MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PROJE SINIFI.
Advertisements

BİLİMSEL BİR MAKALE NASIL YAZILIR
KADEM KIBRIS TÜRK TABİPLER BİRLİĞİ HEKİM ÇALIŞMA KOŞULLARI, SORUNLAR VE ÖNERİLER ARAŞTIRMASI MART 2010.
SİLVAN İMAM LİSESİ FAHRETTİN KAYA
MÜRACAAT VE EĞİTİM SÜRECİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 17.EKİM.2009
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:
ÇALIŞMA GRUBU: DERS KİTAPLARI TURİZM ÖĞRENCİLERİ KURULTAYI.
3D DEFTER VE SES.
ÖMER PINAR MEHMET EREN ÖZTÜRK OĞUZHAN ÇAMLICA
EĞİTİM, GİRİŞİMCİLİK Prof.Dr. Ünsal Özgen İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi.
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
“Tıp E ğ itimi Çalıştayı” Mayıs 2014 DÖNEM II Koordinatorlük Dr. Aynur KARADEN İ ZL İ Dr. Meltem D İ LL İ O Ğ LUG İ L Dr. Çi ğ dem VURAL.
ÖGRENCI ISLERI DEGERLENDIRME ANKETI SONUÇLARI © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ ERİŞİM SAĞLANAN WEB SİTESİNDEN KULLANICI ADI VE ŞİFRESİ İLE SİSTEME GİRİŞ YAPABİLİRSİNİZ. KULLANICI ADINIZ.
Teskon 2007 Anket Değerlendirmeleri Kongre ve Fuarın duyurusu ve tanıtımı Girişte Karşılamaya Yönelik Organizasyon.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Anket Hazırlama.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
TALAS LİSESİ 2012/2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI REHBERLİK SERVİSİ
Tercih İstatistikleri 2014
Yrd.Doç.Dr. GÜLİN PAYASLI OĞUZ Arş.Gör. DERYA ÇAKIR AYDIN
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM BÖLÜMÜ YGS GERİ KAZANIM SINAV SONUÇLARI Ömer Faruk BEKTAŞ Şube Müdürü.
SINIF GEÇME SİSTEMİ Sevgili Gençler ; Öğretim Yılının sonuna yaklaştığımız ve Sınavlarınızın yoğunlaştığı bu günlerde sizlere Sınıf Geçme Sistemi konusunda.
n Düzey: n Düzey: Lise 1. Sınıf öğrencileri n Genel Hedef: n Genel Hedef: Karar verme becerisini geliştirmelerini sağlayabilme. n Oturum Sayısı: n Oturum.
Bölüm Dili İngilizce ve Türkçe Olan Öğrencilerin İnternet Ortamında İngilizce Kullanma Alışkanlıkları ve Tutumları.
DUYURU ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ DERSİ ARASINAVI
KOU Tıp Fakültesi Eğitimini Nasıl İyileştirebiliriz? Dr. Hande SEZER Radyoloji ABD.
DİL ANLATIM SLAYT SUNUM&SÖYLEV.
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
KONYA 8 Eylül 2016 SONUÇ RAPORU. TİMAKADEMİ 2023 HEDEF PAZARLAR Seminer dizisinin üçüncüsü 8 Eylül 2016 tarihinde Konya’da gerçekleşmiştir. Seminerin.
VERİ TOPLAMA ARAÇLARI ANKET FORMU DÜZENLENMESİ.  Anket: Bilgi toplamak için biçimlendirilmiş veri formları…  Bilginin doğruluğu soruların niteliğine.
DİLEK DİKEÇ Matematik Öğretmeni
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 1 AMİNE YUGRUŞ NECİP SELMAN ÖZKAN.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
AKTS Hesaplaması.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Verilerin Toplanması ANKET
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
Din Kültürü v Ahlak Bilgisi
4 HAFTA 53 YILDIZ 10 LIDER KOÇU
YEMEKHANE MEMNUNİYET ANKETİNE 501 KİŞİ KATILMIŞTIR.
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
Kariyer Danışmanlığı Uygulaması
İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK DERSİ
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Fatma Kübra ÇELEN, Aygül ÇELİK & Prof. Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU
Görev 13.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
Dönem ıII Prof. Dr. Zeki Yumuk.
Baraj.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ORYANTASYON PROGRAMIMIZA HOŞ GELDİNİZ.
Sunum transkripti:

MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU www.argelabs.com.tr MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU

ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ MARLOV ANKET SONUÇLARI DÖNEM 3 - EKİM 2018 ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ Kurul memnuniyeti anketi soruları, Tamamen Katılıyorum - Tamamen Katılmıyorum arasında olacak şekilde 4 seçenekten oluşmuştur. Verilen cevaplar Tamamen Katılıyorum : 4 , Tamamen Katılmıyorum : 1 olacak şekilde puanlandırılmıştır. Dönem 3 Hastalıkların Biyolojik Temelleri 1 Kurul anketini 35 kişi doldurmuştur. ‘Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum’ sorusunun ortalaması 2,91 olmuştur.

Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi MARLOV ANKET SONUÇLARI Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi Ortalama 2,88

MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı Ortalama 2,62

Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi Ortalama 2,8

Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu Ortalama 2,65

Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi Ortalama 2,97

MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi Ortalama 3,05

Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi Ortalama 2,65

Dersler programa uygun yapıldı MARLOV ANKET SONUÇLARI Dersler programa uygun yapıldı

Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti MARLOV ANKET SONUÇLARI Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti Ortalama 2,62

Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu MARLOV ANKET SONUÇLARI Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu Ortalama 3,25

Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum MARLOV ANKET SONUÇLARI Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum Ortalama 2,91

En yüksekten en düşüğe doğru sıralama MARLOV ANKET SONUÇLARI En yüksekten en düşüğe doğru sıralama KONU ORTALAMA Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu 3,25 Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi 3,05 Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi 2,97 Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum 2,91 Bu kurulun eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi 2,88 Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi 2,80 Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu 2,65 Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi Teorik sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti 2,62 Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı

MARLOV ANKET SONUÇLARI Ders kurulundaki kuramsal / uygulamalı dersler ve sınavlarla ilgili yorumlar Hocalar biraz daha tane tane anlatip onemli yerleri hizlı gecmemeli. Gereksiz teorik kisimlar da oyalaniyorlar. Mikrobiyoloji teorik sınav soruları, fazla detay ve ayrıntılara boğulmuştu Patoloji pratik sınavının bilgisayar ortamında interaktif uygulaması son derece verimliydi Notlar daha iyi hazırlanabilirdi Ders programının sıralaması içeriklerine göre yapılmalı başta genel şeyler işlenmeliydi sonra konular ayrışmalı. Hala bazı sınav sorularında anlatım bozukluğu var. Pratik sınav soru sayısı artırılmalı, daha bilgi ölçücü olur. Çok fazla ders var ve gencligimizi yasayamadigimiz icin bunalima giriyoruz. Derslerde bir miktar sadeleştirme yapılsın. Zaten çok fazla bilgi olunca fazla da unutuluyor Sınavlardaki barajın kaldırılmasını istiyoruz. Patoloji lablarında hastalıklı örneklerden önce sağlıklı dokunun gösterilmesi farkı daha iyi kavramamıza katkı sağlayacağını düşünüyorum.

Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz MARLOV ANKET SONUÇLARI Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz Hocalar biraz daha tane tane anlatip onemli yerleri hizli gecmemeli. Gereksiz teorik kisimlarda oyalaniyorlar. Mikrobiyoloji teorik sınav soruları, fazla detay ve ayrıntılara boğulmuştu Patoloji pratik sınavının bilgisayar ortamında interaktif uygulaması son derece verimliydi Ders programi kitapciginin bu sene verilmemesi kötü oldu. Ders programinin surekli degismesi ve bazi derslerin iptal olmasi ve bunu bize cok sonradan bildirilmesi bizi zor durumda birakti. Notlar daha iyi hazırlanabilirdi. Ders programının sıralaması içeriklerine göre yapılmalı başta genel şeyler işlenmeliydi sonra konular ayrışmalı. Hala bazı sınav sorularında anlatım bozukluğu var. Pratik sınav soru sayısı arttırılmalı, daha bilgi ölçücü olur. Sabahtan aksama kadar ders yapilmasin. Dersler sadelestirilsin. Sınavlardaki barajın kaldırılmasını istiyoruz. Patoloji lablarında hastalıklı örneklerden önce sağlıklı dokunun gösterilmesi farkı daha iyi kavramamıza katkı sağlayacağını düşünüyorum.

MARLOV ANKET SONUÇLARI Teşekkürler…