mağazaları ve holdinglerinin de kapsayan referanslarının talepleriyle şekillenmiş çok çeşitli rapor seçenekleri sunmaktadır.

Otomatik E-mail Gönderme… Callipso Analyzer oluşturduğunuz raporları otomatik olarak vereceğiniz e-mail adreslerine MS Excel veya HTML formatında e-mail olarak periyodik şekilde gönderebilmektedir. Raporların network üzerinde belirli bir yere kayıt edilmesi de mümkündür.

Hat Yoğunluğunu Ölçümü… Gün içinde yapılan görüşme trafiğine göre hat yoğunluğunu ölçer ve aynı anda meşgul olan hat sayısına göre dış hat ihtiyacınızın fazlalık ve gerekliliğine karar vermenizde yardımcı olur. Dış hatlarınızı verimli kullanılmanızı sağlar…

Alarm Servisleri… Şubelerinizin son durumlarını kontrol ederek en son hangi tarihte veri geldiğini ve şubenin son durumu hakkında bilgi verir. Böylece data kaybına zamanında müdahale imkanı sağlanır.

Callipso Box Çözümü… Çok şubeli yapılarda, şube santralinden RS232 bağlantısıyla alınan verilerin IP üzerinden merkez sunucuya gönderen bir cihazdır. Üzerinde bulunan buffer sayesinde ağdan kaynaklanan sorunlarda veri kayıplarını önler. Santral ile PC mesafesi uzak olan ortamlarda da tercih edilebilir.

Entegrasyon Sağladığımız Markalar…

Bazı Referanslarımız... Finansbank Citibank Akbank Kuveyt Türk Bankası Albaraka Türk Anadolu Bank Vakıfbank Call Center Arap Türk Bankası Arçelik Vodafone Acıbadem Hastanesi Şişecam Dünya Göz Birleşmiş Milletler Fransız Kültür Merkezi Yapıkredi Yatırım Yapıkredi Portföy Fiba Sigorta DHL MNG Lufthansa Digitürk Tübitak Schenker Arkas İstanbul Göz Hastanesi Abant İzzet Baysal Üniversitesi Dumankaya İnşaat Siemens Business Çalık Holding Ulusoy Deniz Yolları Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Kıyı Emniyet Genel Müdürlüğü Ceylan Intercontinental Bayer İlaç San. Tic. Nurol Holding Medikal Park Sertrans Kervan Gıda Trek Turizm Başarı Elektronik Boyner Backup Yemek Sepeti Aegon Emeklilik Ereğli Demir Çelik Sanovel İlaç Turkmax Pizzahut Omni İletişim Ağaç Peyzaj A.Ş. Açı Okulları Valeo Servis Duyar Vana Makina TNS-PİAR Michelin

Teşekkürler