SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NEDİR? MADE expo mimarlık, inşaat ve yeni yapı tekniklerinin buluştuğu en önemli uluslararası fuardır. SaieDue ve Europolis’in deneyimlerinin birleşimiyle.
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
1986 YILI GÜNEŞ ENERJİSİ İLE ISITMA SEKTÖRÜNE GİRİŞ 1998 YILI İLK KATI YAKITLI KAZANLAR ‘’ farkımız kalitemiz ‘’ 2002 YILI ÜRÜN YELPAZESİ GENİŞLİYOR.
OBEZİTE İSTATİSTİKLERİ
Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
2011 MİLANO ULUSLAR ARASI MOBİLYA FUAR RAPORU 2011 Salone Internazionale del Mobile.
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
İNŞAAT SEKTÖRÜ: MAKRO BAKIŞ
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ.
KREA GRUP Hyatt Regency, İstanbul 20 Mayıs  Dünya piyasalarında görünüm  Türkiye piyasaları  Krea ve yatırım stratejisi Ekler  Türkiye Ekonomisine.
1 BASIN TOPLANTISI 12 Mayıs 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International İstanbul.
Elektronik, beyaz eşya ve bilgi teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren ve yedi yurtiçi, onbir yurtdışı olmak üzere toplam 18 şirketten oluşan Vestel.
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Yapı ve Genel Prensipler Kültür Bilgi-Günü 2011.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
PERFIL EN FRIO –Condesa Grubu Perfiles de Precisión, S.L. KURUMSAL SUNUM Haziran 2012.
GRUP ŞİRKETLERİMZ ERKA ENDÜSTRİYEL kurulduğu ilk günden itibaren yılların verdiği deneyimle kağıt ve temizlik sektöründe kaliteli hizmet anlayışını hep.
Avrupa Birliği Ortak Tarım Planı -AB OTP-
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
REW İSTANBUL Uluslararası 7. Geri Dönüşüm, Çevre Teknolojileri ve Atık Yönetimi Fuarı 8-11 Haziran 2011 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Prof. Dr. Habip ASAN, TPE Başkanı 31 Ekim2013, İZMİR Türkiye’de Yenilikçi Üretim Yapısına Geçişte Sınai Mülkiyet Alanında Yaşanan Gelişmeler.
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
Pınar Erzin Managing Director 11. ANKOS Yıllık Toplantısı, Muğla Üniversitesi, 28 Nisan – 1 Mayıs 2011.
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
PAZAR RAPORLARI_2013.
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ
Türkiye'de Büyük Kentler Dışında Kurulan Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümlerinin Özellikleri ve Kurulmakta Olan Bölümlere Öneriler 50.Kütüphane Haftası Doç.
1 BASINTOPLANTISI 5 Kasım 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International Istanbul.
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
NKÜ Çorlu Mühendislik Fakültesi
Mevcut Durum ve Gelecek Vizyonu 18 Temmuz 2012 Sakarya
ÜLKEMİZDE MEYVE SUYU TÜKETİMİ VE İHRACAT ORANLARI
Zentralverband der Augenoptiker 1. Uluslararası Koruyucu Görme Sağlığı üzerine Eğitimsel ve Ticari Gelişim Sempozyumu 26 Mayıs 2013, Divan Otel İstanbul.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
Tıp Fakültesi 1 ve 4. Sınıflar Arasında Gözlük/Lens Kullanımı ve Öğrencilerin Lazer Göz Ameliyatına Bakış Açısı Hazırlayanlar*; Hatice Hancı, İsmail Tarduş,
FİNANS SEKTÖRÜNDE YABANCI SERMAYE ARALIK TSPAKB 2 İSTİKRAR  Siyasi istikrar Uluslararası yatırımcıların güvenini sağlayan tek parti hükümeti 
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
1 Arjantin Ülke Sohbet Toplantısı (M.Serhan Kara) Ankara, 28 Mayıs 2007 T.C. BAŞBAKANLIK DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI T.C. BAŞBAKANLIK DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI.
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ. TÜRKİYE’DE PERAKENDE  ENERJİ, EĞİTİM VE SAĞLIKTAN SONRA DÖRDÜNCÜ BÜYÜK SEKTÖR  2006 YILI TOPLAM CİROSU MİLYAR.
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
DIŞ EKONOMİK İLİŞKİLER

EURO 2016 TÜRKİYE Onur KILIÇ. UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası.
BİZ KİMİZ? KREA Direct, 2002 yılında kurulan ve “Doğrudan Pazarlama", “Etkinlik Pazarlaması", “İnteraktif Pazarlama" and “Bütünleşik Pazarlama İletişimi"
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
ALIŞVERİŞ MERKEZİ BURSA VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
Tülay SÖZERİ AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi Tel: / İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI
Engineering Village Platformu Foksiyonlar ve Arama fırsatları Tübitak - Ekual Mayıs,2008 Emre Bilinç ITS.
Uzm. Fatma BAŞAR Cahit Arf Bilgi Merkezi Eğitim ve Tanıtım Sorumlusu 22 Eylül 2010 T.C. Sağlık Bakanlığı Eğitim Toplantısı TÜBİTAK.
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
Koordinatörler Toplantısı - 14 Mayıs 2009 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Desteklenen Faaliyetler: Yoğun Programlar (IP) ve Diğer Proje Faaliyetleri.
EKONOMİK ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDİRME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
FUAR DEĞERLENDİRME TOPLANTISINAHOŞGELDİNİZ. Güç Birliğinin Eseri İFEXPO.
ÇERKEZKÖY TİCARET VE SANAYİ ODASI. Hannover Messe Sanayi ve Endüstri Fuarı dünyanın en dinamik ve kapsamlı fuarlarından biridir.
35. Pınar Resim Yarışması hakkında soru ve cevaplar
Türkiye’nin dünyaya anlattığı hikayesi imalattaki gücüyle başlıyor, ihracattaki potansiyeli ile devam ediyor..
SEMİNER TİM AKADEMİ 2023 – İNGİLTERE PAZARI 3 MAYIS GAZİANTEP
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
Tarımsal Gıda Endüstrisinde Yeni Girişimcilerin Uluslararasılaşması
Sunum transkripti:

SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli 17 Mayıs 2012

Avrupa Optik Pazarı 2011 Sonuçları Avrupa’da ülkelere göre pazarın durumu farklılıklar gösteriyor , (iyi büyüme, istikrar, düşüş vb. ) Avrupa ‘nın en büyük 5 pazarı Fransa : 5.7 milyar Euro (2011 yılında % 1 artış ) Almanya : 5 Milyar Euro (+ %2.5) İngiltere 3.5 Milyar Euro (- % 0.5) İtalya: 2.9 Milyar Euro (+ % 0.2 ) İspanya : 1.8 Milyar Euro (+ %1.5 ) Satış noktaları : Ortalama : 6000 kişiye 1 optik mağazası Mağazaların %50 - %65’i franchise veya bayi Fransa : Ciro: 5.7 Milyar Euro Gözlük camları : % 57 Optik çerçeveleri : % 24 Güneş gözlükleri : % 9 Kontakt lensler : % 8 Diğer: % 3

SILMO fuarı: >Silmo , içerik olarak katma değeri yüksek , uluslararası bir profesyonel iş platformu olduğu kadar, renkli ve eğlenceli atmosfere sahip profesyonel bir fuardır.

SILMO fuarının tarihçesi 1967 : Salon international de la lunetterie et des matériels pour opticiens (S.I.L.M.O) , Uluslararası Gözlük ve Optisyenlere yönelik materyaller fuarı , Mayıs ayında Fransa’nın Oyonnax şehrinde yapıldı 1982 : Silmo fuarı Paris’e taşındı 1983: Tarihi değiştirildi: Ekim Yılın 2. koleksiyonları 1994: SILMO d'Or – Yaratıcılık ve inovasyonun ödüllendirildiği ilk Silmo d’Or yarışmasının lansmanı yapıldı. 1996: Dizayn ve tasarım ön planda: SILMO Village kuruldu 2007: SILMO fuarının 40. yılı – rekor bir yıl 2010: Fuar alanı değişikliği , Silmo New Generation Fransız optik ve gözlük üreticilerinin , sektörün profesyonelleri ile buluşmak üzere kurmuş olduğu optik ve gözlük fuarı

Rakamlarla SILMO 77.000 m² teşhir alanı 898 katılımcı firma, 1300 marka 77.000 m² teşhir alanı 34671 ziyaretçi – (% 56’sı uluslararası ziyaretçi) 311 Türk ziyaretçi (+ % 35 , 2010 yılından bu yana) 2011 verileri

Katılımcıların ülkelere dağılımı (2011)

Uluslararası ziyaretçilerin ülkelere dağılımı (2011) Avrupa: Toplamın % 63’ü

SILMO fuarının güçlü yönleri 1 > Benzersiz ürün çeşitliliği Optik çerçeveleri, değişik segmentler Teknolojik ürünler: gözlük camları ve makinaları Hizmetler 2 > Fuar alanında kolaylık Aynı katta birbirine bağlanan 2 büyük Hall 2012 hedefleri : -80 000 m² stand alanı -950 katılımcı

SILMO fuarının güçlü yönleri 3 > Faydalı ve benzersiz bir profesyonel deneyim için çok sayıda hizmet ve etkinlik! Zengin içerikli bir internet sitesi: Bilgi ön planda : inovasyon, yeni eğilimler vb. Basın / Alıcılar için Club bölümü Forumlar SILMO d’Or ödülleri Lien MO by silmo

Silmo Academy –Eğitim ve Formasyon 1 Toplantı ≥ 100 katılımcı Bilimsel kologyum 2012 Teması : Refraksiyon ( gözün kırma kusurları) Tematik Konferanslar Temalar : 3 boyutlu gözlükler, merchandising…. 2 Küçük gruplar: Max 20 - 50 katılımcılı - 2012 YENİLİK Teknik atölyeler Demonstrasyonlar, canlı sunumlar Temalar : Kontakt lensler, odyoloji, audiologie, görme zorlukları …. (İngilizce simultane tercüme)

Pratik Bilgiler 3 Detaylı bilgi için: 1 İnternetten ön kayıt 1 Haziran tarihinden itibaren 2 Ücretsiz shuttle Charles de Gaulle Havaalanı – Paris Nord Villepinte fuar alanı arasında Porte Maillot – Paris Nord Villepinte fuar alanı arasında 3 Detaylı bilgi için: Türkiye Temsilcimiz : Promosalons Turquie e-mail: turkiye@promosalons.com.tr

TEŞEKKÜR EDERİZ