OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
Advertisements

Çiçeklerimin Satranç Etkinliği Etkinlik dersimizin 1 saatini satranç dersine ayırıyoruz. Çiçeklerimin satranç dersine okulumuzun beden eğitimi öğretmeni.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
FUTBOL TOPLU OYUN TEKNİKLERİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Öğretim  Öğrenci gelişimini amaçlayan, öğrenmenin başlatılması, sürdürülmesi ve gerçekleştirilmesi için düzenlenen planlı etkinliklerden oluşan bir süreçtir.
DİYARBAKIR 2008.
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
İSTATİSTİK II BAĞIMSIZLIK TESTLERİ VE İYİ UYUM TESTLERİ “ c2 Kİ- KARE TESTLERİ “
EQUIZSHOW.
EBOB&EKOK Ökkeş ŞAHİN TEOG 8.SINIF
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Günlük Yaşam Beceri Materyalleri ve Çalışmaları
YÜZEY :Cisimlerin hava ile temas eden bölümlerine yüzey denir.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR Doç. Dr. Ender DURUALP.
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
BS Oyun Halısı Müzikli Bloomin Birdies
3D MODELLER MALİYET ANALİZİ SUNUMU
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
KÜMELR Kümelerin çeşitleri.
OYUNLAR 2. KISIM İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Another graphic or chart
Çiti Kilim Örme.
ÇAMAŞIR TOPLAMA VE DAĞITMA
Çokgenler.
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
T.C. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
KESİRLERİ SAYI DOĞRUSUNDA GÖSTERMEK
KULLANILAN MALZEMELER
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
Rivayetlerin Olasılığı Kuramı
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
okulsportal.gsb.gov.tr EKİM 2016
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
PİSAGOR ALAN BAĞINTISI
AMAÇ ARAÇ-GEREÇ ve YAPIMI KULLANIM ŞEKLİ KAZANIMLAR
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
‘AHŞAP OYUNCAK YAPIMI VE AHŞAP BOYAMA KURSU’
HAZIRLAYAN AHMET KÜÇÜK
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
BİRLİKTE ÇALIŞABİLİRLİK
EĞİTSEL OYUNLAR.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
OLASILIK İrfan KAYAŞ.
Prof. Dr. Eşref ADALI Doç. Dr. Şule Gündüz Öğüdücü Sürüm-B
Light Up, ilkokul ve ortaokul öğrencileri için hazırlanmış,
10. SINIF: 3. ÜNİTE: 3.2. Su Dalgası
KONU : MAKSİMUM MİNİMUM (EKSTREMUM) NOKTALARI
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
KİŞİSEL REHBERLİK.
MATERYALİN HAZIRLANIŞI
HUKUK BAŞLANGICI 4.
Gümüşhane Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Genetik ve Biyomühendislik Bölümü Bitirme Çalışması Poster Hazırlama Kılavuzu Poster Boyutları:
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM Nurdan BOYACIOĞLU ve Esma GÜNHAL Materyalin Adı Kullanılan Malzemeler Materyalin Amacı Oynayarak Öğreniyorum 56*56 cm kare lik tahta Mukavva Maket bıçağı, makas Yapıştırıcı Renkli karton Cd kalemi Zar Piyon Üslü sayıları eğlenceli hale getirmek. Üslü sayılar ile ilgili kavram yanılgılarının azaltmak. Eğitsel Özellikler Materyalin Yapılışı Öğrenciler, hem oynayarak hem de işlem yaparak üslü sayılar konusunu anlamaya çalışır. Üslü sayılarla ilgili kuralları eğlenceli hale getirerek öğrenirler. Üslü sayılarla ilgili kazanımları öğrenmiş olurlar. Oyunumuzun üslü sayılarla ilgili kavram yanılgılarını düzeltmeye yönelik eğitsel yönü ağır basmaktadır. Oyun tarzında olduğu için konu eğlenerek öğrenilir. 56x56 cm karelik kare tahta içine 5x5 cm 2 81 adet kare çerçeveler çaktırdık. Mukavvadan çerçevelerin içine sığabilecek 3,5x 4,5 boyutlarında 4 adet dikdörtgen; ve 4,5x4,5lik 2 adet kare kesip dikdörtgen prizmalar yaptık . Daha sonra üstlerini renkli kartonlarla kaplayıp parçaları birleştirdik. Toplam 81 adet prizma yaptık ve üzerlerine oyunda kullanacağımız yazıları yazdık. Prizmayı çerçevenin içine yerleştirdik. Oyunumuz oyuncularını bekliyor :) Materyalin Kullanımı Oyuna zar atılarak başlanır. Zarda gelen sayılara denk olan soru çözülür. Sorunun altında yazan adım sayısı kadar ilerlenir. Soru kısmına gelindiğinde yeniden zar atılır. Bilgide üslü sayılar ile ilgili teorik bilgiler verilir. Şans da ise öğrenci oyunda ilerler ya da geri gider.