COĞRAFYA HÜSEYİN GEÇİT

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Powerpoint Sunum İlkeleri
Advertisements

COĞRAFYANIN KONUSU.
Hazırlayan: Kübra Yavuz Kübra Yerli
DEĞİŞİK YERLER VE FARKLI YAŞAMLAR
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
RABİA GİZEM KURU - ELVİN YILMAZ-DOĞUKAN AYTEKİN - BURAK YILMAZ-EFE ŞAHİN 4 A SINIFI.
PROJE HAZIRLAMADA ALANA ÖZGÜ KONU SEÇİMİ
Bir konuda bilgi edinmek ya da problemi çözmek için araştırma yaparız. Veri toplamak ve bu verileri yorumlamak araştırma sürecinin başında gelir.
COĞRAFYA İÇERİSİNDEKİ YERİ
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
Grup karakartal Karadeniz bölgesi.
Yazışma Teknikleri Doç. Dr. Hüseyin Odabaş. Yönetimde Bilgi Üretim ögeleri, 3M [insan (men), para (money), hammadde-malzeme (materials)] olarak sınıflandırılırken,
SANAT TARİHİ.
TÜRKİYE’DE YERLEŞME.
HARİTA NEDİR? Yeryüzünün tamamının veya bir parçasının kuşbakışı görünümünün, istenilen ölçeğe göre özel işaretler yardımı ile küçültülerek çizilmiş örneğidir.
DOĞA VE İNSAN DOĞAL SİSTEMLER
Olayların Dağılışını gösteren ölçeklendirilmiş çizimlerdir.
COĞRAFYA’YI TANIYALIM
COĞRAFYADA AKIMLAR.
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
DERS-3 İstatistiksel Dağılımlar -II Prof.Dr.Hüseyin BAŞLIGİL
İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ELFİN AKŞAM 2-A TÜRKKONUT İLKOKULU.
HAZIRLIYAN BELGÜN ÖZELÇİ.
DÜNYADA NÜFUS DAĞILIŞI VE EKONOMİK FAALİYETLER
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
ŞEYDAGÜL YİĞİT
HAZIRLAYAN: FERİDE MÜRŞİDE ARSLAN
DOĞA VE İNSAN DOĞA VE İNSAN.
ATMOSFER VE ÖZELLİKLERİ
BENER CORDAN İLKÖĞRETİM OKULU
ayrı soru kitapçıkları ve ayrı süreler Matematik ve Geometri testleri için ayrı soru kitapçıkları ve ayrı süreler verilecek. Cevap kağıdı iki test için.
HANGİ DERSE NASIL ÇALIŞMALIYIM?
TARİHİN FAYDALANDIĞI BİLİM DALLARI
Henri Fayol ve Yönetim Süreci “Sınai ve Umumi İşlerde İdare” ( )
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?. BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?
Nesli Tükenen Hayvanlar
Sınıf: 9. Sınıflar Kazanımlar: A.9.1.(Doğa ve İnsan Etkileşimini Anlamlandırır.), A.9.2. (Doğa ve insan etkileşimini ortaya koymada coğrafyanın rolünü.
DERS;SOSYAL BİLGİLER KONU; ÜLKEMİZDE GÖÇ ADI;ALKAN SOY ADI;DÜZLÜ SINIF; 7/A NO;34 ÖĞRETME’NİN ADI;EMRAH SOY ADI;KASKATI.
Fiziki Faktörler İklim iklim elemanlarından sıcaklık, bitki türlerinin çeşitliliği ve bunların yayılış alanları üzerinde etkilidir. Çünkü her bitkinin.
HARİTA ÇEŞİTLERİ.
YAŞADIĞIMIZ YERLER Tarihin akışı içinde insanlar göçebelikten yerleşik hayatta geçerken insan yaşamını kolaylaştıracak toprağı ve iklim elverişli yerleri.
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ VE SON DEĞİŞİKLİKLER
İş Planı Tasarımı: İş Fikri.
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENİYORUM ÜNİTESİ TESTLERİ
EK-2 OKULUN LOGOSU PROJE FİKRİNİN ADI Proje Fikri Sahibinin Adı – Soyadı Danışman Öğretmenin Adı – Soyadı Okulun Adı PROJE FİKRİNİN AMACI: Proje Fikrinin.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Verilerin Toplanması GÖZLEM
MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ
Simetri Hikmet Sırma.
KRONOLOJİK SIRALAMA Hikmet SIRMA
BİLDİRİ BAŞLIĞI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Turizm Fakültesi
MADDE VE YAPISI SORU BANKASI
Eğitim Siteleri
ATLAS RESİMLERİ.
Yazarın Adı-SoyadıÜniversitesi Üniversitesi Üniversitesi Buraya, sadece sunumu yapan yazarın e-postası yazılmalı MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ Turizm İşletmeciliği.
TÜRKİYE’DE YERLEŞME Yerleşmenin Dağılışını Etkileyen Faktörler Doğal FaktörlerBeşeri Faktörler.
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
COĞRAFYA HÜSEYİN GEÇİT
TEMİZ ENERJİ KAYNAKLARI. Enerji, sanayileşmenin alt yapısı ve günlük yaşamın vazgeçilmez bir unsurudur. Dünya devletleri ve uluslararası kuruluşlar, enerji.
Konular : Ortak Payda : Bölge Bütünden Parçaya Bölge Sınırları Kesin Hatlara Ayrılabilir Mi? Bölge Sınırları Değişir Mi? Bölge Sınırları Nasıl Oluşturulur?
II. ANAYASA KAVRAMI.
BİLDİRİ BAŞLIĞI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Turizm Fakültesi
UZUN -KISA.
Tarım alanında GELİŞİMLER. TARIM ALANINDA İLGİLİ RESİMLER.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS)
İNSANCIL (HÜMANİST,DUYUSAL) ÖĞRENME KURAMLARI. İNSANCIL (HÜMANİST) KURAMIN TEMEL İLKELERİ İnsanda doğal bir öğrenme isteği vardır. Öğrenilen konu; ancak.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FLİPPED CLASSROOM. Öğrencilerin en iyi şekilde öğrenmelerini amaçlayarak, derslere gelmeden önce, öğretim görevlileri tarafından kendilerine sağlanmış.
Sunum transkripti:

COĞRAFYA HÜSEYİN GEÇİT

KONU 1 DOĞA VE İNSAN COĞRAFYA NEDİR????????????? COĞRAFYANIN ARAŞTIRMA İLKELERİ NEDEN: SONUÇ: DAĞILIŞ:

KONU 1 DOĞA VE İNSAN DOĞAL YAŞAMIN BEŞERİ ÇEVREYE ETKİSİ

NOT: doğal ortam her durumda beşeri ortamı yani insan yaşamını etkiler. Bu konunun sorularında şuna dikkat et : DOĞA MI, İNSANI ETKİLEMİŞ YOKSA İNSAN MI DOĞAYI ETKİLEMİŞ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BU RESİMLERDE İNSANIN DOĞAYI NASIL ETKİLEDİĞİNE KISA BİR ÖRNEK OLUŞTURMAKTADIR…….. KISACA

DOĞANIN DÖRT TEMEL UNSURU

ÖSYM BÖYLE SORUYOR İŞTE BÖYLE SORMUŞLAR