Dikkat Artırıcı Unsurlar 1.Olumlu iletişim 2.Kişiye özgü öğrenme biçimlerine yönelik yapılandırılmış eğitim çalışmaları 3.Egzersiz ve spor 4.Ortamsal Düzenlemeler.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OKULLARDA AİLE KATILIMI
Advertisements

FİZİKSEL AKTİVİTENİN ENGELLİ BİREYLER ÜZERİNDEKİ KATKILARI
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
İşbirliğine Dayalı Öğrenme
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
Hedef Belirleme ve Hedeflerlerin Eyleme Dönüştürülmesi
SINAV KAYGISI VE SINAV KAYGISIYLA BAŞ ETME YOLLARI
Öğrenme ve Bazı Duyuşsal Değişkenler
ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENENİN ÖZELLİKLERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME Konu Adı: Dünyamızın İklim Zenginliği.
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
Çocukta Hastalık Algısı
Yetişkin Eğitimi. Yetişkin, kendi yaşamının sorumluluğunun kendisine ait olduğunu bilen kişidir.
KARARIM ETKİLİ Mİ? *Etkinlik işlenirken etkili karar vermede sorun yaşayan öğrencileriniz için okul rehber öğretmeni, okul rehber öğretmeni yoksa RAM.
Çiğdem ÖZTÜRK Semra SEVİNÇ Esra SEVİNDİK
Çağın Hastalığı Obezite ve Sağlıklı Yaşam
Eğitim Psikolojisi Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Eğitimde Rehberlik 2008 – 2009 yaz okulu.
ERGENLİK DÖNEMİNDE ARKADAŞ ETKİSİ
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME
OKUL YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
DRAMA 7.HAFTA ÖZ DÜZENLEMEYE DAYALI ÖĞRENME VE EĞİTİCİ DRAMA
Öğretmen Veli İşbirliği için Web Tabanlı Platform Tasarımı
 1- Okulların eğitim-öğretim saatleri dışında, hafta sonlarında yarıyıl ve yaz tatillerinde dersliklerinin, kütüphanelerinin, bilgi teknolojileri sınıflarının,
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
OKULLARDA AİLE KATILIMI
DIŞKI KAÇIRMA(ENKOPRESİS)
Dayandığı felsefe ya da dünya görüşüne göre çeşitli değişiklikler göstermekle birlikte, eğitimin en yaygın kullanılan tanımlarından biri bireyin davranışlarında.
İYİLİK HALİ YILDIZI MODELİ ve KENDİ YAŞAM KOÇUMUZ OLMAK
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
Buluş Yoluyla Öğrenme.
KAYGI NEDİR. Büyük felaketler büyük insanların yetiştiği okuldur
NİTEL VERİ TOPLAMA ARAÇLARI
Öğrenme ve Bazı Duyuşsal Değişkenler Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Probleme Dayalı Öğrenme
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN HOŞ GELDİNİZ.
Probleme Dayalı Öğrenme
BÖLÜM 7 Motivasyon. BÖLÜM 7 Motivasyon Harekete geçiren, yönlendiren ve devam ettiren kuvvet. Motivasyonun Tanımı Motivasyon Harekete geçiren, yönlendiren.
EGZERSİZİN BEKLENMEYEN 10 FAYDASI.
EĞİTSEL REHBERLİK Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı TOMAR
SINIF YÖNETİMİ.
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
Sosyal Öğrenme Kuramı (Bandura)

Çocukların kendilerine özgü bir dünya görüşü ve davranış biçimleri vardır. Henüz tam olarak gelişmemiş olmakla birlikte hızlı bir gelişme değişme.
MOTİVASYON MOTİVASYON: İnsanların belirli bir amacı gerçekleştirmek için davranışa geçmeleridir. MOTİVASYON SORUNLARI Motivasyonu sağlayabilmek için öncelikle.
ÖN YARGI NEDİR? Bir kişiyle veya olayla ilgili önceden olumlu veya olumsuz karar vermeye ön yargı denir. Ön yargı, gerekli bilgi edinilmeden ya da inceleme.
MERKEZİN AMACI SPORDA PERFORMANS VE HAREKET ANALİZİ İLE İLGİLİ ALANLARDA DİSİPLİNLERARASI (TıP VE MÜHENDISLIK) KOORDINASYONU SAĞLAYARAK, BILIMSEL VE.
Prof. Dr. Neriman ARAL Sağlık Bilimleri Fakültesi
Başkalarının Kanılarına Dayalı Teknikleri
Bir Kooperatifin Başarısının Ölçümü
Yapılandırmacı Öğrenme
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 10
Risk faktörleri-koruyucu faktörler perspektifi
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 11
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Şakir ÇINKIR, Funda NAYIR
Zamir konusunda en iyi 3 siteye ilişkin Sunum
Öğretim Tasarımı Analiz.
Çocuklara Yönelik Şiddetin Önlenmesi
Örgütlerde Kendimizi Anlamak
Sağlık Bilimleri Fakültesi
İLETİŞİMİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER
Free template from Kişisel Rehberlik Yaşamayı öğrenme 1/12/2019 Free template from
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ALGILAMA Duyu organlarının uyarılması akabinde oluşan ani bir ayırt ediciliktir.
İNSANCIL (HÜMANİST,DUYUSAL) ÖĞRENME KURAMLARI. İNSANCIL (HÜMANİST) KURAMIN TEMEL İLKELERİ İnsanda doğal bir öğrenme isteği vardır. Öğrenilen konu; ancak.
Andargojinin varsayımları
Sunum transkripti:

Dikkat Artırıcı Unsurlar 1.Olumlu iletişim 2.Kişiye özgü öğrenme biçimlerine yönelik yapılandırılmış eğitim çalışmaları 3.Egzersiz ve spor 4.Ortamsal Düzenlemeler

Dikkat Süreleri 5-7 yaş 15 dk 7-10 yaş 20 dk yaş dk. Bunlar yaşlara göre öğrencilerin dikkat sürelerini göstermektedir. Eğitim temel amacı dikkati eğitimin verileceği konuya yönlendirip bu süreyi eğitim açısından olumlu değerlendirmektir.

1.Olumlu iletişim Öğrencinin başaramayacağına inandığı konulara yönelik dikkati azdır. çünkü kişi benlik algısını olumsuza yönlendirecek konularla ilgilenmek istemez. Bunun önüne geçmenin en önemli yollarından biri, öğrencinin başarabileceğine yönelik olumlu bir iletişim yolunun seçilmesidir. İletişimde en önemli şey öğrenci ile işbirliğinin sağlanmasıdır. Benlik algısı olumlu olan birey öğrenmenle iş birliğine açık olacaktır.