KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM BİRİMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
Advertisements

T.C. GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI TARIM REFORMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KIRSAL KALKINMA BELGELERİ Avrupa Birliği Yapısal Uyum Yönetim Otoritesi Daire Başkanlığı.
İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi Kurma Yükümlülüğü.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
. Bologna Sürecinde İç Denetçilerin Rolü (YÖK Düzeyinde) Hazırlayan: Süreyya SÜZEN Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı İç Denetçisi.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
KESİN HESAP KANUN TASARISI
FAALİYET RAPORLARI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI ANKARA 2007.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Ankara’da orta öğretim çağ nüfusu ’dir öğrencimiz orta okullarımızın 8. sınıfından muzun oldu. 9. sınıf.
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
ERASMUS+ YÜKSEKÖĞRETİM HAREKETLİLİĞİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Başkanlığı
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
TERCİH VE YERLEŞTİRME İŞLEMLERİ 2017
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
2017‐2018 BİLİM ve SANAT MERKEZLERİÖĞRENCİ TANILAMA KILAVUZU
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
BİLİM ve SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi TR2014/AG/10-A1-01/001 Bu proje, Avrupa Birliği ve Türkiye.
ENSTİTÜLERARASI ORTAK DOKTORA PROGRAMLARI
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Geliştirme Genel Müdürlüğü
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
TKGM KADASTRO DAİRESİ BAŞKANLIĞI “GAYRİMENKUL DEĞERLEME ÇALIŞTAYI”
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM BİRİMİ Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okul/Kurumlarının Performanslarını İzleme ve Değerlendirme

Amaç Nitelikli işgücü ihtiyacının karşılanması ve

Mesleki ve teknik ortaöğretim okul ve kurumlarının mevcut hizmet potansiyellerini en üst noktaya taşıyarak kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli olarak kullanılmasını sağlamak, okulların ve kurumların kurumsal kapasitelerinin gelişimine destek olmak, eğitim-öğretim hizmetlerinde kalite ve verimliliği sağlamak, emsallerine göre başarılı çalışmaları ile öne çıkan okul ve kurumları ödüllendirmek amacıyla 2017-2018 eğitim öğretim yılından itibaren mesleki ve teknik ortaöğretim okul ve kurumlarının performansları belirli kriterler çerçevesinde izlenerek değerlendirecektir.

DEĞERLENDİRİLECEK KURUMLAR: Tüm Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumları değerlendirilecek. (Mesleki Eğitim Merkezleri Dahil)

Performans Ölçüm Kriterleri “Eğitim-öğretim ortamları", “Öğrenci başarı, devam ve disiplin durumu", , “Rehberlik çalışmaları", “Proje ve okul-sektör iş birliği çalışmaları", “Sosyal etkinlik çalışmaları", “Okul sağlığı çalışmaları" ve “Yönetim” olmak üzere 7 tema altında toplandı.

İl Komisyonu Kurulması *İl millî eğitim müdürlüklerince performans değerlendirme çalışmaları için yeter sayıda ve 3 kişiden oluşan değerlendirme komisyonları kurulacak. *Kayseri için en fazla 4 Komisyon kurulacaktır. *Komisyonlar takvime göre tam sayı ile ve bizzat yerinde değerlendirme yapacaklardır.

01.12.2017 < X < 30.04.2017 30 6 1 KAYSERİ / KOCASİNAN 1.450 OSMAN DÜŞÜNGEL MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ 1.450 30 6 1 GÜZELLİK VE SAÇ BAKIM HİZMETLERİ MOBİLYA VE İÇ MEKAN TASARIMI 3.TESİSAT TEKNOLOJİLERİ VE İKLİMLENDİRME 4.YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ 5.GİYİM ÜRETİM TEKNOLOJİSİ

19 2004 000 500 250 352 233 69 70

TEMA 1 -EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMLARI 1.1 Dersliklerin durumu 1.2 Atölye ve laboratuvarların durumu 1.3 Engelli öğrenciler için alınan tedbirler 1.4 Okulda iş sağlığı ve güvenliği kapsamında alınan tedbirler 1.5 Kütüphanenin durumu 1.6 Spor/çok amaçlı salonunun ve sosyal, kültürel, sportif faaliyetlerin yapıldığı diğer mekânların durumu 1.7 Yöneticilere, öğretmenlere ve diğer çalışanlara ait odaların durumu 1.8 Diğer birimlerin (pansiyon, yemekhane, mescit, sığınak, arşiv, depo vb) durumu 1.9 Okul ve eklentilerinde bulunan tuvaletlerin, koridorların durumu 1.10 Kantinin temizliği, bakımı, tertip ve düzeni 1.11 Okul binaları dış cephesinin, bahçesinin ve tören alanının durumu 1.12 Okul ve yakın çevresinde alınan güvenlik tedbirleri 1.13 Kurum adı tabelaları ile adlandırma ve yönlendirme tabelalarının durumu

TEMA 2 - ÖĞRENCİ BAŞARI, DEVAM VE DİSİPLİN DURUMU 2.1 Öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasına yönelik faaliyetler 2.2 Öğrencilerin devamsızlıklarının azaltılmasına yönelik tedbirler 2.3 Yükseköğretime Geçiş Sınavında (YGS) tüm testlerde elde edilen net sayısının ortalaması(1) 2.4 En son yapılan Lisans Yerleştirme Sınavında (LYS) lisans programına yerleşen öğrenci sayısının YGS’ye giren öğrenci sayısına oranı (1) 2.5 Bir önceki eğitim öğretim yılında üstün başarı, takdir, teşekkür, onur belgesi alan öğrenci oranı 2.6 Sınıf tekrarına kalan öğrenci oranı 2.7 Örgün eğitim dışına çıkan öğrenci oranı 2.8 Kütüphaneden yararlanan öğrenci sayısının toplam öğrenci sayısına oranı

TEMA 3 - REHBERLİK ÇALIŞMALARI 3.1 Mesleki rehberlik, tanıtma ve yöneltme çalışmaları 3.2 Yükseköğretime geçiş sistemi ve sınavlarına yönelik yapılan rehberlik çalışmaları 3.3 Zararlı alışkanlıklarla mücadeleye yönelik yapılan çalışmalar 3.4 Şiddetin önlenmesine yönelik yapılan çalışmalar 3.5 Dezavantajlı bireylere ilişkin yapılan çalışmalar 3.6 Kariyer günlerinin düzenlenmesi 3.7 Mesleki eğitim merkezi öğrencileri için işverenlere yapılan rehberlik çalışmaları (2)

TEMA 4 -PROJE VE OKUL-SEKTÖR İŞBİRLİĞİ ÇALIŞMALARI 4.1 Proje Çalışmaları (son 3 eğitim öğretim yılı) 4.2 Erasmus+ Mesleki Eğitim Hareketliliği Akreditasyon Belgesinin olması 4.3 Son 3 eğitim-öğretim yılında okul adına yapılan patent/faydalı model başvurusunun bulunması 4.4 Son 5 eğitim-öğretim yılında okul adına alınan patent/faydalı model sayısı 4.5 Beceri eğitimi ve stajını işletmelerde yapan öğrenci oranı 4.6 Mesleki ve teknik eğitimi geliştirmek üzere paydaşlarla (sektör, meslek kuruluşları, üniversiteler, kamu ve özel kurum/kuruluşlar) yapılan protokol sayısı 4.7 Son 3 eğitim-öğretim yılında paydaşların desteği ile 4.8 Öğrencilerin mesleki bilgi ve görgülerini artırmak için yapılan sektör ziyaretleri

TEMA 5 -SOSYAL ETKİNLİK ÇALIŞMALARI 5.1 Okulun süreli yayının (dergi, gazete, bülten vb.) varlığı 5.2 Bir önceki eğitim-öğretim yılı içinde okulun bireysel ve ekip olarak katılım sağladığı bilimsel, kültürel ve sanatsal faaliyetlerdeki başarı durumu 5.3 Bir önceki eğitim-öğretim yılı içinde okulun bireysel ve takım olarak katılım sağladığı sportif faaliyetlerdeki başarı durumu 5.4 Toplum hizmeti çalışmaları kapsamında etkinliklerin yapılması 5.5 Öğrenci kulübü çalışmaları kapsamında etkinliklerin yapılması 5.6 Kitap okuma yarışmasının düzenlenmesi

TEMA 6 - OKUL SAĞLIĞI ÇALIŞMALARI 6.1 Beyaz bayrak sertifikası sahipliği 6.2 Beslenme dostu okul sertifikası sahipliği 6.3 Okulda Diyabet Programı etkinliklerinin düzenlenmesi 6.4 Sağlıkla ilgili fiziksel uygunluk karnesi çalışmalarının yapılması 6.5 Okul kantininde satışı yapılan ürünlerin 10/03/2016 tarihli ve 2852893 sayılı Genelgeye uygunluğu

TEMA 7 – YÖNETİM I 7.1 Son 3 eğitim-öğretim yılında varsa ödül alan personel sayısının toplam personel sayısına oranı 7.2 Personel için moral-motivasyon ve uyumu artırıcı sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler 7.3 Okul stratejik planı hazırlanmış ve uygulanıyor mu? 7.4 Okulun yıllık stratejik eylem planı hazırlanmış ve uygulanıyor mu? 7.5 Kalite geliştirme çalışmaları 7.6 Son 3 eğitim-öğretim yılında Bakanlıkça duyurusu yapılan öğretim materyali geliştirme, modül yazımı ve değerlendirme çalışmaları için öğretmen görevlendirme durumu 7.7 Bir önceki eğitim-öğretim yılında 3308 sayılı Kanunun 35 inci maddesi kapsamında yapılan denklik sayısı (2) 7.8 Bir önceki eğitim-öğretim yılında düzenlenen kalfalık, ustalık, işyeri açma ve usta öğreticilik belge sayısı toplamı (2)

TEMA 7 – YÖNETİM II 7.9 Bakanlığımızca hazırlanan mesleki ve teknik eğitimle ilgili kamu spotlarının okul web sayfasında yayımlanma durumu 7.10 E-mezun web portalına (https://emezun.meb.gov.tr) okul web sayfasında link verilerek bağlantı sağlanma durumu 7.11 Son 3 eğitim-öğretim yılında okuldan mezun olanların E-mezun web portalına (https://emezun.meb.gov.tr) kayıt oranı 7.12 Okulda açık bulunan meslek alanlarının doluluk oranı (1) 7.13 Okulda açık bulunan meslek dallarının tümünde eğitim verilme durumu (1) 7.14 Okul aile birliği gelirlerinin öğrencilerin sosyal, bilimsel, kültürel ve sportif etkinlikleri için kullanılma oranı 7.15 Okul web sayfasının güncelliği 7.16 Düzenli olarak veli toplantılarının yapılması

TEMA 7 – YÖNETİM III 7.17 Veli toplantısına katılım oranı 7.18 Öğretmenlerin bireysel olarak velilerle görüşme gün ve saatlerinin planlanıp velilere duyurulması 7.19 Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü web sitesi okul uygulamaları bölümünde yer alan verilerin güncelliği 7.20 2016 yılında okula gönderilen ödeneklerin tenkis olma durumu 7.21 Döner sermaye çalışmaları 7.22 Okul tanıtımına yönelik hazırlanan CD, broşür, film vb materyaller 7.23 Eğitim ve öğretimde iyi uygulama örneklerinin ulusal ve yerel basında haber olarak yayımlanması

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

DEĞERLENDİRME: Kanıtlayıcı belgelerle puanlama yapılacak

Komisyon üyeleri Ek-1 Formda yer alan her bir performans göstergesine ilişkin puanını Ek-2 Kılavuzda yapılan açıklamalara uygun olarak; bizzat yerinde gözlem yapmak suretiyle ve/veya okul/kurum müdürünce onaylanmış kanıtlayıcı belge (resmi yazı, rapor, tutanak), fotoğraf/film, CD, broşür vb. kanıt unsurlarını görmek suretiyle, gerektiğinde ilgili yönetici, öğretmen ve öğrencilerle de görüşerek verecektir.

PUANLAMA I Performans göstergelerinin gerçekleşme düzeyi karşılarında belirtilen puan değerine göre puanlanacaktır. Buna göre; a) Göstergenin tamamen gerçekleştiğine kanaat getirilmişse karşısındaki puan değeri ile, b) Göstergenin eksiklikler olmakla birlikte tamamına yakını gerçekleştiği düşünülüyorsa karşısındaki puanın yaklaşık %70-%75’ine tekabül eden puan ile, c) Göstergenin yarı yarıya gerçekleştiği düşünülüyorsa karşısında gösterilen puan değerinin yarısı ile, d) Göstergenin kısmen gerçekleştiği düşünülüyorsa karşısındaki puanın yaklaşık %25-%30’una tekabül eden puan ile, e) Göstergenin hiç gerçekleşmediği düşünülüyorsa 0 (sıfır) puan ile değerlendirilecektir.

PUANLAMA II Okul binasının tarihi nitelikte olması, yeni açılmış olması nedeniyle okul kayıtlarında geçmiş yıllara ait veri olmaması, okulda eğitimi yapılan meslek alanlarının, atölye ve laboratuvarların özelliği, ihtiyaç olmaması nedeniyle bazı birimlerin (örneğin pansiyon) olmaması vb. okul müdürlüğünün inisiyatifi dışında kalan mücbir sebeplerle bazı göstergelerin gerçekleşmesi mümkün bulunmuyorsa, bu tür göstergelerin gerçekleştiği varsayılarak karşısında belirtilen puan ile değerlendirilecektir.

2.3, 2.4, 7.12, 7.13 kodlu performans göstergeleri mesleki eğitim merkezleri için değerlendirilmeyecek, boş bırakılacaktır. Benzer şekilde 3.7, 7.7 ve 7.8 kodlu performans göstergeleri mesleki ve teknik anadolu liseleri için değerlendirilmeyecek, boş bırakılacaktır.

MESLEKİ EĞİTİM MERKEZLERİ İÇİN DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAK MADDELER O Ş I R A K L C

MESLEKİ EĞİTİM MERKEZLERİ İÇİN DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAK MADDELER O Ş I R A K L C 7.YÖNETİM

MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSELERİ İÇİN DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAK MADDELER 3.REHBERLİK ÇALIŞMALARI 7.YÖNETİM

PUANLAMA III Değerlendirme komisyonlarının 2. 3 ve 7 PUANLAMA III Değerlendirme komisyonlarının 2.3 ve 7.11 kodlu performansları değerlendirebilmesi için gerekli bilgiler Bakanlığımız Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğünce il milli eğitim müdürlüklerine gönderilecek veya adı geçen Genel Müdürlüğün web sayfasında (http://mtegm.meb.gov.tr), önemli dokümanlar bölümünde duyurulacaktır.

PUANLAMA III

“Eğitim-öğretim ortamları” temasına ait performans göstergelerinin değerlendirilmesinde komisyonun okulda inceleme yaptığı tarihteki mevcut durum dikkate alınacaktır.

“Rehberlik çalışmaları” temasına ait performans göstergeleri bir önceki eğitim-öğretim yılında gerçekleştirilen çalışmalar ile içinde bulunulan eğitim-öğretim yılında gerçekleştirilen çalışmalar esas alınarak değerlendirilecektir.

Performans değerlendirme formunda ve aşağıdaki tabloda bazı performans göstergelerinin değerlendirilmesinde son 3 eğitim-öğretim yılının dikkate alınacağı belirtilmiş olup, son üç eğitim-öğretim yılının tespitinde içinde bulunulan eğitim-öğretim yılı dâhil edilecektir.

MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM OKUL VE KURUMLARI PERFORMANS İZLEME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA TAKVİMİ 2017-2018

PERFORMANS DEĞERLENDİRME TAKVİMİ-I Tarih İşlem Ağustos’2017 Mesleki ve teknik ortaöğretim okul ve kurumlarının performanslarının izlenmesi ve değerlendirmesi konulu Genelge ve eklerinin mesleki eğitim merkezleri dâhil tüm mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarına duyurulması, 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı süresince İlgili okul ve kurumlarca performans izleme ve değerlendirme çalışmaları için gerekli bilgi ve belgelerin hazırlanması,

PERFORMANS DEĞERLENDİRME TAKVİMİ-II Tarih İşlem 30 Kasım 2017 tarihine kadar • İl milli eğitim müdürlüklerince performans değerlendirme komisyonlarının oluşturulması, • Komisyon üyelerine performans değerlendirmesi yapacakları okul ve kurumların tebliğ edilmesi, • Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü web sitesinde okul uygulamaları bölümünde yer alan okul performans değerlendirme modülüne (mtegm.meb.gov.tr/okulperdeg) veri girişi yapabilmeleri için her bir komisyon üyesi için İl milli eğitim müdürlüklerince kullanıcı adı ve şifre tanımlaması yapılması,

PERFORMANS DEĞERLENDİRME TAKVİMİ-III Tarih İşlem 01 Aralık 2017- 30 Nisan 2018 Komisyonların görevlendirildikleri okullara giderek performans değerlendirme formu (EK-1) kullanarak değerlendirmelerini yapması, 2 Mayıs-31 Mayıs 2018 • Performans izleme ve değerlendirme formunda her bir üyenin vermiş olduğu puanların, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü web sitesinde okul uygulamaları bölümünde yer alan okul performans değerlendirme modülüne (mtegm.meb.gov.tr/okulperdeg) komisyon üyelerince kullanıcı adı ve şifreleri ile girilerek kaydedilmesi,

PERFORMANS DEĞERLENDİRME TAKVİMİ-IV Tarih İşlem 1-15 Haziran 2018 Komisyon üyelerince verilen puanların ortalamasını yansıtan nihai formun modül üzerinden alınması ve ilgili bölümlerinin üyelerce imzalanarak il milli eğitim müdürlüklerine teslim edilmesi, 18 Haziran 2018 Okul/kurum performanslarının Bakanlıkça değerlendirilmesi

BİZİ KOORDİNATÖR Cihangir ÇAĞLAR Cihangir ÇAĞLAR ODMEM DİNLEDİNİZ TEŞEKKÜR EDERİZ KOORDİNATÖR Cihangir ÇAĞLAR