1EĞİTİM BİRİMİ 2013. 2 DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

HASTANE BİLGİ İŞLEM SİSTEMLERİ
Bankacılık Etik İlkeleri
Nevşehİr Ünİversİtesİ
KİMLİK DOĞRULAMA İŞLEMİNDE FOTOĞRAF UYGULAMASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
EVDE BAKIM HİZMETİ SUNAN SAĞLIK KURULUŞU DENETLEME FORMU
HASTA HAKLARI BİRİM FAALİYETLERİ
TURGUTLU DEVLET HASTANESİ
YOĞUN BAKIM HİZMETLERİ
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
Ana başlıklar 90 gün çalışmasının üç ana başlığı vardır:
SAKARYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ SAKARYA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
“Bizi gönül tahtına oturtan milletimizin hizmetkarı olmaya devam edeceğiz.’’
Bürokrasinin Azaltılması ve Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumu Çalışmaları
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
İNTERNET.
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
DOĞUMHANE HİZMETLERİ HOŞGELDİNİZ.
KÜTÜPHANE OTOMASYON SİSTEMİNİN KULLANIMI
Daire Başkanı Dr.Ünal HÜLÜR.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
TC. SA Ğ LIK BAKANLI Ğ I TÜRK İ YE KAMU HASTANELER İ KURUMU İ ZM İ R KUZEY KAMU HASTANELER B İ RL İĞİ GENEL SEKRETERL İĞİ 90 Gün Çalışması Uzm. Dr. Mustafa.
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
KONTROL ORTAMI Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
TKHK Bursa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
90 gün Çalışması gün çalışması, ‘hedeflerle yönetim ilkesine’ dayanan bir yönetim çalışmasıdır. Çalışma kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel.
1. 2 Dr. Mehmet MÜEZZİNOĞLU Sağlık Bakanı ’ ’Bizi gönül tahtına oturtan milletimizin hizmetkarı olmaya devam edeceğiz.’’
HOŞ GELDİNİZ KAMU İHALE MEVZUATI TEMEL EĞİTİMİNE Alattin ÜŞENMEZ
MEMNUNİYET ANKETLERİ Yük.Hemş. Betül BOZACI Kalite Birimi
Merkezi Randevu Sistemi
MURATPAŞA İLÇESİ AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİ SAĞLIK ÇALIŞANLARININ HASTA HAKLARI GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ARAŞTIRMA Dr. Latif Serdar ÇELİK.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
1 İZMİR ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-2008 İZMİR ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BİT ÇALIŞMALARI.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
SİNOP AYANCIK İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
ÖĞRETİCİ PROGRAMLAR.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
DÖNEM DEĞERLENDİRME TOPLANTISI ORDU İLİ
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
Ek-2 Örnekler.
Öfkeyi önlemenin yolu kendini bilmektir.
 KALİTE YÖNETİM BİRİMİ  Mart ayında düzenlenen dış denetim sonucu Müdürlüğümüz çalışmalarının ISO Kalite Standartlarına uygunluğu bir kez daha.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
İSMİN HALLERİ.
9.Sınıf Sağlık Hizmetlerinde İletişim
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Mahmut AĞIRAĞAÇ Kalite Yönetim Birimi
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Sunum transkripti:

1EĞİTİM BİRİMİ 2013

2

DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün gibi bir sürede,kamu hastanelerine ilişkin bazı yeniliklerin hayata geçirilmesi hedeflenmektedir. 3EĞİTİM BİRİMİ 2013

HEDEFİMİZ  Daha Etkin Bir Yönetişim.  Hasta Memnuniyeti.  Çalışanların Memnuniyeti.  Bu çalışmanın sonunda,yeni 90 günler başlayacak ve yeni çalışmalar hızla hayata geçecektir. 4EĞİTİM BİRİMİ 2013

5

1)90 Gün Çalışmasının Duyurulması (23 ağustos 2013) 1)90 Gün Çalışmasının Duyurulması (23 ağustos 2013) 6EĞİTİM BİRİMİ 2013

2)Yaka Kartlarının Takılması (27 ağustos 2013)  Yaka kartları 10 m. Mesafeden okunmalıdır.  Kişilerin ad-soyad ve görevinin basit ve anlaşılır şekilde yazıldığı yaka kartları kullanılmalı.  Beyanın doğruluğu için,hastaneler rastgele ziyaret edildiğinde veya konu ile ilgili bilgi alınmak istenildiğinde çalışanların tamamında yaka kartının olması gerekir. 7EĞİTİM BİRİMİ 2013

3)90 Gün Çalışmasının Web Sitelerinde Duyurulması 4)Görev Tanımlarının Yapılması (03 eylül 2013) 8EĞİTİM BİRİMİ 2013

5)Personel Ve Hasta WC’lerinin Ayrımının Kaldırılması (4 eylül 2013) Beyanın doğruluğu için,hastaneler rastgele ziyaret edildiğinde veya gizli müşteri uygulamalarında,bu standart uygulamanın herkes tarafından gözlemlenebilir olması gerekir. 9EĞİTİM BİRİMİ 2013

6)Hastane Resimlerinin Derlenmesi  Bir hastane için en fazla 20 resim olacak.  Acil servis,acil servis bekleme salonu,hastanenin dışarıdan görünümü,poliklinikler,poliklinik bekleme salonu vb. 10EĞİTİM BİRİMİ 2013

7)Hasta Ve Yakınlarına Taahütlerin Deklerasyonu  ‘’Hasta Ve Yakınlarına Taahütlerimiz’’ adlı belgeyi belirtilen formatta poliklinik ve acil girişlerine,kliniklere ve hastanenin görülebilecek diğer yerlerine asılarak duyurulur. 11EĞİTİM BİRİMİ 2013

8)Bebek Bakım Odalarının Kullanılabilir Durumda Tutulması (9 eylül 2013)  Hastanelerin tamamında,bebek emzirme odası ve bebek bakım odasısının varlığı ve kullanılabilir durumda olması,hastane yönetimince tahsis edilir.  Beyanın doğruluğu için,hastaneler rastgele ziyaret edildiğinde veya gizli müşteri uygulamalarında,bu standart uygulamanın herkes tarafından gözlemlenebilir olması gerekir. 12EĞİTİM BİRİMİ 2013

9)Çalışanların E-posta Adreslerinin Bildirilmesi (10 eylül 2013)  Çalışanların aktif kullandıkları bir leri olması gerekir. 13EĞİTİM BİRİMİ 2013

10) 90 Gün Talimatları İçin Karne Düzenlemesinin Yapılması (16 eylül 2013) 14EĞİTİM BİRİMİ 2013

11)Hasta Ve Çalışanların Memnuniyet(sizlik)Sebeplerinin Araştırılması (19 eylül 2013)  Poliklinik Hastalarına, en memnuniyet(sizlik) 3 konu  Çalışanlara, en memnuniyet(sizlik) 3 konu  Yatan hastalara, en memnuniyet(sizlik) 3 konu  Ayaktan hastalarda,poliklinik müracaat sayısının en az %3’üne sorulur,  Yatan hastalarda,yatan hasta sayısınınen az %5’ine sorulur.  Çalışanlarda,çalışanların en az %10’una sorularak yapılır. 15EĞİTİM BİRİMİ 2013

12)Çalışanlara Yönelik Oryantasyon Programı Hazırlanması (26 eylül 2013)  Hastanede ne hizmetler verildiğini  Hizmet birimlerinin hastanede nerelerde olduğu  Hasta ve yakınlarına taahütlerinin neler olduğu,bunları nasıl yerine getirildiğine dair bilgilendirilmelerin yapılması. 16EĞİTİM BİRİMİ 2013

13)Hasta Ve Yakınlarının E-posta Adreslerinin Toplanması 17EĞİTİM BİRİMİ 2013

14)Hastanelerde Bilgilendirme Videoları (25 ekim 2013) 18EĞİTİM BİRİMİ 2013

15)il Genel Sekreterliği Gizli Müşteri Uygulamasının Başlatılması  İl genel sekreterliği,hastane bazında ayrı ayrı ayda bir kez gizli müşteri uygulaması ile hastaneleri gözlemler.Hastane çalışanları ve idarece tanınmayan kişiler hasta olarak hastaneye gider.Karşılaştıkları durumları rapor edip,genel sekreterliğe bildirir. 19EĞİTİM BİRİMİ 2013

16)Hasta Kabulde, ‘’Selamlama Ve Geçmiş Olsun’’ Cümlesinin Standart Hale Getirilmesi Tüm kamu hastanelerinde müracaat eden ve kayıt yaptıran hastalar standart olarak; ‘’Hoşgeldiniz,Geçmiş Olsun’’ cümlesi ile karşılanır. 20EĞİTİM BİRİMİ 2013

17)Taburcu Olan Hastaların Evde Ziyaret Edilmesi (9 kasım 2013)  Hastane yönetimi 90 gün süresince her hafta en az bir kez kendi hastanesinden taburcu olmuş bir hastayı evinde ziyaret eder.gözlemlerini raporlar.  Her ay en az 4 hasta ziyareti yapılmalıdır. 21EĞİTİM BİRİMİ 2013

22EĞİTİM BİRİMİ 2013