Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında alacağı hizmet ve ürün standardını sağlayacaktır. İşletme cirosunun artması; Ürün bilgisi-standartları, işletme yönetimi,doğru satış tekniklerinin öğrenilmesi ile beraber işletme cirolarında artış olacaktır. Personel Kapasite ve Gelirlerinin artması; Çalışan personelin işinde iyi olması servis elemanları için önemli olan bahşiş gelirinin artmasını sağlayacağı gibi işinde ustalaşmasına da olanak verecektir.
danışmanlık yol haritası; Tespit Karşılıklı Analiz Uygulamanın karşılıklı belirlenmesi ve seçimi Proje planı uygulama Aktif olarak rol alma Takip Raporlama
Danışmanlık ve/veya aktif destek olunacak konular; 1.MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YARATMA 2.SÜRDÜRÜLEBİR MÜŞTERİ KİTLESİ OLUŞTURMA 3.SATIŞ ARTTIRICI YÖNTEMLER 4.YÖNETİCİ &MÜDÜR GELİŞİMİ 5.SİPARİŞ VE STOK YÖNETİMİ 6.KAR-ZARAR ANALİZİ VE MASRAF TAKİBİ 7.SOSYAL MEDYA VE ÜRÜN ÖNE ÇIKARMA 8.MENÜ İÇERİĞİ YARATMA 9.MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİ YÖNETME 10.SEKTÖREL RAPORLAMA VE YORUMLAMA 11.MAĞAZA PLANI 12.PERSONEL GÖREV TANıMı 13.PERSONEL EĞITIMI 14.ETKIN VARDIYA YÖNETIMI 15.İŞE ALıMDA DIKKAT EDILECEK NOKTALAR 16.PERSONEL IŞ BAŞı EĞITIM 17.ÜRÜN SUNUM 18.DÖNEMSEL KAMPANYA YARATMA 19.REKLAM PAZARLAMA 20.VITRIN TASARıMı&DAVETKAR VITRIN&DıŞ CEPHE
Önerilen eğitimler; Müşteri şikayetleri yönetimi Pozitif yaklaşım Satış arttıran personel ve mağaza Genel Gıda Güvenliği Ürün konumlandırma Ürün ve mağaza harici para kazanma Stok yönetimi Barista eğitimi Tezgah eğitimi Servis personeli eğitimi Yönetici eğitimi Satış-hizmet ve servis standartları Satış yapma teknikleri Servis kuralları İşletme için gerekli dokümanların oluşturulması; Vardiya düzeni Açılışta kapanışta yapılacak liste Atık takip Stok takip Masraf takip Envanter takip Reçete Mağaza /marka standartları/kuralları
danışmanlıkta vaat edilen çıktılar; Müşteri artışı Sürdürülebilir-Daimi müşteri yaratma Kişi başı harcama artışı Ölü anların hareketlenmesi Fırsat alanlarının tespiti Fire atık azalma Müşteri şikayetlerinde azalma Tavsiye edilebilir olma Akılda kalıcılık Bayileşme Finansal karlılık