Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi”

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Mutluköy İlköğretim Okulu
internet sitemize HOŞGELDİNİZ!
EBSCOhost 2.0 Platformu Kendi Web Siteniz gibi Dizayn Etmek.
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
PowerPoint’te Müzik Nilgün Çokça.
NEW ERA OLIVE & SPA SERILERI.
En ucuzundan en pahalısına doğru sıralanmış olarak “Cep Telefonları” kategorisindeki tüm ürünlerin isimleri “Spor” kategorisinde ürünleri listelenen “İstanbul”
İGOOGLE EBRU KAYA İGOOGLE NEDİR?  iGoogle özelleştirilebilir bir ana sayfadır.  iGoogle, üst bölümünde bir Google arama kutusu, alt bölümünde.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin.
SOFRA GAZETESİ KASIM AYI.
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR I. TEMEL BİLGİLER GI1. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız:
Artık Avon Temsilcilerine Avon’la Grup içi İletişim Bedava !
Türkiye’de Kadın ve Siyaset Kamuoyu Araştırması
MAKYAJ MALZEMELERİNİN
KAMPANYA 11 TEMS İ LC İ PROGRAMLARI. EV KAZANMA ŞANSI DEVAM EDİYOR! BU FIRSATI DUYMAYAN KALMASIN! KAMPANYA 11 TEMSİLCİ PROGRAMLARI.
Profil Uygulamaları.
K3 Toplantımıza Hepiniz
EXCEL DE VERİ TABANI (DATABASE) İŞLEMLERİ
1 Be YOUR Best with the BEST Kampanya 1 ve 2’de Yüksek Kazanç Elde Etmek İçin İp Uçları...
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
KAMPANYA 9 TEMS İ LC İ PROGRAMLARI. KAMPANYA 9 Süresince Program – 1 Cem Izgara Tava Temsilci Fiyatiyla toplam 260 TL ve üzeri sipariş veren ve bu siparişlerine.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
KONU: İSİM: SINIF: NO: MATEMATİK TARİHİ Konu analİzİ Konu anlatIMI
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Bölüm 5 Satış Süreci.
Bu araç 1. gün 10 km., 2. gün 20 km., 3. gün ise 30 km. yol gidiyor. Aracın günlük ortalama gittiği yol ne kadardır?
KAMPANYA 14 TEMSİLCİ PROGRAMLARI.
BİR İLANIN MACERASI İlk günden son güne kadar bir ilan ne gibi safhalardan geçer, buyrun görün. Aralardaki yorumlar, müşteri temsilcilerinin yaratıcı grup.
ÇOCUK İSTİSMARINI ÖNLEME
KAMPANYA 1 TEMS İ LC İ PROGRAMLARI. KAMPANYA 1 TEMSİLCİ PROGRAMLARI KAMPANYA 1 Süresince Program – 1 Istanbul Desenli Kahvalti Seti Temsilci Fiyatiyla.
3. Sempatik ve Esprili Konuşmak
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
MATEMATİK ONDALIK KESİRLER.
500TL’LİK SİPARİŞE ÇATAL BIÇAK TAKIMI HEDİYE! 1 ÇILGIN HAFTASONU 2.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
4. Hafta Laboratuar Çalışması. ÖĞRENCİ Öğrenci No Adı Soyadı Yaşı D. Tarihi DERS Ders Kodu Ders Adı Kredisi İçeriği Örnek-1: Örnek-2:
Kazanım 6 Yaptığı çalışmalarda yararlandığı kaynakları gösterir.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
DOĞAL SAYILARDA İŞLEMLER Doğal Sayılarda Toplama ve Çıkarma İşlemi
MATEMATİK DERSİ BAŞLIYOR
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
NİCE YAŞLARA – Anneye Doğum Günü Hediyeleri.
Alacak ve Stok Yönetimi
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
İLİŞKİSEL VERİ MODELİ GÖSTERİMİ
Uzmandan Öneriler... Ezgi Sadeghi Güzellik Eğitmeni, Makyaj Artisti.
Yeni ofis kırtasiye malzemeleri ve aksesuarları satın.
Güvenli bir merdiven inşa etme
İLİŞKİSEL VERİ MODELİ GÖSTERİMİ
AgeLOC ME Ürün Sunumu KEŞFEDİN. İçindekiler 1. Herşey nasıl başladı… 2. Gelecekteki anti-ageing cilt bakımı 3. ageLOC Me nasıl özelleştirilir nasıl kullanılır?
Dior Satış Sanatı 2 gün. 5 yıldızlı otel Nasıl bir servis?
SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
PRATİK ÇALIŞMA.
MENÜ PLANLAMA ve MENÜ PLANLAMA İLKELERİ
Mutluköy İlköğretim Okulu
ALİ FUAT DARENDE İ.O. AD :NEHİR SOYAD: ÇEPNİ NO:509 SINIF:4/D.
ADIMSOFT BARKOD SİSTEMİ
Şirket Adı İş planı sunusu.
Şirket Adı Ürünler ve Hizmetler
Anew Hydro Advenced’in Hedef Aldığı Cilt Tipleri
Program Kurulum Seti Hazırlamak
“Her Sabah Mutluluk”.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Şirket Broşürünüz Burası misyon bildirimi için uygun bir yer
1 EXCEL DE VERİ TABANI (DATABASE) İŞLEMLERİ Excel de bir veritabanı oluşturulabilir veya başka programlarda (Access gibi) oluşturulmuş olan Veri Tabanları.
Sunum transkripti:

Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi” “Nezaket ve iltifat” Kampanyalık tavsiyeler Bağlantılı Satış Paket Satış Change visual, funny, too much text

Salam Dilimi Tekniği Eğer müşteriniz yüksek fiyatlardan dolayı itiraz ederse, Salam Dilimi Tekniğini fiyatın ne kadar ekonomik ve paranın karşılığı olduğunu anlatmak için kullanabilirsiniz. “Avon’un yeni yüz kremini almayı gerçekten çok isterdim, çünkü arkadaşım çok iyi olduğunu söyIedi. Ancak bu fiyat benim için yüksek! Müşteri “Endişenizi anlıyorIıyorum. Şöyle bir düşünelim: Yüz kremini kaç güç kullanıyorsunuz? Bu kremin fiyatı ....TL, ve aldığınızada yaklaşık 40 gün kullanacaksınız. Cildinizin sağlıklı görünmesi için günlük aslında sadece ... TL ödemiş olacaksınız. Eminim cildiniz bu yatırımı yapmayı hakediyor. Temsilci

Sandviç Tekniği Müşterinizin belli bir kategoriden en az bir ürün siparişi vereceğinden emin olduğunuz durumlarda, müşterinize farklı fiyatlarda 3 ürün sunun. İlk sunduğunuz en uygun fiyatlı ürün olsun. Sonra en yüksek fiyatlı ürünü gösterin. Ve en son olarak satmak istediğiniz, fiyat olarak diğer iki ürünün ortasında kalan ürünü sunun. “Cildim için uygun bir yüz kremi sipariş vermek istiyorum. Ne önerirsiniz bana?” Müşteri “Cilt bakımı gerçekten çok önemli bir konu. Yeni kataloğumuzdan cildiniz için uygun olabilecek Avon Care ürününü önerebilirim. Sadece yüzünüz için değil tüm vücudunuz için kullanabileceğiniz bir kerem ve fiyatı 8 TL. En iyi alternatifiniz ise Anew Vital. Cildi güzçlendiren ve yorgunluk izlerini hafifleten bir krem. Onun fiyatı ise 50 TL. Bir diğer opsiyonunuda Solutions Hydraradiance. Cildinizi 24 saate kadar nemlendiri ve düzgün bir cilt görünümü sağlar. Fiyatı sadece 20 TL.” Temsilci

“İstatiksel Bilgi” Tekniği Müşterilerinizin ihtiyaçlarına uygun ürünlere ilişkin yapılan araştırma sonuçlarını ve bazı istatiksel bilgileri paylaşmak müşterilerinizin dkolayca üşüncelerini değiştirmelerini sağlayabilir. Customers’ beliefs can be more easily influenced by using statistical data related to the product which is going to solve their need. Bu bilgiler Avon tarafından paylaşılmaktadır. “Avon’un yeni çıkan Kırışıklık Görünümünü Dolgunlaştırıcı Kalemi nasıldır? İyi bir ürün mü? Kullanımdan sonraki sonuçlar nasıl? “ Müşteri “ Sizin de söylediğiniz gibi, çok yeni ürün ve ben de 3 gündür kullanıyorum. Henüz sonuçları ile ilgili bir şey söyleyebilmem için çok erken. Ancak bu ürün satışa çıkmadan önce tüketiciler ile yapılan 4 haftalık çalışma sonrasında kazayağı, mimik, dudak çevrasi, alın ve kaş arasındaki kırışıklıkların belirgin bir şekilde azaldığını belirtmiş. Temsilci

Nezaket ve İltifat Tekniği Bu aslında gerçek bir satış tekniği olmamakla birlikte, Temsilcilerin müşterileri ile görüştükleri andan itibaren, satışı gerçekleştirene kadar her zaman göstermeleri gereken bir davranıştır. “Göz farı veya maskara kullanabilecek yaşta mıyım emin değil! Benim yaşım için çok da uygun olmadığını düşünüyorum. Sadece bir ruj yeterli...“ Müşteri “Neden böyle düşünüyorsunuz? Doğal güzelliğinizi ortaya çıkarmanın bir yaşı yoktur. Bir kapatıcısının etkisini ve gözlerinizin güzelliğini daha da ortaya çıkaracak göz farlarımızı göstermekten büyük memnuniyet duyarım.” Temsilci

Tavsiye Tekniği Eğer müşterinizi bir ürünü lamaya karar vermiş ise satışı hemen kapatmayın. Siparişinizie daha fazla ürün eklemek için Tavsiye tekniğini kullanarak, müşterinizin sipariş verdiği ürünün tamamlayıcısı olan ürünleri sunun. “Solution gündüz kremini almayı gerçekten çok istiyorum, çünkü kullanmaya başladıktan sonra cildim harika görünüyor. “ Customer “Gerçekten çok iyi bir tercih. Şu ana kadar hep bu ürünü sipariş verdin. Avon’un bu kampanya yeni bir temizleme kremini satışa sunduğunu biliyor muydunuz? Sayfa 20’de ve sizin cilt tipiniz için tavsiye edilen bir temizleyici. Siparişinize eklememi ister misiniz? Representative

Bağlantılı Satış Tekniği Katalogdan müşterinizin sipariş verdiği ürün kategorisindeki diğer bağlantılı ürünleri tanıtmak oldukça etkili bir satış tekniğidir. “Avon’dan Anew kırışıklık kremi sipariş vermek istiyorum. Cildime özen göstermeyi çok seviyorum! Customer “Eminim bu kreme bayılacaksınız. Ancak hemen eklemeliyim ki cilt bakımınıza özen göstermek sadece yüz bakımı ile bitmiyor. Vücut losyonu kullanarak sağlıklı görünen bir cilde sahip olacaksınız. Yeni kataloğumuzda reddedemiyeceğiz bir kaç fırsat bulunuyor!” Representative

Paket Satış Tekniği Bu teknik, daha fazla ürünü cazip bir fırsatlarla satmak için harika bir yoldur. “Kızım için doğum günü hediyesi almak istiyorum! “ Customer “Kızınızın doğum günü için en uygun ürünleri seçmenize yardımcı olmaktan çok memnun olurum. En kolay seçimler göz farı setleri dir ve bu kampanya üçlü göz farlarında müthiş fırsatlar var. Ayrıca zarif bir kolye ve bileklik ekleyebiliriz. Hepsini, her zaman kullanabileceği sevimli bir çanta içine koyabiliz.” Representative