YENİ YILDA BULUŞALIM..

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Facebook Reklamları.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
Selda Aydın Seyhan Kamçı
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
Sosyal Medya.
YENİ STAR ÇÖZÜMÜ Yazıcıları Artık Daha Akıllı “Fark yaratan inovasyon”
E-Posta Hesapları ve Anında Mesajlaşma Yazılımları
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Girişimci: Candan İŞVEREN
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
İnternet üzerinden iletişim araçları
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
AİLE SOSYAL DESTEK PROGRAMI BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI 1.
1 STRICTLY CONFIDENTIAL & FOR PERSONAL USE ONLY TURKCELL LALE SARAL DEVELİOĞLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI PAZARLAMA.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
STRATEJİK PLANLAMA ( ) STRATEJİ NEDİR? STRATEJİK PLANLAMA ( )
Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ JET KART UYGULAMASI
Değişim Zamanı Kampanyası
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
AK Sigorta Ücretsiz İşyeri Sigortası Kampanyası.
12 Ay İndirim Kampanyası Müşteri Yönetimi Direktörlüğü 30/11/2011.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Yalın İnternet Kampanyası Müşteri Yönetimi
Veri Madenciliği Giriş.
MÜŞTERİ İLİŞKİLER YÖNETİMİVE İLİŞKİLİ KONULAR
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
kredi kartı sadakat programı
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Restoran Otomasyon Sistemi
HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
Cacoo Bir çevrimiçi (online) diagram oluşturma ve paylaşma programı.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

YENİ YILDA BULUŞALIM.

Koçtaş mağazalarından alışveriş yapan müşterileri online dünyada yakalayarak onları tekrar mağazada alışverişe yönlendirmek. AMAÇ

STRATEJİ Koçtaş mağazalarından alışveriş yapmış olduğunu bildiğimiz kişilere, Facebook Custom Audience «Özel Hedefleme» yöntemi ile kendi Facebook hesapları üzerinden bir indirim teklifi gönderildi. Yaklaşık 100.000 kişiye gönderilen teklif, Koçtaş mağazalarında yapılacak 150 TL alışverişe 20 TL indirim olarak sunuldu.

100.000 Kişi HEDEF KİTLE KOÇTAŞ OFFLINE MÜŞTERİ DATASI Hem Facebook Hesabı Olan KOÇTAŞ OFFLINE MÜŞTERİ DATASI FACEBOOK ONLINE KULLANICI DATASI Hem Koçtaş’tan Alışveriş Yapan HEDEF KİTLE

SONUÇ % 72’sine erişim sağlanmıştır. Bir ay gibi kısa bir sürede hedeflenen kitlenin % 72’sine erişim sağlanmıştır. Offline hedef kitleli kampanya geri dönüşlerine göre 7 kat kadar geri dönüş sağlanmıştır. Bu kampanyadan faydalanan müşterilerin %35’i pasifleşmiş ve tekrar geri kazanılmış müşterilerdir. Kampanyadan yararlanan müşterilerin sepet ortalaması bir önceki döneme göre 2.5 kat artmıştır. Kampanyada verilen faydanın 20 katı ciro yaratılmıştır. SONUÇ

İçerik