Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

Proje BaşlaNGICI Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PROJE TEKLİFİ HAZIRLAMA
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
Marka Konumlandırma Brand Positioning
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Araştırma ve Geliştirme
Projenin sonlandırılması
POWERPOINT SUNUM İLKELERİ
Sunanın Adı | Şirket Adı
Bölüm 12 Pazar Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
Afyon Kocatepe Üniversitesi Proje Adı Bölüm Adı Sunanın Adı.
Pazarlama Araştırması
Fikri haklar yönetimi Tüm bu faaliyetlerin şirketin ticari faaliyetleri ile ilişki içerisinde yürütülmesi şarttır.
Projenin Durumu [Proje Adı] [Sunanın Adı] Bu sunu sırasında, dinleyicilerin de katılımıyla, yapılması gereken işlemlerin ortaya çıkacağı konuşmalar olacaktır.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
IP Management in Industry & Their Expectations Murat Peksavaş Chairman, Intellectual Property Working Group TÜSİAD International Conference on “Managing.
İNOVASYON.
UZAKTAN EĞİTİM. Ana Hatlar ● Uzaktan Eğitim Nedir? ● Tarihçesi ● Avantajları / Dezavantajları ● Geleneksel Eğitimle vs Uzaktan Eğitim.
Sorular Şekil1. Sorular Şekil 2 Sorular 1)Şekil 1 ve Şekil 2’de listelenen bölümlendirme boyutlarını gözden geçirin ve bugün bir saat almak isteseniz.
11.1 GİRİŞ Bu ünitede sosyal sürdürülebilirliğin bireysel seviyede incelenebilmesinin bir yolu olan yaşam kalitesi (quality of life- QoL) ölçeğini.
III- Dış Çevre Analizi: Fırsat ve Tehditler
İNSAN HAKLARI KAVRAMI VE İNSAN HAKLARI HUKUKU
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
Strategic Business Planning for Commercial Producers
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Uygun Teknoloji Özgür Yazılım Ekonomisi Hakan Uygun.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Şirket Adı İş planı sunusu.
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
STRATEJİK PLANLAMA.
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Ürün veya Hizmet Satışı
Herkese Açık Okul Adı Tarih.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
Hoş Geldiniz! Şirket Adı.
İlerleme veya Durum Raporlama
9/9/2018 Ürün Adı Sununun Başlığı.
Eğitim Sunusunun Başlığı
Yaratıcılık Oturumu Sunucunun Adı.
6. HAFTA KALİTE MALİYETLERİ.
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Ürün Adı.
Medya Planlaması ve Stratejisi
* Konunuzu buraya yazın
HEDEF PAZAR.
Personel Eğitimi Konunuzu buraya yazın.
Eğitim Sunusunun Başlığı
SLAYT.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
[Yıl Ekleyin] Okul Yılı Okul Adı Öğretmenin Adı Sınıf
Milli Eğitim Bakanlığı Eğitek Haydar TUNA Teknik Öğretmen ve Yazar
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Şirket Broşürünüz Burası misyon bildirimi için uygun bir yer
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı Projeye Genel Bakış Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı

Proje Hedefleri Projenin nihai hedefi. Başka projelerle ilişkisi. Üst düzey zamanlama hedefleri.

Açıklama Projeyi teknik olmayan terimlerle açıklayın. Durum, zamanlama ve bütçe gibi konuları açıklamak için aşağıdaki slaytları kullanın. -daha fazla bilgi için…Belirtimler için (veya diğer ilgili belgeler için) konumu veya kişiyi listeleyin

Rekabet Analizi Rakipler Güçlü Yönler Zayıf Yönler Her rakip için bir slayt ayırmak isteyebilirsiniz. Güçlü Yönler Rakiplere göre güçlü yönleriniz. Zayıf Yönler Rakiplere göre zayıf yönleriniz.

Rekabet Analizi, Devam Rakipler Güçlü Yönler Zayıf Yönler -daha fazla bilgi için…Belirtimler için (veya diğer ilgili belgeler için) konumu veya kişiyi listeleyin

Teknoloji Kullanılmakta olan yeni teknoloji. Benimsenen standartlar. Avantajlar Benimsenen standartlar. Özel olarak dikkate alınmayan standartlar. Dezavantajlar ve avantajlar KA: Kısaltmalarınızı açıklayın!

Ekip Kaynakları Bu projeye ayrılan kaynaklar hakkındaki varsayımları belirtin. Kişiler Ekipman Konumlar Destek ve dış hizmetler Üretim Satış

Yordamlar Bu türden alışılmış projelerle arasındaki yordam farklılıklarını vurgulayın. Gereksinimleri, avantajları ve yeni yordamları kullanma sorunlarını tartışın. -daha fazla bilgi için…Belirtimler için (veya diğer ilgili belgeler için) konumu veya kişiyi listeleyin

Zamanlama Üst düzey zamanlamayı gözden geçirin. -daha fazla bilgi için…Belirtimler için (veya diğer ilgili belgeler için) konumu veya kişiyi listeleyin

Geçerli Durum Zamanlamaya göre ilerleme durumuna üst düzey genel bakış. Beklendiği gibi ilerlenen alanlar Gecikmeli alanlar Beklenenden daha hızlı ilerlenen alanlar Beklenmeyen gecikmeler veya sorunlar.

İlgili Belgeler Pazarlama planı Bütçe Proje sonrası değerlendirme Konum veya kişi adı/telefonu Bütçe Proje sonrası değerlendirme Sorularınızı gönderin