Mühendislik ve Teknoloji Tezsiz Yüksek Lisans

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AKILCI İLAÇ KULLANIMI BURDUR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
TÜRKİYE’DE ÇOCUK DOSTU ŞEHİRLERİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ATILACAK ADIMLAR ÇDŞ Toplantısı Ankara Nisan 2006.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Prof. Dr. Aysel Aziz İstanbul Arel Üniversitesi
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI
14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,
“Küçükçekmece Perakende Balık Pazarı’nda AB Standartlarının Uygulanması” Projesi
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Kamu Personeli Verimlilik Projesi
ORGAN NAKLİ HAFTASI 3-9 KASIM 2004
ALAN ADLARI .TR UZANTILI SİTELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2009 YILI PROGRAMI Kartal Belediyesi
TÜRKİYE MASA TENİSİ FEDERASYONU
Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK!
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2011 YILI PROGRAMI (OCAK /15 MAYIS ARALIĞI) Kartal Belediyesi
Squash Federasyonu Sponsorluk Teklifi Squash Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
(TODUP Grup C-1) GRUP KAZASIZ BELASIZ.
Sağlıklı Nesil, Sağlıklı Gelecek Projesi Ödül Törenine Hoş Geldiniz
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
SİBEL KURNAZ SERAP ARIMAN YAKUP ARSLAN
TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ VE SAĞLIK İLETİŞİMİ Esra Kazancıbaşı Öztekin.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
İ leti ş im materyalleri - Koruma ve bilgilendirme dönemi - Salgın dönemi dikkate alınarak hazırlanmı ş tır.
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
TÜRKİYE KARBONMONOKSİT ZEHİRLENMELERİNİN ÖNLENMESİ PROGRAMI VE EYLEM PLANI ( ) PAYDAŞLARIN SORUMLULUKLARI.
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
KONUTKENT İLKOKULU. Comenius, Avrupa Birliği Bakanlığı bünyesindeki Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülen ve finanse edilen bir programdır. Uluslararası.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
OKULUMUZ ÇALIŞMALARI YEREL MEDYADA VE ARSİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NIN WEB SİTESİNDE GÜNDEMDE İlgi: a) Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü’nün.
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
EŞİT BİR EĞİTİM İÇİN ENGELSİZ KAMPÜS
YAŞAMA EN İYİ BAŞLANGIÇ PROJESİ
BADMINTON FEDERASYONUNA ve FAALİYETLERİNE NEDEN SPONSOR OLMALISINIZ?
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
Ortaklık Kurma Kütüphan-e Türkiye Tanıtım Çalışma Grubu Ankara, Ağustos 2015.
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
1. Uyuşturucuyla mücadele kapsamında eğitim
ETMD LİGİ NEDİR ? Her yıl Mart-Mayıs aylarında İstanbul’da düzenlenen kurumsal şirket çalışanlarının katılımıyla, hizmetleri ve katılımcı kitlesiyle Türkiye'nin.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER.
SağlIk alAnInda çalIşan sİvİl toplum örgütlerİ
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
KUŞ GRİBİ VE İNSANA TESİR EDEN SALGINA HAZIRLIK VE MÜCADELE PROJESİ Hayvan Sağlığı Bileşeni İnsan Sağlığı Bileşeni Kamuoyu Bilinçlendirme ve Koordinasyon.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
Bursa Sağlık MüdürlüğüBURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İLETİŞİM MERKEZİ.
8 MAYIS 2016 – İzmir 14:00 KOŞAMAYANLAR İÇİN KOŞUYORUZ!
TEKNOPAZARDESTEĞİ HAZİRAN 2016 ANKARA. Teknolojik Ürün, Tanıtım ve Pazarlama (TEKNOPAZAR) Destek Programı Bakanlığımıza bağlı Bilim ve Teknoloji Genel.
ETMD LİGİ NEDİR ? NEDEN ETMD LİGİ ?
Türkiye’nin İnsan Kaynakları Sitesi
Tanıtım Çalışma Grubu
AY-TUR TURİZM SAN VE TİC A.Ş. TURUNÇ RESORT OTEL
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Ahmetcan Beyin Tümörü İle Mücadele Derneği
Sunum transkripti:

Mühendislik ve Teknoloji Tezsiz Yüksek Lisans Fatih Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Tezsiz Yüksek Lisans YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES Evde Diyaliz Servis Sistemi Projesi EDSS EVDİYASER

Bu Sunum Evde Diyaliz Servisi Hizmeti Projesinin Sadece Yaygınlaştırma Faaliyetlerini Kapsamaktadır.

EVİNİZDE DİYALİZ SERVİSİNİZ

BÖBREK SAĞLIĞIMIZ NE DURUMDA? Türkiye’de böbrek hastalığının görülme sıklığı nedir? Türk Nefroloji Derneği’nin 2010 yılında ülke çapında 18 yaş üzeri 10748 erişkinde yaptığı çalışmanın sonuçlarına göre ülkemizde yaklaşık her 8 kişiden 1’inde kronik böbrek hastalığı vardır. Bu çalışmada elde edilen verilere göre erişkin nüfusta yaklaşık 7 milyon insan kronik böbrek hastasıdır. -Kaynak-

BÖBREK SAĞLIĞIMIZ NE DURUMDA? Türkiye’de potansiyel müşteri ne kadar? Ev diyalizi, ülkemizde hemodiyaliz tedavisi gören yaklaşık 55 bin hastayı yakından ilgilendiriyor.  -Kaynak- Bu istatistiklere göre insanların böbrek hastalıkları hakkında bilinçlenmesi ve ilgilerinin çekilmesi gerekmektedir. Çünkü birçok böbrek hastası tehlikenin farkında değil ve sağlıkları her geçen gün daha da kötüye gitmektedir. Yaygınlaştırma Faaliyetlerimizi bilinçlendirme üzerinde yoğunlaştırmamızda fayda olacaktır. Böylelikle hem bilinçli, hem de tedavide istekli müşterilerimiz olacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: Kamu Spotu halkın yararını, toplumun huzur ve refahını gözeten reklamlar bütünüdür.  Kamu Spotu Reklamları Devlet tarafından düzenlenmekte olup, devlet ve özel kanallar vasıtasıyla halka aktarılmaktadır. Kamu Spotu Reklamlarının Genel Konuları ; Sağlık, Alkol, Sigara, Trafik Kazaları, Engelli Vatandaşlarımız, Kaçakçılık, Terör olayları gibi benzeri vakalarda halkımızı uyarmak, ve bilinçlendirmektir. Bu alanda yapılan faaliyetlerde genellikle projenin maddi getirisini hissettirmeden, uygulamanın insan sağlığı için olduğunun üstünde durulması gerekmektedir.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: İlkokullarda Böbrek Sağlığının Bilinçlendirilmesi: Milli Eğitim Bakanlığı ile görüşülecektir. Bu faaliyeti ilkokullarda, personellerimizce sağlık günleri adı altında, böbrek sağlığının önemi anlatılacaktır. Daha sonrasında tedavi yöntemlerinde hizmetimizden (EVDİYAMER) bahsedilecektir. Müşteri profilimizde çocukların bulunmaması bu faaliyet hakkında sizleri yanıltmasın. Bu faaliyetle aslında, öğrencinin gün sonunda ilgili konuyu velilerine ve ailesine de bahsetmesini sağlayarak projeyi bilinir kılınması hedeflenecektir.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: Camilerde Cemaat İçin Böbrek Sağlığı Vaazı: Diyanet İşleri ile görüşülecektir. Bu faaliyet camilerde Cuma namazı hutbelerinde sağlık konusu seçilerek böbrek sağlığının öneminin vurgulanması hedefleyecektir. Böbrek sağlığını merak ettirme amaçlanarak projenin araştırmalarda (web,dergi,gazete,tv..vs) yer alması sağlanacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: İETT Araçları İett Genel Müdürlüğü ile görüşülecektir. Bu faaliyet ile, tüm iett araçlarının içinde bulunan monitörlere hazırlanacak kısa bir kamu spotu videosu ile projenin duyurulması sağlanacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: İDO Araçları İDO Genel Müdürlüğü ile görüşülecektir. Bu faaliyet ile, tüm deniz araçlarının içinde bulunan monitörlere hazırlanacak kısa bir kamu spotu videosu ile projenin duyurulması sağlanacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: Doktorların proje hakkında bilgilendirilmesi. Türk Böbrek Vakfı ve Tıp Dernekleri ile görüşülecektir. Bu faaliyet ile, böbrek vakfının ve tıp derneklerinin doktor ve paydaş çevresine ulaşılarak projenin bilinilirliğinin arttırılması sağlanılacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: Sağlık Meslek Liselerinde Proje Tanıtım Semineri. Yerel Sağlık Meslek Liselerinin yönetim birimleri ile görüşülerek öğrencilerin projemiz hakkında bilgi edinmeleri sağlanılacaktır. Tüm öğrencilerin bu projede ilerde potansiyel çalışanlar olacağını ve projeyi takip etmeleri gerektiğinin eğitimi verilecektir.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES KAMU SPOTU FAALİYETLERİ: Sağlık TV Kanalları Proje Tanıtımı. Tv Kanalları ile görüşülerek kamu spotu dahilinde proje tanıtımı yapılması istenilecektir. Bu bağlamda ilgili olan TV kanallarının; Röportaj, Sağlık Reklam Banner, Haber gibi yayın özellikleri kullanılacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES SUBLİMİNAL FAALİYETLER: Öncelikle şunu belirtelim. 25. kare veya subliminal imajlar ile alakalı bir faaliyetimiz olmayacaktır ve olmamalıdır. Bu başlık altında sadece insanların ilgilerini çeken alanlarda projemizden bahsetmeye çalışma çabalarımız olacaktır. Bu bağlamda kişilere doğrudan tanıtım yapılamamasının nedeni insanların sağlıklarının bozuk olduğunu veya bozulacağını düşünmekten hoşlanmamalarıdır. Bu nedenle insanların, ilgilerini çektikleri konuları takip ederken, az da olsa projemizden haberdar olmalarına çalışılacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES SUBLİMİNAL FAALİYETLER: TV KANALLARI: Ünlülerden böbrek rahatsızlığı çekenler veya böbrek hastası olanları haber yapacak ön çalışmalar düzenlenilecektir. Diyaliz merkezi mi? Yoksa Evde Diyaliz mi? olunmasını desteklerdiniz? sorusunu magazin sorusu yaptırılacaktır. Dizi ve Film Senaristleri ile görüşülerek projenin kamu sağlığı açısından önemli olduğuna ve izleyicilerin bilinçlenmelerinde desteklerine ihtiyacımız olduğuna inandırılarak projenin dizi veya filmlerde az da olsa subliminal olarak bahsedilmesi sağlanılacaktır. GAZETE – DERGİ : Ünlülerden böbrek rahatsızlığı çekenler veya böbrek hastası olanları haber yapacak ön çalışmalar düzenlenecektir. Sporcu ve Sağlık Dergilerinde böbrek hastalıkları ve sağlık konulu makaleler ile hastaların kullandığı hizmetlerde projeden kapsamlı bahsedilecektir.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES SUBLİMİNAL FAALİYETLER: TİYATROLAR : Tiyatro senaristlerinden senaryolarında projemiz hakkında ufakta olsa bilgiler verilmesi sağlanılacaktır. RADYO KANALLARI: Tartışma niteliğinde sosyal medya çalışmaları ile Diyaliz merkezi mi? Yoksa Evde Diyaliz mi? olunmasını desteklerdiniz? sorusu ile projenin bilinilirliğini arttıma çalışması yaptırılacaktır. SOSYAL MEDYA: Sağlıkla alakalı sosyal medya sayfaları veya hesapları ile iletişime geçilerek proje kapsamının tartışılıp subliminal olarak projenin bilinilirliğini arttırılacağı faaliyetlerin yapılması sağlanacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES REKLAM FAALİYETLER: Bu konuda bütçe belli olmadığı için aslında birçok alanda reklam yapılabilinir. Biz bütçemiz belli olmadığından bazı alanlar belirledik. Bu alanlar içerisinde bütçenin uygunluğuna göre çalışmalarımızı yapmış olacağız.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES REKLAM FAALİYETLER: METROBÜS DURAKLARI EL İLANLARI : Yoğun olan 10 durakta en az 1 hafta boyunca günlük 3 saat ile 30 personelli el broşürleri dağıtılarak projenin bilinilirliğinin arttırılması sağlanılacaktır. PROJE WEB SAYFASI: Projenin tüm ayrıntıları ve örnek proje çalışmalarını gösterecek olan profesyonel bir web sitesi hazırlanacaktır. WEB SİTE REKLAM BANNERİ KİRALAMA: Sağlıkla alakalı seçilen 10 web sitede 1 aylık reklam bannerleri kiralanacaktır.

PROJENİN YAYGINLAŞTIRMA FAALİYETLERİ DISSEMINATION ACTIVITIES REKLAM FAALİYETLER: REKLAM PANOLARI: Yoğun hastası olan hastanelerin iett duraklarında reklam panoları 1 aylık kiralanacaktır. TV KANALLARI REKLAM VEYA BANT BANNER KİRALAMA : TV kanallarında reklam yayınlama veya alt bant banner hizmeti alınması sağlanılacaktır. Bank Asya 1.Liginin tüm maçları için başlama, ilk yarı ve maç sonu alt bant banneri kiralanacaktır. SPONSOR OLMA: Bank Asya 1. Liginde veya Amatör Ligde bir futbol takımının göğüs reklamı alınacaktır. Meslek Liselerinde Projenin Adı Geçen Böbrek Sağlığı Köşesi oluşturulacaktır. İlkokullarda Projenin Adı Geçen Böbrek Sağlığı Köşesi oluşturulacaktır.

İlgi ile takip ettiğiniz için teşekkür ederiz İlgi ile takip ettiğiniz için teşekkür ederiz. Diğer çalışmalarımız için bizimle iletişimde olmaya devam edin. Yaygınlaştırma Faaliyetleri Sorumlusu: Gökhan BAŞTÜRK