1. Türkiye İtibar Zirvesi İtibarınız Kaç Karat? Elvan Oktar 26 Şubat 2011.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE TEMEL FAKTÖRLER
Advertisements

AVRUPA KÜMELERİ VE GELECEKLERİ Dr. Gerd Meier zu Köcker Müdür iit – Inovasyon ve Teknoloji Enstütüsü.
Tosyöv Bursa Destekleme Derneği
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
HAKKIMIZDA: 2004 yılında Tıp Doktorları tarafından kurulan abc İlkyardım Eğitim Merkezi; Türkiye'nin Sağlık Bakanlığı onaylı ilk özel İlkyardım Eğitim.
ÇALIŞAN BEKLENTİLERİ DEĞİŞİYOR.. YA İK?
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Türkiye İtibar Endeksi
Kurumlar toplumu önemser
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
KURUMSAL İTİBAR ve KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ BERSAY İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI 23 Temmuz 2004.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Gürsoy Yem Gıda Hayvancılık Sanayi tic. Ltd. şti.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
“Koruman Gereken ve 1 Kere Sahip Olabileceğin Tek Varlığın”
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
TARİHÇE Mensace Mermer Madencilik A.Ş yılında Turhalın tanınmış iki ailesi olan Çenesizler ve Sakmanlar tarafından Tokat-Turhal Organize Sanayi Bölgesi’nde.
PUSULA Güçlü Etik Değerler Geliştirmek Semra Baysan Merck Sharp & Dohme Dış İlişkiler Direktörü 18 Ekim 2001.
MESLEK YAŞAMI VE ETİK Kazanım: İş ve meslek yaşamında etik değerlerin önemini fark eder. 12. Sınıf 110 nolu kazanım etkinliği.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
SAĞLIK VE SİGORTA YÖNETİCİLERİ DERNEĞİ I.ULUSAL KONGRESİ KAMU HASTANE BİRLİKLERİ “KAMU HASTANE BİRLİKLERİ YAPILANMASININ SAĞLIK SEKTÖRÜNE ETKİLERİ” İstanbul.
İşbirliğinde Kurumsal İtibar SİNERJİTURK’10 27 Şubat 2010, Antalya.
İnovatif İnsan Kaynağı Dr. A. Kemal Tuğcu PERYÖN Etik Kurulu Başkanı İSTANBUL SANAYİ ODASI – 6. SANAYİ KONGRESİ 26 – 27 Kasim 2007.
DEĞER VE ENTELEKTÜEL SERMAYE Yıldız Teknik Üniversitesi
MECHSOFT MechSoft, orta ve büyük ölçekli yüzlerce firmaya yazılım alanında danışmanlık ve servis hizmeti veren bir IT firmasıdır. JAVA ve NET teknolojilerinde.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Bize en çok sorulan soru: Ekip Nakliyat neden yalnız ve yalnız,Türkiye - İtalya - Türkiye arasında taşıma yapan bir kuruluştur? Bize hep bu sorulur. İş.
LİDER KİME DENİR? 1. Yönetimde yetke ve etkisi olan kimse, önder, şef. 2. Bir partinin ya da bir örgütün en üst düzeyde yönetimiyle görevli kimse. 3. Bir.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
 1993 ’ de 10 kişi ile kurulan temizlik ve ilaçlama firması; bugün 2000 kişiden oluşan ve 5 firmayı barındıran bir grup şirketi…  Türkiye genelinde.
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
İSTEDİĞİNİZ SORUNSUZ BİR TAŞINMA İŞLEMİ İSE >DOĞRU YERDESİNİZ< EVDEN EVE NAKLİYAT Adres: Kemalpaşa Mah. 20/4 Sk. No:21 Bağcılar / İstanbul Telefon : 0212.
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
MERVE AKTA Ş B NESL İ HAN Ş AH İ NB BETÜL H İ TAYB Ş ÜHEDA GENÇB
İZİNLİ PAZARLAMA.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
Toplam Kalite Yönetimi
“Günde defa karar anıyla karşı karşıya kalıyoruz.” Jan Carlzon, İskandinav Hava yolları Başkanı.
AKENERJİ Elektrik Üretim A.Ş.,1989 yılında kurulmuştur ve Türkiye’nin ilk özel elektrik üretim şirketlerinden birisidir. Çerkezköy, Bozüyük, İzmir-Kemalpaşa’da.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
S KURT LOJİSTİK İNŞ. TAAH. TUR. VE SER. HİZ. TİC. LTD. ŞTİ.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İŞ VE İŞLETME AHLAKI.
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Şirketlerimizi Büyütürken Temel Finansman Yönetimi…… Firmaların problemli hale gelme nedenleri aşağıdaki biçimde gruplandırılmıştır: GENEL.
Firmaların Problemli Hale Gelme Nedenleri
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
İNOVASYON.
Türkiye’de Şirketlerin
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
MAN-535 Araştırma Yöntemleri
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
AKSULU/ENDLESS AyakkabI FİRMASI BURSA 1959’DAN BU YANA
Sunum transkripti:

1. Türkiye İtibar Zirvesi İtibarınız Kaç Karat? Elvan Oktar 26 Şubat 2011

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Peki itibarın değerini nasıl anlıyoruz?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Nasıl?

1. Türkiye İtibar Zirvesi Ellerinde itibarlarına yönelik araştırma olmadığında şirketler, itibarlarını nasıl koruyacaklarına ve paydaşlarına ne mesajlar vermeleri gerektiğine ancak başkalarını taklit ederek ya da patronların içgörülerine göre karar verebilirler

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Adına itibar demez iken ’te Hürriyet Gazetesi’nde −1997’de Toplum Üzerinde Etki adıyla Arthur Andersen’la −Çok paydaşlı model ise 2000’lerin başından beri

1. Türkiye İtibar Zirvesi Standart İtibar Araştırmaları genellikle şunları kapsar: –Kurum olarak hangi firmalarla birlikte algılanıyorum? –En çok beğenilen firmaya göre neredeyim? –İtibarı oluşturan faktörler nelerdir? –Şirketim bu faktörlerde nasıl algılanıyor? –Paydaşlarım hangi bilgi kaynaklarını kullanıyor? –İş sonuçlarım kurum itibarından nasıl etkileniyor? –Paydaşlarımın ne kadar benim elçiliğimi yapıyor?

1. Türkiye İtibar Zirvesi

Paydaşlar Bizi Nasıl Tanıyor?

1. Türkiye İtibar Zirvesi Hangi Paydaş Öncelikli?

1. Türkiye İtibar Zirvesi Hangi mesajları vermeliyiz? Paydaş 1Paydaş 2Paydaş 3Paydaş 4 1 En çok çalışılmak istenen firmalar arasındadır Sevilen/ Beğenilen bir firmadır Gelecek vaat eden ve güven veren liderliğe sahiptir Yüksek teknoloji ve inovasyon kültürü vardır (Yenilikçi ve yaratıcıdır) 2 Müşteri memnuniyetini önemser, faaliyetlerinde müşteri beklentilerini esas alır Müşterilerinin tavsiye ettiği bir firmadır Yenilikçi ürün ve hizmetler sunar En çok çalışılmak istenen firmalar arasındadır 3 Ürün/ Hizmetleri kalitelidir En çok çalışılmak istenen firmalar arasındadır Kendi sektöründe/ alanında öncüdür, ilkleri gerçekleştirir 4 Yenilikçi ürün ve hizmetler sunar İtibarlı/ Saygın bir firmadır Kendi sektöründe/ alanında öncüdür, ilkleri gerçekleştirir Yenilikçi ürün ve hizmetler sunar 5 Toplumsal sorunlara ve toplumun değerlerine duyarlıdır Sözünün arkasında duran bir şirkettir Kendisini ve ürünlerini iyi tanıtan bir firmadır Gelecek vaat eden ve güven veren liderliğe sahiptir

1. Türkiye İtibar Zirvesi bağlılık beğeni etik tavsiye yenilikçilik sorumluluk çalışmak isteme tanıma elçilik müşteri odaklılık performans kurumsallık güven İyi yönetim kalite

1. Türkiye İtibar Zirvesi bağlılık beğeni etik tavsiye yenilikçilik sorumluluk çalışmak isteme tanıma elçilik müşteri odaklılık performans kurumsallık güven İyi yönetim kalite

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Dikkat edilmesi gerekenler

1. Türkiye İtibar Zirvesi Nelere dikkat edilmeli? –Sektöre ve firmaya göre özelleştirme –Araştırmacının şirketi iyi tanıması –Araştırmanın doğru yorumlanması –Sonuçların sadece rakamsal olarak yorumlanmaması –Araştırmacının “iletişim” bilgisi –Paydaşlara aşinalık

1. Türkiye İtibar Zirvesi Araştırma Şirketi Kurum İletişim Ajansı

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Ben nerede yanlış yaptım?

1. Türkiye İtibar Zirvesi −Göremez hale gelme, alışma, alıştırma… −İş modelleri, iletişim biçimleri, paydaşlar, her şey değişiyor AMA modeller değişmiyor −“benchmark”ların yanlış tarif edilmesi −iletişim stratejilerinin bir başka firmaya göre önceliklendirilmesi −itibarın ölçümlendiği kriterlerin doğru seçilmemesi −soru formlarının neredeyse kişinin sabrını test etmeyi amaçlaması −Kimlerle görüşüldüğüne dikkat edilmemesi −Araştırmayı yaparken dünyanın durduğunu sanma

1. Türkiye İtibar Zirvesi Teşekkür ederim.