İşletmelerde İletişim

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YAPAY ZEKA ÖDEV - 3 Kenan KILIÇASLAN Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makina Mühendisliği Doktora Programı.
Advertisements

İ.K.Ü.İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
GENEL ve TEKNİK İLETİŞİM
Karabük Üniversitesi Sa ğ lık Yüksekokulu
İ L E T İ Ş İ M Dr. Mustafa Aydın BAŞAR.
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
İletişimde Süreç Yaklaşımı
ALGILAMA YÖNETİMİ BÖLÜM 7.
1 İsrafın Görünmeyen Yüzünü İyileştirmek: Yönetim ve Organizasyon Prof. Dr. Nihat ERDOĞMUŞ İstanbul ŞEHİR Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri fakültesi.
Kitaplar ve kaynaklar. Kaynaklar Küresel Arena’da Girişimci ve Girişimcilik Küresel Arena’da Girişimci ve Girişimcilik Prof.Dr.Mehmet Emin Gürol Gazi.
KURUM İÇİ İLETİŞİM HAZIRLAYAN HAVA GÜLER.
İşletme 1 Ders Copyright S.K.Mirze.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
1 Sağlık SlaytlarıSağlık Slaytları Sağlık Slaytları
Dersin Öğretim Üyesi: Prof.Dr. Canan ÇETİN
Performans Değerlendirme
İLETİŞİM.
İLETİŞİM VE İLETİŞİMİN ÖĞELELERİ Yrd. Doç. Dr. Bahadır KÖKSALAN
Sağlık Hizmetlerinde İletişim ve Halkla İlişkiler
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM.
YETERLİK VE MODÜL TABLOSU
İŞ ETİĞİ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETİK ALGILARINI ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
ÇATIŞMA VE İLETİŞİM.
Grupların Belirlenmesi ve Sınıflandırılması Grup: Belirli bir amacı yerine getirmek için karşılıklı bağımlılık ve etkileşim içinde, iki ya da daha fazla.
BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM. BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM.
İLETİŞİM.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
ETKİN İLETİŞİM VE ETKİN İLETİŞİMİ ENGELLEYEN FAKTÖRLER
TEMİZLİK GEREÇLERİ.
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Politikaları
SAĞLIK HİZMETLERİNDE DAĞITIM ve DAĞITIM POLİTİKALARI
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI
YATAK YAPMA.
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE SOSYAL PAZARLAMA
Ürün ve Ürün Geliştirme Stratejileri
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
Doç. Dr. Ece UĞURLUOĞLU ALDOĞAN
Doç. Dr. Ece UĞURLUOĞLU ALDOĞAN
İşletmelerde Küçülme.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
SKY 405 Sağlık Kurumlarında Pazarlama
İşletmelerde Kıyaslama
SKY 405 Sağlık Kurumlarında Pazarlama
İLETİŞİMİN TANIMI ÖNEMİ VE İLKELERİ
SKY 423 Avrupa Birliği ve Sağlık Politikaları
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bir Bilimsel Makale Nasıl Yazılır?
Temel Matematik 2 Diziler ve Seriler Ocak 2016 İstanbul Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
III. SİYASAL İKTİDAR.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
C. ANAYASANIN İKTİDAR HARİTASI BOYUTU (X)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

İşletmelerde İletişim

İletişim Nedir? İletişim iki veya daha fazla kişi arasında; bilgi, fikir, düşünce, anlam, duygu, kanı ve tutumların belli bir sonuca ulaşmak ya da davranışları etkilemek amacıyla, sembollere dönüştürülerek belirli bir araç ya da araçlar vasıtasıyla aktarılması, iletilmesi, anlaşılması ve davranışa dönüştürülmesi sürecidir.

İletişim bir mesaj alışverişidir.

İletişim Sürecinin Unsurları

Algı ile duyu aynı mıdır?

ETKİN İLETİŞİMİ ENGELLEYEN FAKTÖRLER KİŞİSEL FAKTÖRLER FİZİKSEL FAKTÖRLER SEMANTİK FAKTÖRLER ZAMAN BASKISI ALGILAMADA SEÇİCİLİK AŞIRI BİLGİ YÜKÜ

Kaynaklar CAN H., 1999, Organizasyon ve Yönetim, Siyasal Kitap Evi, Ankara KOÇEL, T., 2001, işletme yöneticiliği, 9. baskı, beta yayınları, İstanbul TÜRKMEN, İ., 2001,Yöneticiler İçin İletişim Modeli, MPM Basım Evi, Ankara TENGİLİMOĞLU, D. ve ÖZTÜRK, Y. 2004, İşletmelerde Halkla İlişkiler, Ankara:Seçkin Yayıncılık. BİTER, A. 2007, İŞLETMELERDE İLETİŞİMİN İŞLETME VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI Yüksek Lisans Projesi