MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU www.argelabs.com.tr MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ MARLOV ANKET SONUÇLARI DÖNEM 3 - EKİM 2018 ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ Kurul memnuniyeti anketi soruları, Tamamen Katılıyorum - Tamamen Katılmıyorum arasında olacak şekilde 4 seçenekten oluşmuştur. Verilen cevaplar Tamamen Katılıyorum : 4 , Tamamen Katılmıyorum : 1 olacak şekilde puanlandırılmıştır. Dönem 3 Hastalıkların Biyolojik Temelleri 1 Kurul anketini 35 kişi doldurmuştur. ‘Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum’ sorusunun ortalaması 2,91 olmuştur.
Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi MARLOV ANKET SONUÇLARI Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi Ortalama 2,88
MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı Ortalama 2,62
Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi Ortalama 2,8
Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu Ortalama 2,65
Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi Ortalama 2,97
MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi Ortalama 3,05
Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi Ortalama 2,65
Dersler programa uygun yapıldı MARLOV ANKET SONUÇLARI Dersler programa uygun yapıldı
Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti MARLOV ANKET SONUÇLARI Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti Ortalama 2,62
Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu MARLOV ANKET SONUÇLARI Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu Ortalama 3,25
Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum MARLOV ANKET SONUÇLARI Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum Ortalama 2,91
En yüksekten en düşüğe doğru sıralama MARLOV ANKET SONUÇLARI En yüksekten en düşüğe doğru sıralama KONU ORTALAMA Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu 3,25 Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi 3,05 Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi 2,97 Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum 2,91 Bu kurulun eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi 2,88 Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi 2,80 Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu 2,65 Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi Teorik sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti 2,62 Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı
MARLOV ANKET SONUÇLARI Ders kurulundaki kuramsal / uygulamalı dersler ve sınavlarla ilgili yorumlar Hocalar biraz daha tane tane anlatip onemli yerleri hizlı gecmemeli. Gereksiz teorik kisimlar da oyalaniyorlar. Mikrobiyoloji teorik sınav soruları, fazla detay ve ayrıntılara boğulmuştu Patoloji pratik sınavının bilgisayar ortamında interaktif uygulaması son derece verimliydi Notlar daha iyi hazırlanabilirdi Ders programının sıralaması içeriklerine göre yapılmalı başta genel şeyler işlenmeliydi sonra konular ayrışmalı. Hala bazı sınav sorularında anlatım bozukluğu var. Pratik sınav soru sayısı artırılmalı, daha bilgi ölçücü olur. Çok fazla ders var ve gencligimizi yasayamadigimiz icin bunalima giriyoruz. Derslerde bir miktar sadeleştirme yapılsın. Zaten çok fazla bilgi olunca fazla da unutuluyor Sınavlardaki barajın kaldırılmasını istiyoruz. Patoloji lablarında hastalıklı örneklerden önce sağlıklı dokunun gösterilmesi farkı daha iyi kavramamıza katkı sağlayacağını düşünüyorum.
Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz MARLOV ANKET SONUÇLARI Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz Hocalar biraz daha tane tane anlatip onemli yerleri hizli gecmemeli. Gereksiz teorik kisimlarda oyalaniyorlar. Mikrobiyoloji teorik sınav soruları, fazla detay ve ayrıntılara boğulmuştu Patoloji pratik sınavının bilgisayar ortamında interaktif uygulaması son derece verimliydi Ders programi kitapciginin bu sene verilmemesi kötü oldu. Ders programinin surekli degismesi ve bazi derslerin iptal olmasi ve bunu bize cok sonradan bildirilmesi bizi zor durumda birakti. Notlar daha iyi hazırlanabilirdi. Ders programının sıralaması içeriklerine göre yapılmalı başta genel şeyler işlenmeliydi sonra konular ayrışmalı. Hala bazı sınav sorularında anlatım bozukluğu var. Pratik sınav soru sayısı arttırılmalı, daha bilgi ölçücü olur. Sabahtan aksama kadar ders yapilmasin. Dersler sadelestirilsin. Sınavlardaki barajın kaldırılmasını istiyoruz. Patoloji lablarında hastalıklı örneklerden önce sağlıklı dokunun gösterilmesi farkı daha iyi kavramamıza katkı sağlayacağını düşünüyorum.
MARLOV ANKET SONUÇLARI Teşekkürler…