Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PAPERWORK DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ
Advertisements

2012
Adım Adım Kurumsallaşma
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
MALZEME İHTİYAÇ PLANLAMASI
Strateji Tasarımı İlker acar.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Erp. Otomatik Uyarı Sistemi Stok Yönetimi Satın AlmaTekstil Üretim Finans & Muhasebe SatışBakım PlanlamaÜretim KaliteMühendislik IKBilgi.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
3. HAFTA KONULARI TEST VE BİLGİ SORULARI. TEST SORULARI ##1 Ekonomik değeri olan atıl kaynaklara ne denir A)Satış B)Alacak C)Para D)Stok E)Işletme kaynağı.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
FİNANS DIŞI ALANLARDA ÇALIŞANLAR İÇİN
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Pazarlama Giriş 1 1.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
Süreç Yönetimi.
TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
Bilişim sistemlerinin türleri
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
TÜKETİMİ DİĞER ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Pi Magic — İş Uygulamaları Yatay Çözümler Endüstri Çözümleri Yönetim.
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Doç. Dr. Yusuf KARACA Afyon Kocatepe Üniversitesi
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
Pazarlama Kontrolü ve Sosyal Sorumluluk
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
CRM Mehmet Batuhan Ülper
Tablet Menü.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
İŞLETME FİNANSI VE FİNANSAL YÖNETİM
İŞLETME FİNANSI VE FİNANSAL YÖNETİM
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
  TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
İŞLETME FİNANSI VE FİNANSAL YÖNETİM
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında alacağı hizmet ve ürün standardını sağlayacaktır. İşletme cirosunun artması; Ürün bilgisi-standartları, işletme yönetimi,doğru satış tekniklerinin öğrenilmesi ile beraber işletme cirolarında artış olacaktır. Personel Kapasite ve Gelirlerinin artması; Çalışan personelin işinde iyi olması servis elemanları için önemli olan bahşiş gelirinin artmasını sağlayacağı gibi işinde ustalaşmasına da olanak verecektir.

danışmanlık yol haritası;  Tespit  Karşılıklı Analiz  Uygulamanın karşılıklı belirlenmesi ve seçimi  Proje planı uygulama  Aktif olarak rol alma  Takip  Raporlama

Danışmanlık ve/veya aktif destek olunacak konular; 1.MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YARATMA 2.SÜRDÜRÜLEBİR MÜŞTERİ KİTLESİ OLUŞTURMA 3.SATIŞ ARTTIRICI YÖNTEMLER 4.YÖNETİCİ &MÜDÜR GELİŞİMİ 5.SİPARİŞ VE STOK YÖNETİMİ 6.KAR-ZARAR ANALİZİ VE MASRAF TAKİBİ 7.SOSYAL MEDYA VE ÜRÜN ÖNE ÇIKARMA 8.MENÜ İÇERİĞİ YARATMA 9.MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİ YÖNETME 10.SEKTÖREL RAPORLAMA VE YORUMLAMA 11.MAĞAZA PLANI 12.PERSONEL GÖREV TANıMı 13.PERSONEL EĞITIMI 14.ETKIN VARDIYA YÖNETIMI 15.İŞE ALıMDA DIKKAT EDILECEK NOKTALAR 16.PERSONEL IŞ BAŞı EĞITIM 17.ÜRÜN SUNUM 18.DÖNEMSEL KAMPANYA YARATMA 19.REKLAM PAZARLAMA 20.VITRIN TASARıMı&DAVETKAR VITRIN&DıŞ CEPHE

Önerilen eğitimler; Müşteri şikayetleri yönetimi Pozitif yaklaşım Satış arttıran personel ve mağaza Genel Gıda Güvenliği Ürün konumlandırma Ürün ve mağaza harici para kazanma Stok yönetimi Barista eğitimi Tezgah eğitimi Servis personeli eğitimi Yönetici eğitimi Satış-hizmet ve servis standartları Satış yapma teknikleri Servis kuralları İşletme için gerekli dokümanların oluşturulması; Vardiya düzeni Açılışta kapanışta yapılacak liste Atık takip Stok takip Masraf takip Envanter takip Reçete Mağaza /marka standartları/kuralları

danışmanlıkta vaat edilen çıktılar; Müşteri artışı Sürdürülebilir-Daimi müşteri yaratma Kişi başı harcama artışı Ölü anların hareketlenmesi Fırsat alanlarının tespiti Fire atık azalma Müşteri şikayetlerinde azalma Tavsiye edilebilir olma Akılda kalıcılık Bayileşme Finansal karlılık