YAYGIN HATALAR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kur’an Öğretim Yöntemi
Advertisements

Alfabemizde 29 harf vardır.Her harfin büyüğü ve küçüğü vardır.
Sesleri (Harfleri) Öğreniyoruz
“Öfke”.
Hece ve Hece Çeşitleri Tek bir ses ya da ses öbeğinden oluşan,ağzımızdan bir çırpıda çıkan ses birimine hece denir. Sesleri gösteren işaretlere hece denir.
Nitelikli Kur’an Tilâveti
GÖREVİ KÖTÜYE KULLANMA SUÇU (TCK 257. MADDE).
Göksel KURT Türkçe Öğretmeni1 1. BÜYÜK ÜNLÜ UYUMU.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Hece Bilgisi Ağzımızın bir hareketiyle söylenen ses veya ses topluluğuna hece denir. Duyu kelimesi du – yu olmak üzere ağzın iki hareketiyle söylenmektedir.
Sosyal Yardımlaşma Türk-İslam devletlerinde vakıflar aracılığı ile birçok sosyal yardımlaşma kurumu yapılmıştı. Yolcuların özellikle tüccar kafilelerinin.
Rensis Likert ( ) – Sosyal psikolog, Michigan Üniversitesi – Verimsiz, etkinliğin düşük olduğu işletmelerde çalışanlar «işe eğilimli yönetici»
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Şube Md Yılı Faaliyet Raporu Sunumu.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM TÜRLERİ
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
Kalıtım – Kalıtsal Özelliklerimi Nasıl Kazandım? Mendel’in Kalıtıma Kazandırdığı Bilgiler Kalıtsal özelliklerin yavruya aktarımına da kalıtım denir. Genetik,
Pazarlama İlkeleri.
DİKSİYON.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
Ders 14 Matematik becerileri
ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Son İlahi Kitap Kur’an-ı Kerim
KALP MERİDYENİ.
Bağımsızlık/Özgürlük
ERGEN AİLE İLİŞKİLERİ.
Yeniçeriler, kendilerine heybetli ve korkutucu bir görünüm versin diye başlarına bir keçe kalpak giyerler.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
ATALETE (TEMBELLİĞE) GÖTÜREN SEBEPLER VE ÇARELERİ
MÜNAZARA.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Mehlika KOCABAŞ AKAY TTO Yöneticisi
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
Kanuni Sultan Süleyman İmam Hatip Ortaokulu Rehberlik Servisi
Harfi Cerler (Cer Harfleri)
SUNUM TEKNİKLERİ.
YOKLUK VE BUTLAN HUKUKİ İŞLEMLERDE HÜKÜMSÜZLÜK
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
KALKALE (القلقلة) Kalkale sözlükte; sarsmak, kımıldatmak, seslenmek, bir şeyi depretmek gibi manalara gelir. تَقَلْقُلُ الْمَخْرَجِ حَتَّى يُسْمَعَ له.
DUDAK TA’LÎMİ Tilavet esnasında dudakların usûl ve kaidelere uygun olarak hareket etmesine dudak ta’limi denir. Dudak Ta’limi’nin Gayesi: Harflerin harekelerinin,
Yazı Sistemleri.
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
MEDD-İ LÂZIM(المد اللازم)
HARFLERİN SIFATLARI Tecvîd ilminde sıfat; mahreçte meydana gelişi esnasında sese arız olan keyfiyete denir. Mahreçleri bir olan harfler sıfatlarıyla birbirlerinden.
V. Belgeselin Sesleri: Dört Temel Biçim
AVRUPA BİRLİĞİ HUKUKU SONER HOCA HAFTA 1 KAMURAN REÇBER
VERİ MERKEZLERİ VE BİLGİ GÜVENLİĞİ
Öğrenme Psikolojisi Kuramlar: Sosyal Bilişsel Öğrenme
REFAH SİSTEMLERİ DERS 2 DOÇ. DR. MEHMET M. ÖZAYDIN.
MED VE HÜKÜMLERİ (المدُّ و أحكامهُ)
İletişim Fakültesi Bilişim A.B.D.
İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ ALANINDA GEÇEN TEMEL KAVRAMLAR «TEMEL HAKLAR VE ÖZGÜRLÜKLER» KAVRAMI Prof. Dr. Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ Ankara Üniversitesi.
الوقف ولإبتداء Vakf (الوقف) durmak, durdurmak demektir.
İDĞÂM (الإدغام) İdğâm bir harfi diğer bir harfin içine katmak demektir. İdğâm’ın tecvîd ilmindeki tarifi ise şöyledir: الإدغام: إدْخَالُ أحَدِ الحَرْفَيْنِ
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 3. HAFTA FATMA MIZIKACI.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
ANALİTİK EĞİTİM FELSEFESİ YAKLAŞIMI
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 3. HAFTA FATMA MIZIKACI.
İNSAN HAKLARI AÇIK EĞİTİM MATERYALLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HİPOTEZ TESTLERİ.
K Bu başlık sayfasını kendi iletinizle özelleştirin! Mektubu seçin ve kendi metninizi ekleyin. Her slayt için bir karakter kullanın.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
İSLAM HUKUK USULÜ ASLİ KAYNAKLAR: KİTAP/KUR’AN, SÜNNET, İCMA + KIYAS
SESBİLGİSEL GELİŞİM Dil EdİNimi-4. Hafta.
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

YAYGIN HATALAR

ZOR ALGISI

SİSTEMSİZLİK

ÇOKLUK SAPLANTISI

ACELECİLİK

DİLSİZLİK

Nitelikli Kur’an Tilâveti بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على محمد و اله وصحبه Nitelikli Kur’an Tilâveti

Kur’an Metnine Âşina Olma. Kur’an Ahlâkı ile Ahlâklanma. Kur’an Metnine Âşina Olma. Harflerin Çıkış yerlerini Tanıma. Harflerin Ana Karakterlerini Bilme.

Sakin Harflere Hareke Vermeme Tutma Kaidelerini Uygulama. Tilavet Usullerinde Medlerin Ölçülerini Uygulama (rastgelelikten sakınma)

Kalın ve İnce Sesli Harfleri Ayırabilme Harfler Arasında Ses Transferi Yapmama (harfleri bağımsız okuyabilme) İnce Sesli Harflerde Standart Oluşturma.

Vakıf ve İbtida Kaidelerini Doğru Uygulama Şeddeli Lam Harflerini Şedde Payından Fazla Tutmama Lafzatullah Lamı ve Hükmü’r-Râyı Doğru Uygulama.

Özgün Tilavet Tavrı Oluşturma Nefes ve Ses Kullanma Becerisi Kazanma ( taklit halinde temel kaideleri ihlal etmeme) Nefes ve Ses Kullanma Becerisi Kazanma

Kısaca Kur’an’ın Hurûfuna, Hududuna, Hukukuna riâyet etme

فى اما ن الله