Nihai Tüketicilerin Satın Alma Davranışları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Advertisements

İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
6.BORÇLARIM. Borç ya da Kredi Bir harcama yapmak için para ödünç almaya borç ya da kredi deriz. Ödünç alınan parayı, vadesi gelince aldığınız yere ödersiniz.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
KOOPERATİFLERDE ETKİNLİK
MEDYA Medyayı Tanımak - Medyaya Dair Temel Bilgiler -
3. ALICI DAVRANIŞI Alıcı satınalma davranışı, 1960'lardan sonra pazarlamacılar için popüler bir çalışma alanı olmuştur. Alıcının tüm pazarlama sistemi.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI KAVRAMI VE ÖZELLİKLERİ
Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Önemi
GSYİH”NIN HESAPLANMASI VE HESAPLAMA YÖNTEMLERİ
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
İKTİSADA GİRİŞ.
ÖLÇÜLER.
İKTİSADA GİRİŞ.
İNTERNET VE İNTERNET ÜZERİNDEN PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN BAŞLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ BTEP 301 – KONU 6.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
CASE FAIR OSTER Prepared by: Fernando Quijano & Shelly Tefft.
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Lider yapan pazarlama gerçekleri
XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
E- Ticaret Altyapısı.
Bolum 4- 2.
PAYDALARI EŞİT KESİRLERİ KARŞILAŞTIRMA
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
ALIŞVERİŞLERİMİZDE NELERE
PROJENİN ADI: GENÇ YAKLAŞIMLAR PROJENİN KONUSU: PARALARINI AMAÇSIZ VE HESAPSIZCA HARCAYAN GENÇLERİN ÖNEMSEMELERİ GEREKEN DAVRANIŞ BİÇİMİ TASARRUF.
20.UPK ● Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN ● Yrd.Doç.Dr. Tolga TORUN ● Yrd.Doç.Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU.
Pazarlama Çevresi Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
TÜKETİCİ KİMLİĞİNİN KÜRESEL TÜKETİME ETKİSİ
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Pazarlama İlkeleri.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
FAİZ PROBLEMLERİ Faiz: Bir paranın, belirli bir süre bir bankada kalıp bir miktar değerlenmesidir. * Faiz problemleri aslında bir çeşit yüzde problemidir.
BİLİNÇLİ TÜKETİCİ VE KAYNAKLARIMIZ.
İZİNLİ PAZARLAMA.
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Başlamak için sorular:
Düşünen Hindi Küçük bir papağanın onbeş al-tına satıldığını gören Nasreddin Hoca, bir koşuda evine gidip kümesteki hindisini tutmuş.
ULUSLAR ARASI PAZARLAMA KÜLTÜR 1. Hofstede kültürü, bir insan grubunu diğer insan gruplarından ayıran düşünceler bütünü olarak tanımlamaktadır. Kendine.
HOŞ GELDİNİZ. Bu güne kadar yaptı ğ ınız alışverişlerden para kazandınız mı? Öyleyse size satış ve pazarlama yaptırmadan para kazandıran sistemini.
“Bilginin en büyük dü ş manı bilgisizlik de ğ ildir, bildi ğ ini zannetmektir,” der Stephen Hawking.
21. Pazarlama Kongresi - Kütahya
REGRESYON VE KORELASYON ANALİZLERİ
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA ULUSLARARASI PAZARLAMA’YA GİRİŞ
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
STANDART TARİFELER.
Yrd. Doç. Dr. Volkan ÖZBEK Aycan KÜLAHLI
MAKRO İKTİSAT İKTİSADİ BÜYÜME VE DALGALANMALAR
Öğr.Gör.Deniz ÜNAL ADIGÜZEL Prof.Dr. Süleyman BARUTÇU
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
Eğitimde toplumsal cinsiyet eşitsizliklerinin, kadın erkek kimliklerinin kuruluşunda ciddi bir etmen de okuldaki iş bölümü ve hiyerarşidir. Kadın öğretim.
Tüketici Kararları.
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
ONLINE SEYAHAT PAZARI.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
AİLE EĞİTİMİ 5.OTURUM: BİRLİKTE YAŞAMA.
Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları
5.SInIf Üretİm, DağItIm ve Tüketİm ÜnİteSİ Etkİnlİk
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADA GİRİŞ I DERS 6 Y.Doç.Dr.Umut Öneş.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Tutundurma Karması ve Marka
Yüzde Problemleri Ve Çözümleri
MAN 353 Tüketici Davranışının Temelleri
Sunum transkripti:

Nihai Tüketicilerin Satın Alma Davranışları MAN 341T 09/10/2017 Nihai Tüketicilerin Satın Alma Davranışları

Tüketici davranışları birbirinden farklı durumlara göre değişiklik göstermektedir. Tıpkı Expedia reklamının da gösterdiği gibi eli sıkı olan bazı insanlar tatilde iken farklı düşünür ve serbestçe para harcarlar. Cross pen reklamında da görüldüğü gibi hediye almak için alışveriş yapan insanlar günlük olarak kullanacağı bir kalem alırken gösterecekleri tavırdan daha farklı bir tavır sergilerler.

Suudi Arabistan’da McDonald’s yerel kültüre adapte olacak şekilde pazarlama karmasını değiştirmektedir. Örneğin Riyad’da McDonald’s, kadınlar ve çocuklar için ayrı bir bölüm yapmıştır.