Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İKTİSAT Girişimcilik - Sıfırdan Başlamak -.
Advertisements

İŞLETMELERİN ÇEVRESİ VE ÇEVRE FAKTÖRLERİ
Yapı Denetimi Ruhsat veya Yapı Kullanma İzni Alma Prosedürü Değildir.
Strateji Tasarımı İlker acar.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Avrupa Birliği Ortak Tarım Planı -AB OTP-
Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
BÖLÜM VI ÜRETİM YÖNETİMİ.
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
KURULUŞ Gövdesan Makina; Kocaeli Darıca sanayi sitesinde konuşlu m2 kapalı alana sahip tesislerinde; otomotiv, beyaz eşya ve inşaat sektörüne; çelik,
KALİTE NEDİR? Şüphesiz bu tanımın tek bir karşılığı yoktur.Toplumun dinamik yapısı sayesinde sürekli değişmektedir.Kalitenin tanımları,onu tanımlayan.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
Performans ve performans ölçümü Belediyelerin Performanslarının İzlenmesi ve Değerlendirilmesi Çalıştayı Şubat 2006 Ankara.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
24 Kalite yönetimi.
CVS 1998 deki kuruluşundan beri Türkiye'nin hem içinde ve hem de yurt dışında çelik endüstrisine hizmet vermektedir.
NEDEN DOLUM TERCİH ETMELİYİM?
Sunanın Adı | Şirket Adı
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
ONUR DURAK 7/E 2533 ALİ FETHİYE GAZİ O.Ö.O TEKNOLOJİ ALANINDA SAĞLIK 17/12/2014.
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
Hızlı Tüketim Ürünleri
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
Fiyatlandırma ve Ödemeler
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
 1993 ’ de 10 kişi ile kurulan temizlik ve ilaçlama firması; bugün 2000 kişiden oluşan ve 5 firmayı barındıran bir grup şirketi…  Türkiye genelinde.
DÜŞÜNCE KALİTESİ-YARATICILIK-iNOVASYON
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Girişimcilik.
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ. Kalite yönetim sistemi, amaçlanan kaliteye ulaşmak amacıyla ilerletilen tüm süreçleri, açıklanan prosedürleri, ve benimsenen.
AKENERJİ Elektrik Üretim A.Ş.,1989 yılında kurulmuştur ve Türkiye’nin ilk özel elektrik üretim şirketlerinden birisidir. Çerkezköy, Bozüyük, İzmir-Kemalpaşa’da.
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ MALİ YAPISI 26 Şubat 2016.
Küresel Stratejiler ve Stratejik İşbirlikleri
11 Rekabetçi Etkileşimler 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 11-2 Bölüm Soruları  Pazar liderleri toplam marketi.
FİNANS VE MUHASEBE H04.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Bölüm 12 Düşüş Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
EĞİTİM KURUMLARINDA KAYNAK VE BÜTÇE YÖNETİMİ
STRATEJİK DAVRANIŞ Dr. Hakan BAKKAL
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
6. HAFTA KALİTE MALİYETLERİ.
TARIMDA ÖRGÜTLENME VE KOOPERATİFÇİLİK DERS NOTLARI
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
Ayrıca toplam kalite yönetimi (TKY);  sorun belirleme ve çözme,  maliyetleri düşürme,  sürekli kalite geliştirme,  teslimatı hızlandırma,  yeni ürün/hizmet.
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı Kalite denetimi sınamalarını artırma Ürün kalitesini geliştirme Daha fazla kullanılabilirlik sınamasına yatırım yapma Daha yüksek kaliteli malzemeler kullanma Daha rekabetçi fiyatlar benimseme Pazar araştırması bütçesini artırma MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ GELİŞTİRME Hacmi artırmak ve fiyatları düşürmek için perakendecilerle çalışma Sonuçlara yönelik eğitim gerektirme Müşteri desteğini geliştirme Enstitü koruma programı İşe alma sırasında gereken deneyim düzeyini yükseltme Ücrete dayalı desteğin maliyetini düşürme Internet gibi destek seçenekleri ekleme