ÖĞRETİMİN PLANLANMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri S.17-27
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Öğretmenin Adı, Soyadı Hakan Bozkurt.
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Carroll’un Okulda Öğrenme Modeli
MERHABA.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Gagné’in Öğrenme Koşulları Modeli
Ünite Portfolyo Sunumu
MERHABA.
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: SIRALAMA
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
Bilişim Teknolojileri
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Quest Atlantis’in Derse Destek Materyal Olarak Kullanılması Pilot Çalışma Ayşegül BAKAR.
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Özel Gereksinimli Çocuklar
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
Görüşme, uzman bir kişi veya araştırmanın denekleriyle genellikle karşılıklı konuşma yoluyla (yüz yüze, telefonla veya video konferansla görüşerek)
Etkinlikler ve Örnek Formlar
Etkili Öğretim Modeli.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM.
Öğretim Teknolojisinin Tarihsel Gelişimi
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
ÇAĞDAŞ DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 15 Fen Bilimlerinde Bilişsel Yaklaşımlar.
Yapılandırmacı kuramın özelliklerini tanıyabilme, Hayat bilgisi dersinde öğretme-öğrenme sürecinin özelliklerini kavrayabilme, Yapılandırmacı kuramın.
BÖLÜM 2 Planlama ve Değerlendirme. BÖLÜM 2 Planlama ve Değerlendirme.
GİRİŞ Hayat Bilgisi Öğretim Programı’nın amaç ve kazanımlarına ulaşabilmesi için öğretme-öğrenme süreçlerinin düzenlenmesine büyük bir önem verilmeli,
1EROL YETER BUGÜNKÜ ÖĞRETİM ŞEKLİ ESKİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR.
Edebiyat ve sosyal bilimler alanlarındaki ilgi ve yetenekleri üst düzeyde olan öğrencileri bu alanlarda yüksek öğretime hazırlar. Ayrıca öğrencilerin.
Bir İŞLEM Öğretilecekse, Öğretmenin Sunuda Kullanacağı içerik Öğeleri Öğrencinin Alıştırma + Değerlendirme Etkinliklerinde Kullanacağı İçerik Öğeleri Genelleme.
SINIF YÖNETİMİ.
EBA v2 Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) kuruldu Zengin, etkileşimli içerikler hazırlandı.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
Mutluköy İlköğretim Okulu
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
Doç. Dr. Berna Aslan ÖĞRETİM İLKELERİ Doç. Dr. Berna Aslan
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Yaygın eğitim 1.
Eğitim; bireyin içinde yaşadığı toplumda yeteneğini, tutumlarını ve olumlu değerdeki diğer davranış biçimlerini geliştirdiği süreçler toplamıdır. Bireyin.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ
ÖĞRETİMİ DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

ÖĞRETİMİN PLANLANMASI 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

TEMEL KAVRAMLAR 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

Cevaplandırılacak Sorular 1. İnsan nedir? 2. Eğitim nedir? 3. Süreç nedir? 4. Yaşantı nedir? 5. Davranış nedir? 6. Öğrenme nedir? 7. Öğretim nedir? 8. Plan nedir? 9. Hedef nedir? 10. İçerik nedir? 11. Öğretme-öğrenme süreci nedir? 12. Değerlendirme nedir? 13. Eğitimin toplum açısından anlamı nedir? 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

İnsan, biyo-kültürel ve sosyal bir varlıktır. 1. İnsan Nedir? İnsan, biyo-kültürel ve sosyal bir varlıktır. 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

2. Eğitim Nedir? EĞİTİM BİREY DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ E1 E2 E3 E4 E5 E6 SÜREÇ 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

3. Yaşantı Nedir? İZLENİM/YAŞANTI BİREY DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ E1 E2 E3 SÜREÇ/EĞİTİM 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

4. Öğrenme Nedir? İZLENİM/YAŞANTI ÖĞRENME BİREY DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ SÜREÇ/EĞİTİM 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

5. Öğretme Nedir? İZLENİM/YAŞANTI BİREY ÖĞRENME DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ SÜREÇ/EĞİTİM 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

6. Plan Nedir? PLAN BİREY EĞİTİM ÖĞRENME DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ E1 E2 E3 ÖĞRETME SÜREÇ 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

7. Hedef Nedir? PLAN BİREY EĞİTİM HEDEF İSTENDİK ÖZELLİKLER E1 E2 E3 SÜREÇ 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

8. İçerik Nedir? PLAN BİREY EĞİTİM HEDEF İSTENDİK ÖZELLİKLER E1 E2 E3 SÜREÇ 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

9. Öğretme-Öğrenme Süreci Nedir? PLAN EĞİTİM ÖĞRENME ÖĞRENCİ İSTENDİK ÖZELLİKLER E1 E2 E3 E1 E2 E3 ÖĞRETME ÖĞRETMEN İÇERİK SÜREÇ 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

10. Değerlendirme Nedir? PLAN EĞİTİM D E Ğ R L N İ M ÖĞRENME ÖĞRENCİ İSTENDİK ÖZELLİKLER E1 E2 E3 E1 E2 E3 ÖĞRETME ÖĞRETMEN İÇERİK SÜREÇ 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

11. Eğitim kavramının toplum açısından anlamı nedir? 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ

Öz Değerlendirme 1. Neler öğrendim? 2. Bu öğrendiklerim bana ne kazandırdı? 3. Bu bilgileri günlük hayatta nasıl kullanabilirim ? 24.02.2019 Eriman TOPBAŞ