İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
REHBERLİKVE ÖLÇME DEĞERLENDİRME BİRİMLERİ TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sistemi.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 2
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
Program Tasarım Modelleri
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
2013 SBS SİSTEMİ. Yeni sınav sisteminde yapılan önemli değişiklikler şöyle; sınavdan alınacak puanın 500 değil, 700 tam puan üzerinden hesaplanması,
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
Kişisel-Sosyal Rehberlik
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TEOG.
10. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
Öğretimin Uyarlanması
MALTEPE ANADOLU LİSESİ
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
NOT VERME VE MEZUNİYET.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
ORTAOKULA GEÇİŞ.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
Müfitcan ÖZKÖYLÜ CUMHURİYET İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
Aile Eğitim Semineri HOŞ GELDİNİZ
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÖĞRENME STİLLERİ.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Sınıfın İlişki Düzeni.
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Geliştirme Genel Müdürlüğü
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017

HOŞGELDİNİZ

GÜNDEM 1- Toplantının açılış konuşması 2- İmza listesine imzaların alınması 3- 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı ve yaz tatilinin değerlendirilmesi 4- Okula geliş-gidiş saatleri,devam-devamsızlık 5- Beslenme,kılık-kıyafet,temizlik 6- Ders araç-gereçlerinin temini 7- Bu sene dördüncü sınıfta yapılacak olan çalışmalar ve derslerle ilgili bilgilerin verilmesi 8- E-Okul ve sınavlar 9- Okul-öğretmen-veli işbirliği ve veli görüşme saatleri 10- Derslere hazırlıklı gelmenin ve verilen görevlerin eksiksiz yerine getirmenin öğrenciye olan katkısı 11- Öğrencilerin evde çalışma teknikleri ve başarılarını etkileyen ana unsurlar 12-Yıl içinde yapılacak gezi-gözlem 13- Dilek ve temenniler

Bahçede toplanma : 13. 30 1. dersin başlama saati :13 Bahçede toplanma : 13.30 1.dersin başlama saati :13.45 Okuldan çıkış saati : 18.30

DEVAMSIZLIK DURUMUNDA MESAJ ATMAYI UNUTMAYINIZ !!!

Temizlik Çocuklarımızın saçlarını sık sık kontrol edelim ki BİT sorunuyla karşılaşmayalım !

İHTİYAÇ LİSTESİ

Çantamızda her gün neler bulunacak? O günün derslerine ait kitap ve defterler. Kurşun kalem,kırmızı kalem,silgi,açacak,yapıştırıcı,makas Kuru boyalar Hikaye kitabı Türkçe Sözlük 30 cm’lik Cetvel Not defteri

İLKOKULLAR HAFTALIK DERS ÇİZELGESİ 4   DERSLER HAFTALIK SAAT 1 Türkçe 8 2 Matematik 5 3 Fen Bilimleri 4 Sosyal Bilgiler Yabancı Dil 6 Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi 7 Görsel Sanatlar Müzik 9 Oyun ve Fizikî Etkinlikler 10 Trafik Güvenliği 11 İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi * İngilizce dersine ………………… girecek.

DİK TEMEL HARFLER

Matematik Defteri Örnekleri:

SINAVLAR YÖNETMELİĞİ : MADDE 3: İlkokul 4.sınıfta öğrenci başarısı; sınavlar ile ders etkinliklerine katılım çalışmalarından alınan puanlara göre değerlendirilir. MADDE 22 – İlkokul 4.sınıf öğrencilerine; Haftalık ders saati üç ve üçten az olan derslerde 2, üçten fazla olan derslerde ise 3 sınav yapılır.

YIL BOYUNCA TÜM DERSLERDEN YAPILACAK ÖLÇME DEĞERLENDİRME SAYILARI UYGULAMA ZAMANI I. Dönem UYGULAMA ŞEKLİ Yazılı Sınav Ders ve Etkinlik Katılım TÜRKÇE 3 MATEMATİK FEN BİLİMLERİ 2 SOSYAL BİLGİLER İNGİLİZCE DİN KÜL. VE AH. BİL. GÖRSEL SANATLAR Uygulama S. MÜZİK OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER TRAFİK GÜVENLİĞİ İNSAN HAKLARI,YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ

SINAVA GİRMEME Geçerli özrü (RAPOR) olmadan sınava katılmayan öğrencilerin durumları puanla değerlendirilmez. Ancak dönem puanı hesaplamalarında sınav adedi tam olarak alınır. Öğretmenler tarafından yapılan sınavlara katılmayan ve okul yönetimince özrü uygun görülen (RAPORLU) öğrenciler, ders öğretmeninin belirleyeceği bir zamanda önceden öğrenciye duyurularak dersin niteliğine göre yapılacak değerlendirme etkinliğine alınır. Bu ölçme değerlendirme etkinliği, sınıfta diğer öğrencilerle ders işlenirken yapılabileceği gibi ders dışında da yapılabilir.

E- Okul

İletişim : Saati : 13.45 - 14.25 ile 14.35 - 15.15 arası Veli Görüşme Günü : Her Çarşamba Saati : 13.45 - 14.25 ile 14.35 - 15.15 arası ??? VELİ TEMSİLCİSİ ???

Derslere hazırlıklı gelmenin ve verilen görevlerin eksiksiz yerine getirmenin öğrenciye olan katkısı ve önemi: Çarşamba günleri ödevimiz yok! Ödev evde çocuğu oyalama aracı değildir. Az ödev-çok ödev diye bir şey yoktur, etkili ödev vardır. Ödev, okulda öğrendiğini evde pekiştirmek, öğrenemediğini öğrenmesini sağlamak amacıyla verilir. Ödev yapmadan gelen öğrenciye benim yapacağım bir şey yoktur.

Öğrencilerin başarılarını etkileyen ana unsurlar: Beslenme, dinlenme, giyinme, aile içinde gördüğü ilgi ve duygusal dengeler, çocukların okuldaki başarısı ve derslere karşı ilgisi bakımından çok önemlidir. Öğrenciyi yüreklendirin. Her zaman olumlu yönlerinden bahsedin, onu korkutmayın. Ayrıca Tv izleme saatleri konulması, saatlerce izlenmemesi ve programlar konusunda seçici davranılması gerektiği söylendi.Çocuk iyi ve kötü örnekleri ilk aile fertlerinden görür. Aile hayatının temeli sevgiye, güvene, bağlılığa ve karşılıklı anlayışa dayanır. Böyle bir aile yuvası çocuk eğitiminde en elverişli çevredir.

1.Dönem Sonu: 19 Ocak 2018 2.Dönem Sonu : 8 Haziran 2018

GEZİ Geziler,öğrencilere ulusal tarih bilinci ile ulus,yurt ve doğa sevgisi kazandırmada önemli roller oynamakta.Ayrıca gezi,okulu sevdirmenin,eğitimi zevkli hale getirmenin de etkili bir aracı olmakla birlikte aynı zamanda çocuğu sosyalleştirir. Dönem içerisinde Topkapı Sarayı,Yerebatan Sarnıcı,Oyuncak Müzesi,Uçurtma Müzesi,Panaroma 1453,Şişli Atatürk Müzesi,Doğa Bilim Müzesi ve Bilim Merkezi’ne gezi düzenlenebilir.

KAYNAK KİTAP AİDAT FOTOKOPİ AYIN ÖĞRENCİSİ

DİLEK VE TEMENNİLER

TOPLANTIYA KATILDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.